4.7.13

Summer Scorpion

En ole nähnyt serkkuani aikoihin, ennen me oltiin parhaat kaverukset ja vietettiin kaikki päivät yhdessä, mutta erinäisten asioiden takia ei olla nähty pitkään aikaan. Ja se harmittaa.

Siksi olin tooooooooosi iloinen, kun serkkuni laittoi minulle viestiä, että voisinkohan lakata hänen kyntensä (viime) sunnuntaina, koska hän on onnistunut olemaan purematta kynsiä pitkään aikaan.

Serkku sitten tuli sunnuntaina käymään ja mietittiin yhdessä, että millaiset kynnet tehdään. Minulla on kuulemma liikaa kynsilakkoja, joten liian vaikea päättää (tällä hetkellä suunnilleen 212 lakkaa...). :D Lopulta päädyttiin Deboarh Lippmanin Sweet Dreams-lakkaan, mutta koska en ole ikinä käyttänyt sitä, en tiennyt onko se peittävää vai ei :D Joten laitettiin kerros OPIn Strawberry Margaritaa alle.

(Vasen käsi)

Sitten serkku halusi nähdä kynsitarroja, onneksi olin juuri laittanut kaikki kansioon, joten ne oli siellä helposti nähtävillä :D Serkku näki skorpionitarrat, jotka olen saanut (luultavasti Fanilta?) ja halusi kynsille kukkia ja skorpioneja :D

Kun olin aloittanut lakkaukset, tajusin, että olisi ehkä pitänyt ensin työntää nuo kynsinauhat... itsellä kynsinauhat ei yleensä ole noin suuret, joten minun ei tarvitse työntää omia kynsinauhoja, siksi en tajunnut että ne olisi voinut ottaa pois :/ Ensi kerralla sitten ;D

Ei saatu meillä otettua kuvia, koska valaistus oli huono jne :D Joten serkku otti kuvat kotonansa järjestelmäkameralla (en toki ole yhtään kateellinen hänen järkkäristään, hehe ;D).

(Oikea käsi)

Olen niiin ylpeä mun serkusta, kun hän on lopettanut kynsien pureskelun! :) Tule toki pian laittamaan kynnet uudestaan! :)



//These nails I made for my cousin who used to bite her nails but now has stopped it, I'm so proud of her that she could stop biting! :)
For the nails I used OPI Strawberry Margarita, Deborah Lippmann Sweet Dreams, water decals and nail stickers.


♡:Sara

P.S. Tietääkö kukaan, että onko tuo Deborah Lippmannin Sweet Dreams peittävää? :D

11 kommenttia:

  1. Söpöt kynnet :3 noi tarrat muuten vissii on multa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos :3 Hehe, niin muistelinkin, että olisin sulta saanut ne :)

      Poista
  2. Kivat kynnet! Niin pirteän väriset! :) Ja löysin sun blogiin taas pitkästä aikaa kun olin uuden tietsikan myötä hukannut osoitteen.. :s Huomasinkin samalla, että tykkäsit mun vanhassa blogissa käydä kommentoimassa aina silloin tällöin ja katsoin, ettet ainakaan vielä ole lukijani uudessa blogissani, joten ajattelin vinkata osoitteen jos haluat käydä kurkkimassa! :)(www.too-many-options.blogspot.com)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3

      Joooo, kiva kun laitoit linkin! Oonkin joskus miettinyt, että onkohan sulla vielä blogia :) Oli pakko liittyä heti lukijaksi ;D

      Poista
  3. No wau, siinähän on tavaraa vaikka kuinka paljon :) noi molemmat ballerinat on ihanat ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kommentti on varmasti seuraavaan postaukseen ;D Ne molemmat ballerinat on tooosi kivoja :3

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...