19.9.13

Blogin 2-vuotispäivämuistelua ♡

Niin se aika vaan kuluu! Kaksi vuotta sitten aloin kirjoittamaan tätä blogia sukulaisten ja ystävien painostamana, heidän mielestään oli hyvä idea jos perustaisin blogin jossa saisin esitellä kynsiäni :D

Ihkaensimmäisessä postauksessa kirjoitin, kuinka ostin hienon pöllösormuksen ja laitoin hyvän selityksen, miksei ole kynsikuvaa blogissa: "En vielä tee tänne kynsikirjausta, koska lakka on hirveässä kunnossa mutta en vielä jaksa lakata uudelleen. :)". Keepin' it simple :D


(ensimmäisen postauksen hieno pöllösormus)

Ensimmäiset kynnet, jotka julkaisin oli tehty silloisella lempilakallani Models Ownin Bubblegumilla. Olin myös koristellut nimettömän ja peukun tiikerikuviolla mustalla nail art lakalla.





























(ensimmäiset julkaistut kynnet)

Ensimmäinen asukuva tuli blogiin jo alle kuukauden sisään blogin aloittamisesta. Nalle ei yhtään ollut kiinnostunut asukuvien otosta, joten hän otti vain yhden kuvan ja se siitä :D Onneksi Nalle on nyt alkanut oppia hyväksi kuvaajaksi ja varmaan ihan mielellään ottaa kuvia :)








(ensimmäinen asukuva) 

Ensimmäisiä lukijoitani oli Tau, muistan ikuisesti, kun hän kirjoitti yhtiin mustavalkoisiin pallokynsiin, että ne on söpöt :D Yhtäkkiä jossain vaiheessa alkoi lukijoita tulemaan enemmän ja muistan, kun oli tasan 20 lukijaa, se oli niiiin siistiä! Teistä lukijoista on tullut minulle tosi tärkeitä ja aina innolla odotan kommenttejanne! Olen myös joitakin teistä saanut tavata livenä, mikä on ollut tosi siisti juttu!


(kuvissa HepexxxEmmi ja Hannele)

Hiukset ansaitsevat myös ilman muuta tässä tekstissä osuutensa, hiuksistani on tullut melkein legenda (haha :D), niistä moni tunnistaa ja ne saavat paljon kehuja postauksissa. Olen myös tehnyt tutoriaalin, että miten laitan hiukseni.



Tätä blogia on tosi kiva kirjoittaa eikä loppua vielä näy! Minulle bloggaus on mukava harrastus, jota kautta olen tutustunut moniin uusiin ihmisiin ja jota kirjoitan mielelläni. Toivottavasti te luette postauksia yhtä innoissani, kun minä niitä teen :) Muistakaa, että palautetta ja postausehdotuksia saa milloin vain laittaa tänne!

Blogin kaksivuotistaipaleen kunniaksi käynnissä on arvonta, johon voi vielä osallistua 30.9. mennessä. Moni teistä on jo osallistunut, mutta mukaan mahtuu vielä ;D

Kiitos teille ihanille! Teidän takia jaksan tätä kirjoittaa! 



//It's my blog's 2-years anniversary today! It's been so fun to write and I'm not planning to stop! Thank you all who have been here reading and commenting! 



:Sara

P.S. Muistatko vielä, miksi ja koska aloit lukea blogiani? Olisi hirmu kiva tietää! :)


38 kommenttia:

  1. Onnittelut <3 :--) pari vuotta takana ja toivottavasti moooonta edessä. Yks ehdottomista lempiblogeista ja ihana kirjoittaja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiiii! Kiitos Jonna! Ihana kommentti! ♡

      Poista
    2. Niin ja taisin muuten ryhtyä lukijaks siks, että satuit pelaan WoWia kuten mäki! :D

      Poista
    3. Niin muuten oliki! :D Mulla loppu just peliaika tän kuun lopussa nii en oo pystyny pelaamaa :/

      Poista
  2. Mieki odotan innolla aina siun uusia postauksia :P
    En muista milloin aloin seuraamaan blogiasi mutta törmäsin siihen joskus kauan sitten jonkun toisen kynsiblogin kautta, ja koukkuun jäin ;D
    Ja siun hiukset on kyllä siun oma tavaramerkki :) Ja aivan ihania vaatteita aina siulla <3

    VastaaPoista
  3. Onnea ja sä oot vaan niin ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja jos en ihan väärin muista kyselit jotain mun tekemiä korviksia jonka kautta sit päädyin sun blogiinki =)

      Poista
    2. Joo, mä muistan myös, sulla oli sellaset ihanat tuttikännykkäkorut myynnissä ja sitten rusettikorvikset :3 Harmi ettei mun puhelimeen enää saa kännykkäkorua :)

      Poista
  4. Onnea blogille! :--)

    Mie taisin eksyä tänne Mellan blogin kautta, kun huomasin että kommentoit sinne usein ja ajattelin tsekata, että millainen blogi sulla on : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, hauska, kiva kun eksyit silloin tänne ^__^ Kiitos! ♡

      Poista
    2. Hihii! Hei enkö mä vielä kirjottanut tänne? :D Ihana Sara ja sun blogi, oonkin kehunut sitä vähän ajan sisään jo monta kertaa. Onneksi se kehuminen on ilmaista! ;D

      Mutta kuten Storithiana mainitsi, ois niin mukava muistaa kenen blogiin on eksynyt ja mitäkin kautta. :)

      Poista
  5. Aaaa ihana postaus! <3 En kyllä muista mitä kautta tänne eksyin mutta se oli rakkautta ensisilmäyksellä ;) tsihih

    VastaaPoista
  6. Ihana lukea tällanen postaus, kun ite kuitenkin on sen verran tuoreempi lukija, ettei niitä alkuaikoja tiiäkään. :)
    Mulla on ihan tajuttoman huono muisti eli en tosiaankaan muista mitä kautta löysin tien sun blogiin, mutta oon alusta asti kyllä tykänny. Mä luen aika vähän blogeja, joissa on muutakin kuin kynsiä tai kosmetiikkaa, joten jotain erityistä on ollu, kun oon lukijaks liittyny ja jääny roikkumaan tänne (vähäisestä kommentoinnista huolimatta). :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että tykkäsit! :) Ihanaa, että oot jäänyt seuraamaan vaikkei paljon kynsiä ole! Yritän aina julkaista kynsijuttuja tänne, mutta ne on ihan hirveästi vähentynyt :O Huomiseksi on yhdet kynsikuvat jo valmiina ;D

      Poista
  7. Hui, hassua ajatella, että siitä on jo kaksi vuotta :o Onnea :3
    Mä muistan edelleen ne sun pallokynnet! Taisin joskus kesällä käydä katsomassa sitä postausta, kun halusin muistaa miten olit ne tehnyt & kokeilla itse samaa :D

    On ollut kiva lueskella tätä blogia, toivottavasti postailet vielä monnnnta vuotta :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana ♡ Heheee, hauskaa ku sä oot käyny kattomassa niitä taas :D Ootko muuten tehnyt sellasia kynsiä vielä? :)

      Poista
    2. Joo, tein :P Muistaakseni ne kyllä epäonnistui, mutta ainakin kokeilin. Täytyy ottaa joku kerta uusiksi :D

      Poista
    3. Voi ei :D Uudestaan vaan yrittämään ;D

      Poista
  8. Mulla on tuommoset pöllökorvikset. :D
    Hyvää synttäriä blogille.

    VastaaPoista
  9. Onnea blogille ja oli ihana postaus!<3
    Ite löysin tänne blogiin jonku toisen blogin kautta ja aloin lukeen joskus.. toukokuun aikoina? :D Ihastuin heti ihaniin kynsiin ja tyyliisi!:)

    VastaaPoista
  10. Hyvää blogisynttäriä :) Oliko sun eka asukuva sivuttain XD?
    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! ♡

      Hahaaa, joooo! Mun mielestä se oli niin kamala kuva, että jätin sen sivuttain! xD Pitäisköhän tästä lähin laittaa kaikki asukuvat sivuttain, heheee :D

      Poista
  11. ♡♥ mä niin tykkään lukea sun blogia!! Mun mielestä joku oli tehnyt sellaisen top 3 blogit ja siellä oli sun blogi ja päätin tulla vilkasee ja jäin samantien lukemaan! :)

    VastaaPoista
  12. jee cupcakez 2v <3 mä tulin sun lukijaks 300-lukijan arvonnan houkuttelemana ja onneks tulinkin. Sun blogi on tosi ihana ja sä myös! Odotan aina sun postauksia ja olis mahtavaa joskus tavata!

    VastaaPoista
  13. Onnea blogille! c: Bruno nails täytti sitten ilmeisesti kanssa kaksi vuotta (hassu minä luulin et kolme vuotta) ja elokuussa (luulin et lokakuussa...) :) Mutta mukavaa on ollut seurata sun blogia, oot yks lemppareista ja sun postauksia on aina kiva lukea, koski ne sitten mitä asiaa tahansa! :3

    VastaaPoista
  14. Noi hiukset on sun tavaramerkkisi,ihan aikuisten oikeesti ne on tosi hienot :) Oispa itelläkin hiukset noi pitkät ja sais ne tolleen :D

    Ihana Sara <3

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...