29.8.13

OPIa, koruja ja näytteitä

Postissa on taas tullut pari kivaa juttua teiltä lukijoilta! :)

Katri yksi päivä kertoi, että oli heidän Kicksistään ostanut alennuksella O.P.In Polka.Comin. Minun oli heti pakko käydä meidän Kicksissä, mutta siellä ei valitettavasti ollut alennuksella OPIa. Onneksi Katri suostui hamstraamaan minulle heidän Kicksistään aleOpeja ja tällaiset lakat sain: OY-Another Polish Joke!, Polka.Com ja Can't Find My Czechbook. Kiitos Katri



























Voitin Eekun arvonnasta ihania koruja ja tällaisia hienoja tuli :) Mukana oli myös nameja, jotka heti söin... Annoin kyllä pari Nallelle ;D Eekku myös antoi jättimariannepussin, joka myös ehdittiin syödä jo ;D Kiitos Eekku




















Täysin yllätyksenä oli tullut kirjekuori ja ihmettelin, keneltä se on :O Kirjekuoresta paljastui tuotenäytteitä ja lähettäjänä oli bL. bL oli muistanut, kun olin joskus sanonut että tykkään tuotenäytteistä :D Kortissa oli vielä ihana viesti ja supersöpö ketunkuva :3 Kiitos paljon bL




























Lakkasin eilen noilla uusilla lakoilla eli Can't Find My Czechbookilla ja Polka.Comilla. Minulle tuli tuosta Can't Find My Czechbookista mieleen China Glazen For Audrey, vaikken omistakkaan tuota China Glazea :D






























Tekisi mieli vielä Euro Centrale kokoelmasta hommata Eurso Euro, I saw...U Saw...We Saw...Warsaw sekä Suzi's Hungary AGAIN!




























// O.P.I's Euro Centrale collection was on sale so my friend Katri bought me OY-Another Polish Joke!, Polka.Com and Can't Find My Czechbook.
The accessories is from Eekku, I won them on her giveaway :)
The samples is a surprise gift from bL.
Thank you so much Katri, Eekku and bL! 


:Sara


17 kommenttia:

  1. Uuuh, olet saanut vaikka mitä :3
    Meidän Sokoksella on jo pitkään pyrinyt tuo Eurso Euro ja I saw...U Saw...We Saw...Warsaw, en kyllä tiedä onko niitä enää :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy katella, josko jossain tulis ne alennuksella :3

      Poista
  2. Oiiii hihihii ihana, minun diilaamani lakat siellä! :33
    Toivottavasti swappi tulis sulle tänään. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos kun diilasit!! ♡♡ En malta odottaa swappia ;D

      Poista
  3. tosi kivoja juttuja oot saanut ja kiva kun korut ja namit kelpas eix ollu toinenki sormus ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiii, se on unohtunut kuvata :O Nalle laittoi noi korut yhteen paikkaan kaikkien muiden tavaroiden kanssa niin en oo huomannut sitä kuvausvaiheessa että se puuttuu :/ Ja toinen Hello kitty korvis oli kuvausvaiheessa jäänyt töihin :D

      Poista
    2. Okei pääasia et kaikki tuli ehjinä perille ja toivottavasti voit jatkossa käyttää niitä (viitaten siihen kutinaan )

      Poista
    3. Ainenkin mä oon nyt pystynyt noissa ylemmissä korvarei'issä käyttämään niitä :) Oon menossa illalla kaverin synttäreille niin aattelin laittaa ne yhet vaaleenpunaset rusetit, mitkä oon saanut sulta ♡ :)

      Poista
  4. Voi kääk mitä alennuslöytöjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, ei siitä kuitenkaan kauaa ole, kun toi kokoelma julkaistiin! :)

      Poista
  5. Kyllä mullekin ois kelvannut Polka.com alehinnalla! Mä oon sitä pitkään halunnut, mutta jotenkin tuntuu holmöltä ostaa kun mulla on sille käsittääkseni ihan dupe. Mut OPI ois aina OPI ja alesta oisin sen voinut ostaakin.. :) Mulla on kans muutamia noi euro centraleja, mutta pikkupulloina suurin osa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Mikä lakka on sille dupe? :) Opi on aina Opi varsinkin, kun sen löytää alehinnalla, hehe ;D

      Poista
  6. Oih ♥ noi opit, mulla on myös polka.com ja kyllä se vaan on ihana :) myöskin noi eekun korut on tosi ihania! :)

    VastaaPoista
  7. Oi mitä kaikkia ihanuuksia!

    Loistavaa jos tsekbuukki olis Audreyn dupe, mulla on jotenkin jäänyt tuo Audrey hampaankoloon kun oon nostanut sen johonkin klassikkoasemaan kynsilakkamaailmassa. :D

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...