30.8.13

Plugihaaveilua ♡

Tällä hetkellä korvissani on 4mm venytyspuikko ja en millään malta odottaa, että nämä olisi sen 10 mm, että voin laitella kaikkia hienoja plugeja! Ajattelin tänne vähän laitella sellaisia plugeja, joita haluaisin ostaa :)
















Nörttimäisiä plugeja  Battlestar Galactica ja Dr.Who, jotka ovat lempisarjojani :) Molemmat Etsystä.













Ihania plugeja  Ristiplugi Uk Custom Plugista. Ajattelin tehdä blogin bannerista kuvan ja se onnistuu esimerkiksi Plug Clubissa.














Reikäplugit on mun suosikkeja ja varmaankin ihan ensimmäisenä ostan tuon sydämen eBaystä ja tuon timanttisen Cybershopista 













Söpöjä plugeja  Ariel ja Princess Celestia plugit Etsystä.















Lisää nörttiplugeja  Hordeplugi Tumblrsta löydetty ja Harry Potter plugi Etsystä.

Mitäs pidätte mun plugivalinnoista? :)

(WEHEARTIT.COM)


// I have 4 mm ear stretching right now and I'm dreaming of awesome plugses already! I wish my stretching was 10 mm already :D


:Sara


28 kommenttia:

  1. Noi sydämet ja timantit on kivoja! :p Kuin myös kaikki nörttijutut :3 Kaikki vaaleanpunaiset on liiian söpöjä x)

    VastaaPoista
  2. Jos nyt joskus mun tyyli muuuttuis niin radikaalisti että venyttäisin korviani, mun plugeissa olis ehdottomasti kans toi kuoleman varjelusten merkki! Olis myös Star Warsia ja Simpsoneita ehdottomasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oioi, Star Wars ja Simpsonit kuulostaa hyvälle! :D

      Poista
  3. Uu, kivan näköisiä plugeja :3 Kattelin joskus tollaisia sydämenmuotoisia ja sit neliöitä & kolmioita muistaakseni Crazy Factorysta. Ajattelin laittaa sinne tilausta menemään, niin voisi vihdoin testata niita hauskan muotoisia korvalerpukkeita jos niitä vielä löytyy valikoimista :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii, noi erimuotoiset on just hauskoja! :) Ainenki siellä yksi päivä oli neliöitä kun katoin :D

      Poista
  4. Potterhead täällä hei! :D nii mikähän mahtaa olla paras..? Mä ottaisin kans ihan ekana varjelusten merkin :D Prinsessa Celestia on kans hieno :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheeee, suomennettuna Potternaama ;D

      Noi on kyl kivoja :3

      Poista
  5. Mä lämpenin eniten tolle reikäsydämelle. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on hauska, kun ne on tuollainen erimuotoinen! :)

      Poista
  6. Njääh, en ite kovin tykkää venytyksistä, koska jos sitten tuleekin katumapäälle kun vaikka myöhemmin ettii kunnon työpaikkaa ja venytys voi hyvinki miinustaa, niin mua harmittais.. mut toi reikäsydän ja dr. who oli parhaat ^-^

    facelessinspiration.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä totta, toivottavasti saan jatkaa mun työpaikassa mahdollisimman kauan! :)

      Poista
  7. Noi reikäsydämmet. Ihanaaat!!! :)

    VastaaPoista
  8. Ihania! Omat lempparit on Arielit <3 Hyvä idea tuo banneri plugiin, itsehän ajattelin ensin että plugissa lukee "your picture" (vrt. tatska jossa lukee your name) höhö.

    Noista timanttisista tuli mieleen omat samannäköiset jotka olen tilannut CrazyFactorysta. Ne on muovia ja saan niistä jonkun rajun allergisen reaktion :( Muutaman tunnin jälkeen alkaa hillitön kuumotus, otin korut pois noin 8h pästä ja siinä vaiheessa korvista tihkui nestettä ja ne oli ihan vereslihalla. Tietysti kun pistän materian ja blingblingin oman hyvinvointini eteen niin piti kokeilla vielä toisen kerran että en kai nyt oikeasti ole näille allerginen mutta juu-u, sama reaktio. Parantelu kestää muutaman päivän kun korvat ovat ihan selvästi tulehtuneet. Nyyhkis :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheeee :D

      Voi ei, tosi inhottavaa :/ Mä oon myös samanlainen että pakko kokeilla vaikka tietääkin, että joku juttu ihan varmasti johtuu esim. just allergiasta :D

      Poista
    2. No sepä se! :D Enkä ole vieläkään niistä luopumassa, kolmas kerta toden sanoo ja niin edelleen. On mulla jotku elektroniikkavehkeetkin korjaantunu ihan itsestään jossain komeron piilossa, miksipä ei plugitkin muuttuisi ei-allergisoiviksi :p

      Poista
    3. Heheeee, sun luona asuu kotitonttu joka korjailee elektroniikka ja tekee tavaroista ei-allergisoivia :D

      Poista
  9. Mmmoi, pelaatko sä missä realmissa ja pelaatko arenaa vai mitä puuhailet WoWissa? Vai ootko sellanen joka tekee kaikkea? :-D Minkä levelinen, race ja class sulla on? Kyllä, iski tarve kysellä kaikkea aiheeseen liittyvää :'D

    http://cutesyxoxo.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeee, wowityttöjä! :3
      - Pelaan Defias Brotherhoodilla, joka on rppvp serveri vaikken ropetakkaan, siellä vaan sattui olemaan kaikki kaverit ja poikaystävä :D
      - Eniten pelaan rabdom bgitä, tykkään tehdä myös tehtäviä ja mulla on Loremaster titteli ^__^
      - Mulla on 2 90lvl: Paladin ja Roque, yritän saada Warlockia 90 leveliseksi. Priestiä en oo jaksanut pandariassa levuttaa, kun tykkään enemmän tehdä damagea, joten priesti on vielä 85 lvl :D Kaikki hahmot on Blood Elfejä, oon vähän jämähtänyt niihin, hehe :D

      Samat kysymykset sulle, haluan tietää! :3

      Poista
    2. Hehe :-) Mä päädyin pelaamaan ton mun true gamer-poikakaverin kautta ja en oo pelaillut ihan hirveen kauaa vielä. Mulla on siis yksi hahmo vasta, Tarren Millissä vaikken PvPtä harrastakaan :-D Se on blood elf, oisko joku reilu 50 lvl rogue. Kesällä ollu taas pelaamatta kun oon ollu niin kiinni töissä mutta josko taas sais itteensä niskasta kiinni ja joskus ton lvl 90ks :-D ÖÖÖH. Mä teen lähinnä tehtäviä kun en oo tosiaan kovin etevä tossa vielä, saa nähdä mihin päätyy sit lopulta. Poikakaveri ja sen kaveri(t) pelaa arenaa ja kovasti ovat yrittäneet puhua josko musta sais sit vahvistuksen niiden tiimiin mut vähän epäilen :-D Instanceja joskus saatan tehdä jos jaksan mut aika pitkälti vaan haahuilen ympäriinsä ja puuhailen millon mitäkin :-D

      Ihana pitkä viesti mohoho :-D

      Poista
    3. Pitkät viestit ♡

      Instoja on kiva tehdä levelatessa! :)
      Oivoi, oon tosiaan pelannu roquella, paladinilla, wlockilla ja priestillä eniten ja mun mielestä roque on kaikista vaikein levelattava... Mutta sillä on kivoin tehdä pvp:tä sitten kun on se 90 levelinen :D

      Mun poikaystävä pelaa areenaa, mutten mahdu niiden joukkueeseen, pöh...

      Poista
  10. Teidät on Nallen kanssa haastettu! >) http://s0happyic0ulddie.blogspot.fi/2013/09/mies-lakkahuuruissa-haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiitos! ♡ Nalle ei oikeen innostunut, mutta pakko tää on jossain vaiheessa tehdä ;D Nallella vaan sattuu olemaan niin pienet pureskellut kynnet, niin katotaan mitä saadaan aikaan :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...