6.9.13

Blogin 2-vuotis arvonta! ♡ ♡

CupCakez blogi täyttää 19.9. 2 vuotta, joten sitä juhlistaakseni päätin järjestää teille ihanille lukijoille arvonnan kiitokseksi, että olette mukana lukemassa juttuja ja kommentoimassa! Heinäkuisilta OPIn ystävämyynneiltä tarttui nimittäin ihan tätä arvontaa varten lakkoja! :) Lukijat varmaankin tietävät, että OPI on suosikkilakkamerkkini, joten tottakai minun oli myös arvontaan otettava OPIa ;D

Pääpalkinto:
- Kaksi crackle lakkaa: Gold Shatter ja Silver Shatter
- Kolme mattalakkaa: La Paz-itively Hot, Gargantuan Green Grape ja Russian Navy
- Kaksi kynsilakkakynää Nicole by OPI: Home By Midnight (musta) ja Cram for an Exam (vaaleanpunainen)


























Lisäksi on kaksi lohdutuspalkintoa, molemmat ovat samoja:
- Burleskikokoelman lakat Simmer&Shimmer ja Glow Up Already!
- Yksi kynsilakkakynä Nicole by OPI Home By Midnight (musta)



























Jokaiseen pakettiin tulee myös tällaiset kynsitarrat, jotka sain bM Finlandilta ystävämyynneissä tätä arvontaa varten ilmaiseksi :)























SÄÄNNÖT:

1. Koska arvonta on tehty teitä lukijoita varten, sinun tulee lukea blogiani Googlen käyttäjäraadin kautta (voit liittyä tuosta oikealta palkista, missä lukee liity tähän sivustoon), Facebookissa tai Bloglovinissa. Ilmoita kommenttikenttään mitä kautta luet :) Bloggerin kautta lukevat saavat 2 arpaa, muista tulee 1, eli jos luet kaikkien kautta, saat 4 arpaa.

2. Laita kommenttikenttään myös nimimerkkisi, jolla luet (ja Facebookissa tykkäävät etunimi+sukunimen ensimmäinen kirjain esim Sara V.) sekä sähköpostiosoitteesi. Näin olet mukana arvonnassa.

Lisäarvat:

- Vanhat julkiset lukijat saavat yhden lisäarvan (ilmoita kommenttikenttään, jos olet vanha julkinen lukija).

- Mainosta arvontaa blogissasi, saat tästä kolme lisäarpaa (laita kommenttikenttään postaukseen linkki, tai jos olet mainostanut arvontaa sivupalkissa, niin laita blogiisi linkki ja kerro että mainostat sivupalkissa), arvontapostauksen kuvia saa käyttää vapaasti.

Muitakin kommentteja sekä parannus- ja postausehdotuksia on mukava lukea, tästä ei kuitenkaan saa lisäarpoja :)

Arvonta päättyy 30.9.2013

Kaikki tuotteet ovat itse ostamiani (paitsi nuo tarrat) ja ne ovat aitoja, avaamattomia ja uusia OPI-tuotteita!

Muistathan ennen kuin liityt seuraajaksi, että blogini käsittelee myös muita kuin kynsiä, blogissani on myös asukuvia ja lifestyleä tai mitä ikinä keksinkin :) 

Onnea arvontaan! 


♡:Sara 

P.S. Kommenttien valvonta on päällä, joten kommentin eivät näy heti :)


113 kommenttia:

  1. Astetta ihamampi palkinto :3 Onnea 2-vuotiaalle blogille ^^, <3

    Luen blogiasi nimellä ooka ja olen vanha lukija.
    Luen blogiasi Bloggerin, Bloglovin':n ja Facebookin (Olga T.) kautta.

    5 arpaa (?)

    memories [at] hotmail.fi

    VastaaPoista
  2. Ihana arvonta, paljon onnea 2-vuotiaalle! <3 Vanha lukija nimimerkillä Miracle (Facebook; sähköpostiosoitteessa koko nimi), seuraan nyt kaikkien noiden kautta, ja mainos löytyy täältä: http://miraclesnails.blogspot.fi/p/arvonnat.html
    Sähköposti mira.engman (@) gmail.com
    Kahdeksan arpaa!
    Ruusuja monipuolisesta ja mielenkiintoisesta blogista, also shared some love... :)

    VastaaPoista
  3. Oijoijoi mikä palkinto, waau!! <3 onnea 2-v blogille!
    luen bloggerin kautta nimellä kanerva m (vanha lukija) facebookissa nimi on Kanerva M. Luen myös bloglovinin kautta :)
    ainiin ja se sähköposti, kanerwa.m@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Ai että kun on ihana palkinto! <3
    Oon vanha lukija ja luen nimellä Iiny. Seuraan blogias bloglovinin, facebookin (Iina T) ja bloggerin kautta.
    s-posti on iiny@live.fi
    Vissiin viisi arpaa siitä tulee.

    Paljon onnea kaksveelle c: Sun blogi on aivan huippu! Love! <3

    VastaaPoista
  5. Onnea ponnea :) ja mukaan arvontaan vanhana lukijana.

    Bloggerissa seurailen (Henna73) ja facessa Hannamari L-P

    Siispä neljällä arvalla mukaan :D

    lof73(at)mbnet.fi

    VastaaPoista
  6. Onnea kaksivuotiaalle! ^^
    vanha lukija, seuraan kaikkien kolman kanavan kautta, blogger ja bloglovin nimimerkillä rose86, facebookissa Anu.H
    ja mainos
    http://kynsinauhatanssi.blogspot.fi/2013/09/cupcakez-synttarit.html
    ja sylillinen ruusuja ihan kaikesta! :D
    8 arpaa ^^

    VastaaPoista
  7. Onnea 2-vuotiaalle blogille! :)

    Luen blogia nimellä Meikin Loppu ja olen vanha lukija. Luen blogia myös bloglovinin kautta. Mainostan sivupalkissa http://meikinloppu.blogspot.fi/

    meikinloppu@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Hei apua mikä palkinto! Jospa mä tätä kautta kotiuttaisin ekat isot OPIt, mulla on ennestään kaks miniä :)

    Elijoo, vanha julkinen lukija bloggerin, bloglovinin (OonaV) ja facebookin (Oona M. V.) kautta.

    Mainos:

    http://oonav.blogspot.fi/p/arvontamainoksia.html

    Mitä, kahdeksan arpaa? :D Nyt jossei osu kohdalle niin jo on kumma :D

    Sara sun blogi on ihana ja niin oot säkin <3 Onnea kaksvuotiaalle, kohta alkaa uhma-ikä!

    VastaaPoista
  9. Oi, OPI on munkin lempimerkki ♥ Ja onnea kaksivuotiaalle! : D

    Olen vanha lukija nimimerkillä Storithiana (sarkkuh@yahoo.com) ja seuraan myös bloglovinin ja Facebookin (Sari H) kautta.

    Viisi arpaa taitaa siis olla : )

    VastaaPoista
  10. "Häpi bööfdei tyy jyy, häpi bööfdei tyy jyy! Häpi bööfdei diö Sara ja blogi, häpi bööfdei tyy jyyyyyyy!!"
    Paljon onnea 2-vuotiaalle! :)

    Olen vanha lukijasi bloggerin kautta nimimerkillä Nanne ja s.posti on pinkkipantteri82@gmail.com

    Ruusuja haluaisin antaa yhden biisin välityksellä, joka on "Älä koskaan ikinä muutu" :)

    3 arpaa

    VastaaPoista
  11. Onnea 2 vuotiaalle blogille ja sun blogi on parhaimpien joukossa =)ihana sara.Luen bloggerin kautta nimimerkki eekku80
    sähkäri eekku80@netti.fi
    vanha lukija

    3 arpaa
    (mullahan on myös arvonta blogissa)

    VastaaPoista
  12. Onnea 2-vuotiaalle ja tiedätkö mitä! ♥ Minunkin blogi täyttää 1 vuoden 18.9! Melkein sama päivä... :3 Ja piti sanomani, että tykkään nykyisestä galaktisesta ulkoasusta. En tykännyt siitä valkeasta, mutta nyt tämä on taas ihanan söpö Saramainen. :)

    Olen vanha lukija, luen Bloggerin ja Facebookin kautta (Like it. Love it. & Mella K. -nimillä)

    xoxo Mella / lik3itlov3it@gmail.com

    4 arpaa

    VastaaPoista
  13. Hurjasti onnea jo kaksi vuotiaalle!!! \''/

    Oon vanha lukija. Luen bloggerin sekä bloglovin'in kautta (JonnaV)

    Onnea myös tulevaisuuteen! :)

    virta.jonna@gmail.com

    3 arpaa

    VastaaPoista
  14. onnea kaks vee!
    olen vanha lukija sekä bloggerin kautta että facessa eli neljällä arvalla kokeillaan voittaa.
    bloggerissa ulppis, facessa kirsi.k ja sähköposti buffy57200@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Onneeeeaaa ! Paaaaljoooon onneeeeaa <3

    Olen vanha lukija bloggerin kautta sekä bloglovin kautta :) sekä seuraan facebookissa :) Fani ja FC.

    Fanny-91@windowslive.com

    vissiin 4arpaa vai meninkö jossain sekasin? :D

    VastaaPoista
  16. Oho, onko siitä jo kaksi vuotta? :o Taisin liittyä lukijaksi melko alussa. On ollut kiva seurailla :3

    Eli siis vanha lukija ja seuraan bloggerin lisäksi facessa (Tanja U.) ja bloglovinissa.

    eli yhteensä 5 arpaa kai?

    modernmyth@hotmail.fi
    - Tau

    VastaaPoista
  17. Onnea 2 v. blogille. Ihan mukavasti näyttäis noita lukijoitakin kertyneen matkan varrella. ;)

    Seuraan blogia bloggerin ja fb:n kautta. Bloggerin kautta luen nimellä Yue ja fb:ssä nimellä Hanna S. (3 arpaa)

    Olen vanha lukija. (+1 arpa)

    4 arpaa siis yhteensä.

    hanna-soini(ät)hotmail.com

    P.S. Tykkään erityisesti siitä, kun olet niin mukavan oloinen.

    VastaaPoista
  18. Luen Bloggerin kautta (Mimosa) ja Facebookissakin seurailen (Minna K./Talkandbake). Bloglovinissakin olen, mutta sitä käytän harvoin.
    Ja olen vanha lukija.

    S-posti: minna_kurki@suomi24.fi

    Ja on muuten harvinainen arvonta, sillä miulla ei ole mitään noista lakoista eli pakkohan se on osallistua, jos vaikka jotain saisi :'D

    VastaaPoista
  19. Onnea taaperolle! Lokakuussa bruno nailski täyttää kolme vuotta, aika on mennyt huisin nopeeta! :)
    Vanha lukija, luen bloggerin, bloglovinin ja fabon kautta. (Sonja T)
    5 arpaa? :)

    VastaaPoista
  20. Oioiiii paljon onnea!<3
    Ihanat palkinnot oot hommannut :3
    Olen vanha lukija nimellä Kati ja seuraan bloggerin ja facebookin (Kati R.) kautta :)
    4 arpaa :)
    kati.rinkinen@hotmail.com

    VastaaPoista
  21. Onnittelut!
    Luen Bloggerin kautta nimellä Sikurina.
    s.kansakoski@luukku.com

    VastaaPoista
  22. Oii, onnea blogille! :3

    Olen vanha lukijasi ja seuraan blogiasi bloggerin (Katja), bloglovinin ja fb:n kautta ( Katja R.) : )

    Eli viisikö arpaa... :P

    VastaaPoista
  23. Onnea blogille! :)
    Bloggerin kautta luen,
    Bloh / fizzie_@hotmail.com
    vanha lukija

    elikkäs 3 arpaa :)

    VastaaPoista
  24. Onneksi olkoon!
    Luen bloggerin (Anna), bloglovinin (annamariakaroliina) ja Facebookin (Anna K.)
    Olen sen lisäksi vanha lukija :)
    Elikkäs vissiinkin viisi arpaa!

    annamariakaroliina@hotmail.com

    VastaaPoista
  25. Onnea blogille :)
    olen vanha lukija bloggerin kautta nimellä Laura :) eli kolme arpaa
    pikkutyttoe@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. Oi miten ihanat palkinnot ! Glitterii.<3 Olen tosiaan vanha lukija (vanhavanhavanha.. :D) ja luen nimellä Sanni. Bloggerin kautta.

    Ja sähköposti on sanni-1992(a)hotmail.com

    Ps. Onnea hirmuisan paljon blogille ! <3

    VastaaPoista
  27. ÄÄ mitä palkintoja:)<3 Seuraan facebookissa!NooraK
    noora.karjalainen@hotmail.com

    VastaaPoista
  28. Onnea kaksivuotiaalle<3

    Luen fb:n, bloglovinin sekä bloggerin kautta joko Lady Narcissa tai M-M Å.
    analogtrashblogi@hotmail.com
    Olen vanha julkinen lukija.

    VastaaPoista
  29. Onnea 2 vuotiaalle!(:

    Olen vanha lukija bloggerin kautta (nimim. mmeri) (:
    blogi.wonderland@luukku.com

    3 arpaa!

    VastaaPoista
  30. Onnea onnea vaan! Luen Bloggerin ja Bloglovinin kautta. Olen vanha lukija. Sposti jubjub@luukku.com
    4 arpaa kait :)

    VastaaPoista
  31. Super paljon onnea 2-vuotiaalle kuppikaakulle ^_^

    Lueskelen Bloggerin kautta nimellä Riikka / LA LA LAND ja olen vanha lukija :)

    Elikkäs kolme arpaa mulle :)

    säpo on riikkalala(a)gmail.com

    VastaaPoista
  32. Luen kaikkien kautta, jokaisessa nimellä Johanna Rejström. :)

    Sposti: johanna.rejstrom@gmail.com

    Paljon onnea ihanalle blogillesi! :) Niin parhaat palkinnot, kuolati kuolati :3

    VastaaPoista
  33. mipe98@hotmail.com
    Ja olen vanha lukija ! :) Luen bloggerin kautta nimellä miradelina.

    VastaaPoista
  34. Seuraan bloggerin ja facebookin kautta, 3 arpaa. Nimellä Katja R. kummassakin.. :) sähköposti on katjaasdgirl@hotmail.com
    Oon vanha lukija, 1 arpa. Eli 4 arpaa yhteensä :) On ihan mahatava blogi, että hyvä vaan jos pysyy tälläsenään :)

    VastaaPoista
  35. Ihana palkinto:) Luen nimellä Susanna ja olen vanha lukija.

    Sähköposti thesussuuuu@gmail.com

    Eli 3 arpaa :)

    VastaaPoista
  36. Paljon onnea 2-vuotiaalle! :) vanha lukija oon nimimerkillä tingentia ja seuraan bloggerin ja bloglovinin kautta. Tästä siis 4 arpaa? :)

    VastaaPoista
  37. Siis vouuu mitkä palkinnot! ♥ Vanha lukija nimellä Pinja.
    Seuraan bloggerin kautta :)

    s.posti->pinja.jarvinen@luukku.com

    VastaaPoista
  38. Ooi, ihana arvonta, ihanassa blogissa! :)
    Olen vanha julkinen lukija bloggerin kautta, nimellä nata.
    Elikkäs 3. arvalla olen mukana.

    natsku-@luukku.com

    VastaaPoista
  39. Olen vanha lukija nimellä Ine ja meilini on ine_91@msn.com (: Tykkään myös facebookissa, mutten mielelläni haluaisi nimeäni tässä julkisesti kommenttikentässä ilmoittaa. Voin kertoa sen vaikka sähköpostilla jos haluat varmistaa tai sitten voit jättää facebook-arvan antamatta kokonaan, ihan miten tykkäät (:

    Eli kolme tai neljä arpaa!

    VastaaPoista
  40. UUu, miten mahtava palkinto! OPI:n lakoista tykkään myös :)
    Olen vanha lukijasi ja seuraan facebookin ja bloggerin kautta :)
    Olis hauskaa jos tekisit videon missä leivot(Nallekin saa olla mukana :3)
    vaikka et oliskaa jauhopeukalo. Sen hauskempaa siitä vain tulisi kun näkee miten saattaa sotkea kaikki paikat ym. :D

    Arpoja siis 4 kpl ^^ liisa.nikula@lailanet.fi

    VastaaPoista
  41. ÄÄÄ pakko osallistua! :D Ihanat palkinnot♥! Elisiis luen sekä bloggerin kautta että tykkään faces :) nimimerkil Miisu17/Miisa H., sähköposti miisa.herranen@lyk.fi ja oon tietty jo vanha lukija ;)

    VastaaPoista
  42. Ihanat palkinnot!! Ja onnea, onnea! :DD

    Olen vanha lukijasi bloggerin ja bloglovinin kautta nimimerkillä Verna M. v.s.e.mannila@gmail.com

    VastaaPoista
  43. Onnea blogille!
    Olen vanha lukija bloglovin kautta. Liityin nyt myös lukijaksi Googlen käyttäjäraadin kautta. Hmmm... 3 arpaa?
    nittanne(at)gmail.com

    VastaaPoista
  44. Onnea 2-vuotiaalle blogille! :)
    Luen nimim. Drausan bloggerin kautta ja olen vanha lukija. Siis 3 arpaa. S-postini on lollibobbi@gmail.com
    Oletpa saanut ostettua ihanan palkinnon ja tosi kiva kun on kaksi lohdutuspalkintoa vielä lisänä :D

    VastaaPoista
  45. Ihana arvonta! :D Olen vanha lukija nimimerkillä Mumski, ja tykkään myös Facebookissa(Elina R.)

    elina.raudasoja@kotinet.com

    Niin ja tietenkin onnea blogille! :))

    VastaaPoista
  46. Tosi kivat palkinnot! tahtoo tahtoo :D

    Luen bloggerin kautta ja olen vanha lukija.
    plonk@live.fi

    VastaaPoista
  47. Oih mikä palkinto!
    Vanha lukija bloglovinin (Matilda A.) ja Bloggerin (Masa) kautta.

    http://nailaddictp.blogspot.fi/p/arvonnat.html sieltä löytyypi mainostus :)

    elii 7 arpaa :)

    VastaaPoista
  48. Stalkkaan sua joka kautta, täällä nimellä Petta ja FB ja bloglovinissa Petra A. (tiedäthän sä kyllä loputkin.)
    Ja olen vanha lukija. :)

    Ihana palkinto ja vielä ihanampi blogi!
    Onnea 2 vuotiaalle!

    5 arpaa :)

    VastaaPoista
  49. Luen kaikkien kautta paitsi FB:ssä
    Luen nimellä Nail Netta Bloggerissa
    s-posti:netta.kaarakainen@hotmail.com
    Mainostin sitä blogissani!:http://beautiandnails.blogspot.fi/2013/09/saran-arvonta.html

    VastaaPoista
  50. Uusi lukija ilmoittautuu bloggerin kautta :)
    Onnea 2 vuotiaalle!

    2 arpaa siis :)

    mari.79@windowslive.com

    VastaaPoista
  51. Onnea! Luen kaikkien kautta, täällä ja bloglovinissa nimellä Iina ja FB Iina K. Olen myös vanha lukija.
    iiscu@hotmail.com

    5 arpaa :)

    VastaaPoista
  52. Ohhoh. Oot sitten oikein palkinnot pukannut :o

    Olen vanha lukija Bloglovinin kautta Petra T. eli kaksi arpaa.

    petra.j.tuominen(a)gmail.com

    VastaaPoista
  53. Seuraan FB:ssa :)

    Saru M-S, sarunina(a)gmail.com

    VastaaPoista
  54. 1.Mää seuraan bloggerin kautta, lisäsin myös faceblogloviniin. Elikkä neljä arpaa.

    2.Nimimerkillä leben mä stalkkailen.
    Ja email: meikki_monsteri@luukku piste com.

    Lisäarpa tulee kun olen vanha lukijasi. Ja mainostettu omassa blogissa.

    http://meikkimonsterinmaailma.blogspot.fi/2013/09/weekend.html

    Eli neljä lisäarpaa myös. :)

    Huh, nyt vaan jännitetään--- :D

    VastaaPoista
  55. Mahtava palkinto!
    Luen bloggerissa ja bloglovinissa nimimerk. Nunnu
    Facebookissa tiina k.
    Ja olen vanha lukija :)
    nunnu@live.fi
    5 arpaa :)

    VastaaPoista
  56. Ompa upeita lakkoja!
    Luen googlen käyttäjäraadin kautta ja olen vanha julkinen lukija, nim. Juliam :)
    Fb Julia M.
    monolajulia@gmail.com

    VastaaPoista
  57. Ihana arvonta ja paljon onnea 2-vuotiaalle! :)
    Luen bloggerissa (Annie) ja bloglovinissa (polishthis)
    s-posti on polishthis(at)gmail(dot)com

    VastaaPoista
  58. Ihanat palkinnot! Onnea kahdesta vuodesta :)
    Vanhana lukijana bloggerin kautta mukaan kolmella arvalla.
    ilokseni@gmail.com

    VastaaPoista
  59. uu mitkä palkinnot!
    luen bloggerissa(ciello) sekä facebookissa( Helmi T.) sekä olen vanha julkinen lukija.
    helmeriini@gmail.com

    VastaaPoista
  60. Luen bloggerin kautta nimellä Viveka Laaksonen ja olen vanha lukija. Sähköpostiosoite on tonttupeili@hotmail.com

    VastaaPoista
  61. Olen blogin vanha lukija ja sähköposti on saara.i.tuominen@hotmail.com. Sun blogia on aina niin ihana seurailla :)

    VastaaPoista
  62. Luen bloggerin JA facebookin kautta! eli 3 arpaa näistä
    sekä olen vanha lukijasi eli +1 arpa

    Yhteensä 4 arpaa, lukijana olen nimellä Kynsille, kynsille@luukku.com
    Fb (Miia H.)

    VastaaPoista
  63. Luen Bloggerin kautta nimellä hepexxx mutta seuraan myös Facebookissa Heidi T. Olen vanha lukijasi 8D

    vähä olis kiva voittaa tää!! ^^ :v

    VastaaPoista
  64. Oijoijoijoijoijoi mitä herkkusia! :3

    Luen Bloggerissa (+2), FB:ssä (+1) ja Bloglovinissa (+1)
    Vanha julkinen lukija (+1)
    http://stuwsumaff.blogspot.fi/2013/09/onnea-saracupcakez.html (+3)
    = laskinko nyt oikein, eli 8 arpaa?

    terveisin Selina Awsum/H. spaenkster(a)gmail.com

    VastaaPoista
  65. Onnea 2-vuotiaasta blogista!
    Luen bloggerissa (+2) ja bloglovinissa (+1).
    Lisäksi mainostin arvontaa blogissani.
    http://nailstophotos.blogspot.fi/2013/09/cupcakez-blogissa-arvonta.html (+3)
    Eli 6 arpaa. :)
    Milba, ntp.blogspot(at)gmail.com

    VastaaPoista
  66. wohoo, sun blogi täytti jo 2v onnee !:)

    vanha lukija bloggerin kautta nimellä Verppa ( tai jos ei ole vaihtunu nii veera m ) en oo varma :/

    eli siis 3 arpaa ( vanha lukija & bloggerin kautta ) :)

    VastaaPoista
  67. Onnea blogille, whee! :33
    Vanha lukija olen nimellä annuli.
    Sun instagram on muuten aivan ihana :* <3

    annu.hilla ät luukku.com

    VastaaPoista
  68. Onnea 2vee blogille!:)
    Vanha lukija bloggerin kautta nimellä Tounii
    tuutuli@hotmail.com

    VastaaPoista
  69. Onnea !
    Vanha lukija täällä bloggerissa nimellä justiina sekä facebookissa nimellä justiina j

    justiina.juntunen@luukku.com

    VastaaPoista
  70. Onnea tuhannesti 2-vuotiaalle blogille! :) herttinen mitkä palkinnot! :O
    Vanha (höhö, ikäloppu :P ) julkinen bloggerilukija Maria, myös fb:n kautta (nanne v.), nanzucka(a)gmail.com (4 arpaa mun laskutaidoilla?)

    VastaaPoista
  71. Luen Bloggerin ja Bloglovin'in kautta, seuraan myös Facessa ja olen vanha lukija, eli 5 arpaa?

    GFC & Bloglovin' SuperHotFemale
    Facebook Sari R.
    sari piste susanna at hotmail piste com

    VastaaPoista
  72. Luen bloggerin kautta (2 arpaa).
    Seuraan myös naamakirjassa (1 arpa).
    Olen vanha julkinen lukija (1 arpa).
    Mainostin blogissani (3 arpaa).

    Blogger: Monna
    Fb: Jonna B
    @: blondetta88 at gmail dot com
    Linkki: http://monnasunshine.blogspot.fi/2013/09/cupcakezilla-pukkaa-synttariarvontaa.html

    Mukana siis seitsemällä arvalla.

    VastaaPoista
  73. Luen bloggerin kautta nimimerkillä vveerrraaa sekä seuraan fb:ssä nimellä Veera M.
    Olen myöskin vanha lukija :)
    veera.mikola@surffi.net

    VastaaPoista
  74. Oi vitsi, mitkä palkinnot! Aivan mahtavia. :)

    Bloggerin kautta lueskelen nimimerkillä Tiina/Tiina E, tykkäilen myös Facebookissa nimellä Tiina E, sähköpostina toimii tinskapinska-@hotmail.com ja myöskin siis vanha lukija oon.
    Mainos löytyy http://kynsienvarikartta.blogspot.fi/p/arvonnat.html

    Eli yhteensä siis mukana 7 arvalla, jos oikein laskin. :)

    VastaaPoista
  75. Olen vanha lukija. Bloggerin kautta akane-91 (vai näkyyköhän tuolla Mawwi), ja fb:ssä ja bloglovinissa Mari A.
    Linkkivinkki omassa blogissa: http://mawwipam.blogspot.fi/2013/09/like-sir-parit-arvonnat.html

    8 arpaa! :) Jee!

    VastaaPoista
  76. Voi hyvänen aika mitkä palkinnot Sara! Ihan pakko osallistua, jos vaikka onni potkasis! Varsinkin noi Burlesque glitterit olis to die for :D

    Olen vanha lukija gfc:n kautta ja luen nimellä Bambi.

    Sposti on lifeofbambi at gmail.com.

    Onnea vielä kaksi vuotiaalle! Tykkään sun blogista kyllä tosi paljon, tässä on kivasti mukana sinun persoonasi ja on niin sinun näköisesi. Jatka siis samaan malliin :)

    VastaaPoista
  77. Oijjoi, mikä palkinto! :) Ja paljon onnea blogille!

    Vanha lukija olen ja luen nimimerkillä Niniane bloggerin ja bloglovinin kautta. Facessa tykkäilen nimellä Nina v.
    charmedtaisan at hotmail.com

    VastaaPoista
  78. Ihanaa, että järjestit tälläisen superin arvonnan! :3

    Oon vanha lukija Google käyttäjäraadin kautta ( Heidi | Something Can Go Wrong) ja rupesin seurailemaan myös fb:ssa (Heidi P.)
    heidi1sara@gmail.com

    VastaaPoista
  79. Onnea!! Sun blogi on kolme päivää nuorempi kuin mun :)

    Oon vanha lukija (hannele) ja luen ainakin Googlen ja Facen kautta. Blogloviniinkin varmaan lisäsin, mutta en tiiä, kun en oikein sitä käytä. Joten siis nuo kaksi.

    kunsiih at gmail.com

    VastaaPoista
  80. Luen nimellä Lunalii, googlen, bloglovinin ja fb:n kautta. Fb:ssä olen Kirsikka tai sitten ihan Korukynsillä, ihan satavarma en ole kumpi :D (4 arpaa)
    Olen vanha lukija. (+1 arpa)
    Mainostin: http://korukynsilla.blogspot.fi/p/arvonnat.html (+3 arpaa)

    Eli kauhee läjä arpoja... 8 kipaletta :O

    VastaaPoista
  81. Onnea blogille! :)

    Luen blogia Googlen käyttäjäraadin kautta nimellä Pouhou.

    pouhou@gmail.com

    VastaaPoista
  82. Luen blogiasi bloggerin kautta ja liityin nyt julkiseksi lukijaksi. Onkohan se sitten kaksi arpaa.
    Paljon onnea 2-vuotiaalle blogillesi.

    VastaaPoista
  83. Onnea 2-vuotiaasta blogista!
    Luen blogiasi bloggerin kautta Sini kynsiblogi ja olen tykännyt facebookissa Sini L
    Olen vanha lukija.

    Oliko tässä nyt 4 arpaa? :)

    VastaaPoista
  84. Paljon onnea jo etukäteen, jee :) !
    Luen bloggerin kautta nimellä ESSIKA ja fb:ssa tykkäilen nimellä Essi K.

    essika@hotmail.com

    VastaaPoista
  85. Kahdella mukaan. Uusi lukija bloggerin kautta nimellä Lumikki2 :)
    lumikkinen2@gmail.com

    VastaaPoista
  86. Upea arvonta, liityin lukijaksesi ja seuraan facebookissa. Onks se sitten kaksi arpaa?

    minni42@gmail.com / Facebookissa Marja-Liisa K.

    VastaaPoista
  87. Uusi lukija bloggerin kautta nimimerkillä Ruusuiset Kynnet.
    heidi.har@hotmail.com

    VastaaPoista
  88. Ooi onnea tälle ihanalle blogille! :)

    Luen blogiasi Bloggerin, Bloglovinin sekä Facebookin kautta ja olen vanha lukija. Niin ja nimellä Anni.
    Eli 5 arpaa jos oikein laskin ?

    theyellownails@gmail.com

    VastaaPoista
  89. Luen blogiasi bloggerin ( Nimellä Jenna ) ja bloglovinin kautta. (:
    Olen myös vanha lukija!

    Onnea 2-vuotiaalle blogille!! (:(:

    VastaaPoista
  90. Paljon onnea blogille! Luen kaikkien noiden kautta :) ja mainos löytyy tästä http://lakkalaatikonsalat.blogspot.fi/2013/09/sara-arpoo.html vanha lukija oon vaan bloggerin lukulistalla, eli ei lasketa :D nimimerkki Hanna face Hanna H.

    VastaaPoista
  91. Seuraan Bloggerin (Shopaholic), FB:n (Katariina L) ja Bloglovinin kautta.
    rusinapulla82(at)gmail.com
    http://ostosterapiaa.blogspot.co.uk/2013/09/cupcakez-blogi-2-vuotta.html

    VastaaPoista
  92. Vanha lukija ja seuraan tuon bloggerin kautta (Maarit) sekä tietysti facessa (Maarit R).

    Email: maaritinsydan@gmail.com

    Mainostus löytyy tuolta: https://www.facebook.com/maaritinkynsihopinat

    Onnea ponnea 2-vuotiaalle! <3

    VastaaPoista
  93. Vanha lukija, seuraan bloggerin kautta (Riitasointu) sekä facebookissa (Maiju P.), riitasoinnun69@gmail.com

    Onnea blogille 2v synttärien johdosta! :)

    VastaaPoista
  94. Jos sitä onneaan kokeilisi :D

    Olen vanha lukija ja luen blogiasi bloggerin kautta nimimerkillä Inna.
    onnenidealisti@hotmail.com

    Eli, 3 arpaa, jos oikein laskin?

    VastaaPoista
  95. Mulle iski ihan täys blackout että oonko jo osallistunut tähän mutta jos mun kommentti kaks kertaa löytyy niin se on mun aivopieruni vika enkä tahallani ole yrittänyt osallistua kahta kertaa :-D

    Seurailen Bloglovinin kautta, nimellä Taika S tms. En muista yhtään mistä tänne päädyin mutta jäin sitten seurailemaan. Olen kohtuullisen uusi lukija, ehkäpä kuukauden, pari lukenut.

    taika.sariola@gmail.com

    VastaaPoista
  96. Onnea blogille!!:D
    Olen uusi lukija. Liityin tänään ja luen bloggerin kautta nimimerkillä Amppu. Hienoja kynsiä teet!:)
    amanda.nummela@suomi24.fi
    Eikö se sitten olekin 2 arpaa.

    VastaaPoista
  97. Osallistun :) Vanha lukija as u know :) Lara Lizard googlessa ja Lara T Facessa ^^
    takahashilara@gmail.com on osote
    <3

    VastaaPoista
  98. Oi meinas jäädä osallistumatta! Onnea 2v-synttärinä :)

    Lueskelen bloggerin ja fbn kautta. Eli 3 arpaa?

    ja olen vanha lukija. Eli yhteensä neljä arpaa :)

    Luen nimellä Essi ja fbssä seurailen nimellä Essi V. Säpö: essi.vertanen@gmail.com.

    Huippuhieno palkinto, huippuhienon blogin huippuhienossa arvonnassa ;)

    VastaaPoista
  99. Olen vanha lukija Tike ja tykkään facebookissa Tiia L. Seuraan myös bloglovinissa mutten oo yhtää varma millä nimellä siellä oon joko Tike88 tai sitten omalla nimellä eli Tiia L. tiketzu88@hotmail.com

    VastaaPoista
  100. Uusi lukija kahdella mukaan :) millamagia30@gmail.com

    VastaaPoista
  101. milla_ollikainen@hotmail.com eli Milla Ollikainen myös lukijana :)

    VastaaPoista
  102. Olen vanha lukija Johanna P ja tykkään fb-sivuista( Johanna P)

    Sähköposti; johanna.pp@live.fi
    Mainostan; http://jonskunlife.blogspot.fi/p/arvontija.html

    VastaaPoista
  103. Luen: Blogger (nimellä Hanna) ja Facebook (nimellä Hanna A.)
    Mainostin blogissani : http://keepgoinganddontgiveup.blogspot.fi/2013/09/cupcakez-blogin-arvonta.html

    Elikkäs se on 6 arpaa ! =)

    S-posti: hanna.autio@hotmail.fi

    VastaaPoista
  104. Vanha lukija bloggerin kautta nimimerkillä Kati !
    kati.niemela96@hotmail.com

    parannus ehdotuksia en keksi kun sulla on muutenkin niin ihana blogi :)
    ja onnea blogin 2vuotis päivästä ! :)<3

    VastaaPoista
  105. Jei. Vielä ehdin mukaan. Olen facessa tykkäämässä.

    Suvi V. suvitus86@hotmail.com

    VastaaPoista
  106. Seurasin suajust bloglovinissa! Tosi kiva arvonta :)

    esqq@suomi24.fi

    VastaaPoista
  107. Luen nimellä Nette ja luen bloggerin kautta :) nettemarieeee@gmail.com

    VastaaPoista
  108. Olen lukija bloggerin kautta, eli kaksi arpaa :)
    Mevid@outlook.com

    VastaaPoista
  109. Olen vanha lukija bloggerin ja bloglovinin kautta :) lauratuulia.aarnio@gmail.com ompas söpöt palkinnot :3

    VastaaPoista
  110. Lukija bloggerin kautta eli kaksi arpaa :)!

    saija.ritamaki@hotmail.fi

    VastaaPoista
  111. Olen uusi lukija seuraan facebook:n kautta nimellä katja k.
    S.posti kake1989@hotmail.com

    VastaaPoista
  112. Olen lukija bloggerin kautta :) emppu_ahola@hotmail.com

    VastaaPoista
  113. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...