14.7.13

Livbox | Heinäkuu

Heinäkuun Livbox saapui muistaakseni tiistaina ja innoissani avasin sen, kun oli kuullut että teemana on hiukset. Boxin väri oli tässä kuussa raikkaan keltainen.


























Sain sen käsityksen katsottuani muiden blogeja, että kaikilla olisi ollut sama sisältö?






























- Herbina tuuheuttava kuivashampoo:
En ole aiemmin kokeillut kuivashampoota enkä ole vielä tätäkään kerennyt kokeilla...

- Sunsilk Pro Heat lämpösuoja- ja kiiltosuihke:
Itsellä on tällä hetkellä käytössä Tresemmen lämpösuoja, kokeilen tätä sitten kun se loppuu.



























- Glitterin hiustenlaittovihko, joka minulla on jo, vihosta löytyy kivoja ohjeita kampausten tekoon.
- Nutturavalkki: aika turha minulle, koska se on vaaleille hiuksille tarkoitettu! Ehkä annan tämän isosiskolle :)
- Koristepinnit oli kivoja, tänä kesänä on tulossa taas paljon juhlia, niin niillä saa hyvin näyttävyyttä hiuksiin.



























Nämä kaksi oli ehdottomasti lemppareitani tässä boxissa!
- Carmexin Cherry Lip Balm, jossa on aurinkosuojaa huulille. Se on ihana kirsikantuoksuinen  Huulivoiteessa on myös metholia, joka kivasti viilentää huulia :)

- Schwarzkophin Bonacure Fibre Force tehohoito. Hierotaan kosteisiin hiuksiin, annetaan vaikuttaa 5-10 minuuttia ja huuhdellaan pois. Käytön jälkeen ainakin minun hiukset olivat ihanan pehmeät! Harmitti, että tämä oli vaan näytekoko, minulla meni koko purkki jo ensimmäisellä suihkukerralla... :D

Kaikenkaikkiaan boxi oli ihan OK. Parhaat tuotteet mielestäni olivat juurikin Carmexin huulivoide ja Schwartzkophin tehohoito. Olisi ollut hyvä laittaa joihinkin boxeihin tummia nutturavalkkeja, että olisi voitu vaihdella niitä.

Tuliko muille minkälaisia Livboxeja, oliko kaikilla tosiaan samat tuotteet?


// These things I got from this months Livbox, they were okay but I wished that the Scwarzkopf Bonacure Fibre Force would be larger.



♡:Sara

22 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ehkä ens boxiin ne saa eri sisältöä taas :D

      Poista
  2. Sama boxi tais olla kaikilla.
    Se vaalea valkki käy muuten tummillekin hiuksille, testattu on:) Glitz&Glam-blogissa oli kiva tuto sellai vähän sotkuisemman nutturan tekoon, kannattaa tsekata!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo, kiitos vinkistä, pitää katsoa toi tuto! :)

      Poista
  3. Vastaukset
    1. No, ainenkaan ei voi kadehtia että toisella olis ollut kivempi paketti kun kaikilla oli sama :D

      Poista
  4. Oon harkinnu ton boxin tilaamista, mutta oon miettiny, että maksaaks se ittensä takas? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään siitä, että tossa boxissa tulee kaikkea sellaista mitä ei muuten ehkä tulis kokeiltua ja että se on aina yllätys mitä tuolta paljastuu :)

      Poista
  5. Onneks en tilannut livboxia vielä, sillä tuo sisältö olisi ollut aika pettymys :) tai no, tuotteet on juuri semmoisia joille mulla ei olisi käyttöä :) viimekuun livbox vaikutti ihan kivalle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyl aika meh, mutta onneksi siinä oli toi huulirasva ja tehohoito, ne pelasti koko paketin ;D Mulle ei tullut viime kuun pakettia, kun pankkikortti vaihtui eikä kortin numeroa saanut silloin vielä vaihdettua... :/

      Poista
  6. Kaikille tuli tosiaan se sama sisältö tällä kertaa. Jos Sini tai Suvi haluaa niin multa voi kans saada sen vaalean valkin. Mulla olikin tumma jo ennestään, mut sulla ja mulla on sen verran hiuksia että kyllä toi vaalea valkkikin peittyy eikä näy. Mä kokeilin kanssa jo sitä hiushoitoa ja tuli kyllä tosi pehmeät ja sileät hiukset vaikka laitoin sitä aika vähän eli riittää kyllä vielä kerran tai kahdesti.

    Käytä ihmeessä sitä kuivashampoota. Meillä on toiminu tosi hyvin ja jotkuthan käyttää sitä puhtaisiinkin hiuksiin kohottajaks. T: Ponna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kokeilla tota vaaleaa valkkia, mulla on se tumma jossain hukassa... :D

      Kiitos vinkistä ton kuivashampoon suhteen, täytyykin kokeilla sitä! :)

      Poista
  7. Sama sisältö täälläkin.
    Hiusvalkilla ja pinneillä en vaan kyllä tee yhtikäs mitään kun on aika minimaalisesti tota karvaa päässä :P Muutenkin hiukan ärsyttävää, että aina tunnutaan unohtavan lyhyt hiuksiset naikkoset joka paikasta. Onhan meitäkin kuitenkin ihan mukavasti olemassa. Niinkuin tuos glitterin vihkokin, kaikki ohjeet pitkille hiuksille.
    Tunnun kuuluvani jälleen johonkin vähemmistöön, mutta eipä tuo mun menoa haittaa. Parempi vaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voiei, oot erilainen ;D Ainenkin sulla kestää toi tehohoito kauemmin kun mulla ;D

      Poista
  8. Musta tuntuu että kaikilla oli sama sisältö :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii me silloin puhuttiin siitä kun nähtiin että kaikilla on varmaan sama :)

      Poista
  9. Ei hitto! Mun on myös pakko saada tää Livbox! Mä en oo aiemmin edes tiennyt tästä! Vitsi, että on varmaan kivaa kun joka kuukausi saa hakea postista paketillisen kauneusjuttuja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joooo, se on kaikista paras kun odottaa että mitä kivaa sieltä tulee :3

      Kannattaa katsoa LivBoxin sivut: https://www.livbox.fi/ ite ainenkin oon tykänny ;D

      Poista
  10. Kivoja juttuja:) Hei, sit ku oot kokeillut tuota kuivashampoota, niin pystyisitkö kertomaan, että oliko se hyvä? Itellä olis tarkotuksena ostaa kuivashampoo just nyt kesäksi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon itseasiassa ollut niin laiska, etten vielä oo kokeillut tota... :D

      Poista
  11. Samaa mieltä minäkin, että sama sisältö taisi olla kaikilla (aika harvinaista kylläkin) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, varmaan eka kerta kun kaikilla on sama :O

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...