24.8.13

NYC

Instagram (SaraCupCakez)- ja Facebookseuraajat varmaankin tietävät, että ostin juuri uuden lippiksen, olen meinaa sen verran paljon sitä hehkuttanut (hups) :D Näin kyseisen lippiksen H&M:llä, mutta en ostanut sitä. Myöhemmin kun menin sitä ostamaan, niin ne oli kaikki loppuunmyyty! Onneksi yksi ihana lahtelainen myi tämän lippiksen minulle 5 eurolla :3


En ole aiemmin tykännyt käyttää lippiksiä, hattuja tai pipoja (edes talvella) kun ajattelin aina ennen, että näytän ihan hölmöltä hattu päässä, nyt olen jäänyt ihan koukkuun lippiksiin ja tekisi mieli vaan tilailla niitä lisää! :D



























Oli pakko ottaa tällaisia cool pose kuvia, kun oon niin swag :D Jos toi lippis näyttää oudolta, niin se johtuu siitä, että mulla on se mun normaali kampaus tuolla loppiksen alla ja sen kampauksen takia lippis on vähän ylhäällä, nämä kuvat on heti töiden jälkeen otettu. :)


OOTD: SNAPBACK 2nd hand (H&M), LEATHER JACKET Spirit Store, 
SHIRT Cheap Monday, LEGGINGS Gina Tricot, SHOES Converse All Star Platform


Mitä mieltä olette asusta? :)

Muistakaa, että huomenna sunnuntaina on viimeinen päivä osallistua MINIARVONTAAN sekä käyttää 10€ alennuskoodi LIVBOXIIN! :)


// That cap was sold out in H&M but luckily some fellow citizen sold me one for 5 euros, 'cause she didn't needed it :D I got the cap in Thursday and I've been wearing it every day since :D This outfit is from Friday, I actually wore these clothes at the work. :)


:Sara

20 kommenttia:

  1. Missä Sara on, mitä teit Saralle?! VASTAA! :D No ei, ihana lippis ja itsekin himiöin nuita lippiksiä taas. Onneksi on varastossa jo valmiiksi "räppiajoilta". :-)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheeee ;D Aika paljon toi lippis muuttaa näköä, mulla on kuitenkin tossa kuvassa sellaset vaatteet, mitä oon useestikkin käyttänyt, lippis vaan on uusi :)

      Jotenkin mulle tuli sinä mieleen, kun ostin tota lippistä ;D

      Poista
    2. Hihii! ;) Eiksul ollu muuten sellanenkin missä on kauheesti niittejä? HALUAN!

      Poista
    3. Joo! Se on ostettu Cybershopista! ;D

      Poista
  2. Hyvä, kun muistutit tuosta livboxin alennuskoodista! Nimittäin nyt lähti tilaukseen ensimmäinen ylläriboxi :) Toivottavasti on mieluinen, jotta jatkossakin olis kiva tilata. Kaikki aiemmin julkaistut boksit ei ole ollut niin mieluisia :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei jäänyt paljoa hintaa syyskuun boksille! :) Toivottavasti tykkäät tulevasta boksista :3

      Poista
  3. Ihania asukuvia kaunis sara =)

    VastaaPoista
  4. Kaunis sara :) ! Ja ja ihana lippis, sopii sulle :)

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos Rose! ♡ Täytyypä katella sitä haastetta :3

      Poista
  6. Toi lippis on niin cool ;) mulle on tulossa h&m sellanen paita jossa lukee isolla joko toi tai yolo :D mä en nyt muista kumpi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheee, sun on PAKKO ottaa siitä sitten kuva ;D

      Poista
  7. Se tunne kun muistat livbox-koodin olevan voimassa maanantaihin... No, ei voi mitään!

    Mut toi lippis kyllä sopii sulle! Mä en tykkää käyttää lippiksiä, mut pipoja kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EIIIIIIIIIIII :( Parille muullekkin tyypille kävi samallalailla...

      Ja kiiitos! :3

      Poista
  8. Aivan ihana asukokonaisuus! Just sopivasti "arki-rock" \,,/
    Ja hyvin siulle sopii ainakin lippikset! :P

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...