11.9.13

SWAP with FANI

Toinen swappipostaus vähään aikaan, oltiin meinaa Fanin kanssa sovittu jo heinäkuussa, että tehdään swappi, mutta se vähän venähti mun osalta... :D

Paketti oli ihanan iso ja siellä oli kivoja juttuja :3


























Paketista paljastui:

Kolme ihanaa kynsilakkaa: Essien Luxeffects Pure Pearlfection, Seppälä Nails 01 ja Depend 2039. 




























Iiiiiiiso kasa kynsitarroja- ja decaleita. Tykkään niistä, kun niillä on niin helppo tehdä nopeasti hienot lakkaukset. 


























Pinkki niittipanta ja valkoinen ruusu-pääkallohuivi, jotka molemmat tulevat kyllä käyttöön! 


























Pieniä ihania juttuja: kirsikantuoksuinen huulirasva (jonka Nalle heti varasti), kynsikoristeita, leopardiviila, pääkallorintaneula, Hello Kitty avaimenperä sekä tikkareita. Kuvasta puuttuu Bon Bon tikkarit, koska söin ne samantien, hehe! 





























Mukana oli myös ihana käyntikorteille tarkoitettu vaaleanpunainen kotelo, mutta Anniinan blogissa tällaiseen oli laitettu leimauslaattoja, joten minäkin heti laitoin. 














Lakkasin heti tuolla Essien lakalla ja efekti oli aivan uskomattoman hieno! Se kimalteli hopeisenhelmiäisenä, mutta jossain valossa tuli esiin myös muita värejä! Pohjalla on Essien Madison Ave-Hue (Saatu Katrilta) ja päällä Essien Pure Pearlfection. 































Kiitos paljon Fani ihanasta SWAPista. Minun Fanille lähettämät jutut näkyy tässä linkissä♡ 


//We decided to do a SWAP with Fani and she sent me this package, there was nail polishes and other cute things :3 Thank you so much Fani! 


 :Sara

P.S. Muistathan osallistua ARVONTAAN! ;D

23 kommenttia:

  1. Ihana paketti! :) Se oli mun blogi, jossa "kuolasit" tota lompakkoo, hyvä kun nyt sait sen! :D Ja toi Essien lakka näyttää kyllä superkivalta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muistelinkin, mutta en ollut ihan satavarma, hyvä kun sanoit, laitoin tonne että sun blogista katoin :3

      Toi on kyllä ihana lakka! Se sopii niin monen eri värin kanssa ♡

      Poista
  2. Mulla on kans leimauslaatoille tommonen käyntikorteille tarkoitettu lompakko. :)

    VastaaPoista
  3. vauu kaikkee kivaa :3

    ihana Nalle kun aina vie kaikkea söpöä sulta :DD esim. käyttää sun suihkugeelejä :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, niimpä! Toi suihkugeelijuttu on kyllä ihan paras, Nalle tuoksuu aina mun kanssa samalle tyttötuoksuille :D

      Poista
  4. Ihana paketti! Mä tilasinkin vähän aikaa sitten saman tyyppisen pienen albumin muovitaskuineen. :>
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niissä on helppo säilyttää ja selailla laattoja :)

      Poista
  5. Voi ihanan näköinen paketti! :33

    VastaaPoista
  6. Voi miten söpö paketti! Ja ihana tuo Essien lakka. :)

    VastaaPoista
  7. Toi kuvien fontti on aivan ihana. Mä haluaisin ostaa Dymon, kun musta se niiden kohokirjoitus on jotenkin tosi kiva ja oon nähnyt monissa blogeissa esim. että purkkeihin on tehty sillä nimilaput.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kanssa nähnyt, ne on tosi kivoja kun purkkeihin laittaa sellasen tekstin! :)

      Ostin selasen kohokuviodymon (sen nimi on joku junior dymo) Class Ohlsonilta, hintaa taisi olla 9,90€ :) Jossain muussakin kaupassa oon nähnyt sitä samaa dymoa, mutten yhtään muista että missä...

      Poista
  8. Hihi, kiva että oli mieluinen paketti ! :) noi kynnet on ihanaaat ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi lakka on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihana! :) ♡ (ja muutkin jutut)

      Poista
  9. aivan ihania juttuja sait varsinkin tuo Essien lakka ! =)

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...