26.9.13

Maskarahamstraaja

Tunnustan! Hamstraan paljon tavaroita ja juttuja. Eilen, kun olin meikkaamassa aamulla, tajusin että minulla on ihan liikaa ripsivärejä! Olen jättänyt meikkipussiin sellaisia maskaroita, joissa on ihan pieni hippunen jäljellä, mutten halua käyttää sitä loppuun. Joku saattaa pitää minua ihan hölmönä, mutten oikeasti tiedä, miksi minulla on pakkomielle jättää kuivuneita ripsareita meikkipussiin!


































Päätin aloittaa meikkipussin siivouksen ripsiväreistä ja heittää kuivuneet/loppuneet ripsarit roskikseen. Häädön meikkipussista saivat: Kaksi Estée Lauderin Projectionist maskaraa (kyllä, KAKSI puoliksi kuivunutta meikkilaukussa :D), Max Factorin False Lash Effect, Mascara Volume Clubbing, muistaakseni L'orealin mutta en ole varma, Rimmelin Extra Super Lash ja Maybellinen The Colossal Volume.

































Paljon silti jäi meikkipussiin vielä ripsareita, Helena Rubensteinin leopardimaskarasta ja Diorin Diorshowta ei vaan voinut vielä heittää pois... Tämän hetken lemppari mustissa on tuo Etude Housen pinkki Lashperm 3 step mascara sekä sinisissä Maybellinen Colossal Volume Color Shock sävyssä Electric Teal.

























Töissä Noora kertoili, kuinka hyvää Rimmelin Lash Accelerator Endless ripsari on (alempi), joten käytiin Robin Hoodissa katsomassa josko sitä olisi siellä. Samalla törmättiin Rimmelin Volume Acceleratoriin, joka oli alennuksessa, joten se piti ottaa mukaan myös. Joten vaikka heitin seitsemän ripsiväriä roskikseen, tuli kaksi silti tilalle... En vaan osaa olla hamstraamatta :D

Mikä teidän suosikkiripsari on ja onko täällä muita hamstraajia?


// I'm such a hoarder what comes to cosmetic products. Yesterday I threw 7 mascaras in the trash can but still 10 mascaras left to my makeup bag! I also went shopping with my friend yesterday and found 2 Rimmel mascaras, other was on sale and I have heard good reviews on the other one, so I just had to buy both! :D


 :Sara

32 kommenttia:

  1. hahhah :D mäkin olin ennen hamstraaja ripsareiden suhteen, mut päätin taannoin että heitän KAIKKI turhat (kuivuneet, huonot, vanhat) tuotteet pois. ne vie turhaa tilaa ja jostain syystä kartoitan paremmin mitä mä OIKEESTI tarvin kun turhat on poissa silmistä. lisäks hamstrasin mm. meikkivoiteita, puutereita (niitä rikkinäisiä ja totaalisen väärän sävyisiä ei vaan tohtinut heittää pois) sekä kynsilakkoja, huolimatta siitä että ne oli ihan kuivuneita ja loppu :D huoh.. me naiset. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, kun on muita samanlaisia! Munkin pitäis ryhdistäytyä ja heittää pois turhia, toi oli kyllä hyvä neuvo että pitää miettiä, mitä oikeasti tarvitsee! :)

      Poista
  2. Ikilempparit on Lancomen hypnose ja doll eyes. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin haluisin koittaa niitä :3 Varsinkin sitä Doll eyesiä kun se nimi jo on niin söpö! :)

      Poista
  3. Mun suosikki löytyy sun listalta Oldies, eli tuo False Lash Effect. Tykkään siitä harjasta, jotenkin helppo käyttää. Nyt ostin FLE:n sellaisen version, mikä lupaa että ei paakkuja. Paljon huonompi harja siinä, en tykkää :/ Käytän sen loppuun ja ostan perus FLEn taas :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kanssa tosta FLE:stä ja mulla on yksi avaamaton jemmassa sitä, en viitsi vielä avata kun on noin paljon avattuja ripsareita :D

      Poista
  4. Täällä kans maskarahamstraaja! Aika monta samaa löyryy minunkin meikkilaukusta. Voisi taas pitkästä aikaa siivota maskaravarastoa pienemmäksi.

    VastaaPoista
  5. Hahah, mä harrastin tota hamstraamista kans joskus aikoinaan, nyt en enää.. :D Toi Lashperm on paha :D. En oo vieläkään päättäny tykkäänkö. Mulla ei taida olla lemmparimaskaraa, Lumenen Angry Birds on käytössä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munkin pitäis päästä eroon hamstrauksesta :D Sun ansiosta silloin löysin ton Lashpermin ;D

      Poista
  6. Minulla on ehkä vähän päinvastaiset "tavat", nimittäin en voi millään ostaa uutta maskaraa edes huonon tilalle, ennenkuin kiltisti käytän sitä kuivumiseen asti. Pihi mikä pihi.. tai köyhä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Ite toivoisin, että noi ripsarit vähenis eikä olis niin paljon turhaa roinaa :)

      Poista
  7. Oho, niitä on muutama :D mulla taitaa olla 3kpl ripsivärejä :D

    VastaaPoista
  8. Yksi hamstraaja ilmoittautuu ,tulee keräiltyä kyllä kaikkea mahdollista =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, sama vika :D Kaikkea mahdollista aina kertyy nurkkiin :D

      Poista
  9. Minusta löytyy kans aavistuksen verran maskarahamsterin vikaa :D

    VastaaPoista
  10. Sinulle on kesäkuvahaaste! :) http://mella-lili.blogspot.fi/2013/09/kesakuvahaaste.html
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  11. Mulla on kolme ripsaria, Lancomen Doll Eyes (mahtavuutta), Oriflamen joku perusripsari (melkein mahtavuutta) ja sitten sellainen Maybellinen keltainen ripsari, joku one by one kai(ei mahtavuutta). Doll Eyesiä sitä tulee eniten käytettyä, se on vaan niin ihana. Eikä varise! Oriflame teki sitä. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota Doll Eyesiä olis kiva kokeilla :3 Mulla kanssa Oriflamen Fat Lash varisee, se on inhottavaa :/

      Poista
  12. Suosikkini on IsaDoran Extra Volume Build-Up Mascara, mutta se on vähän liian kallis opiskelijabudjettiini, joten olen nyt tässä etsinyt jotain vähän edullisempaa vaihtoehtoa : D

    VastaaPoista
  13. Oooh ripsarihamsteri! :33 Hei mun on pitäny kysyä että millä näppäinyhndistelmällä tän sydämen: ♡ saa aikaiseksi?! (Käytin nyt siis ctrl + v) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki aina laitan ctrl+v, en tiiä että mistä sen sais :D:D Vois ehkä kattoo Googlesta (oon laiska) :D

      Poista
  14. Huulipunahamstraaja ilmoittautuu! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin haluaisin opetella käyttämään huulipunia, ne näyttää niin kivalta muilla ♡

      Poista
  15. Ripsareita en sentään hamstraa, vaikka melkein kaikkea muuta kyllä :')
    Oma suosikki ripsarini oli eräs Nivean, eikä sitä ole saanut enää moneen vuoteen Suomesta :( Tällä hetkellä käytössä Oriflamen vedenkestävä sekä Lorealin uusi 'perhosripsari' :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, mullakin tulee hamstrattua vaikka mitä :D Nivean ripsareita en oo ikinä muuten kokeillut :O

      Poista
  16. Mä olin kanssa aikamoinen kosmetiikkahamstraaja.. Kaikkea löytyi ja paljon :D sitten alkoi pikkusisko tulla siihen ikään että meikkaus kiinnostaa. Nykyään täytyy suojella niitä muutamia mitä on ettei päädy siskon mukaan. Kynsilakat on onneks ymmärtäny jättää rauhaan :DD

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...