22.7.13

Jenkkikynnet

Facebookin lakkaushaasteryhmässä sattui juuri tällä viikolla olemaan aiheena inspiraatio ja mikäs sen parempi inspiraation aihe, kun uudet kengät, jotka esittelin blogissa eilen :D




































Lakkasin ensin kolme kynttä Essien Blancilla ja kaksi kynttä Oh My Goshin Cobalt Bluella. Sinisiin kynsiin tein valkoisella akryylimaalilla tähtiä (jotka hieman epäonnistuivat :D) ja valkoisiin kynsiin punaisella akryylimaalilla raitoja (jotka myös vähän epäonnistuivat :D).

































Hehe, pieni jenkki-innostus päällä ;D

Mulla on alkanut tavalliset korvikset tuntumaan tosi ikäviltä korvissa (nikkeliallergiaa?), joten oon miettinyt, että pitäisköhän mun alkaa venyttämään mun korvia? Joku 8-10 mm olis ihan kiva, ettei ne olis mitkään överit :D Siinä hommassa vaan pitäis olla kärsivällinen ettei korvat tulehdu... Onko teillä lukijoilla korvien venytyksiä ja kuinka isoja? :)


// I got so inspired of these shoes I showed yesterday that I just had to do my nails USA style :)



♡:Sara

26 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet :)
    Sulle varmaan sopis semmonen venytyskoru, kuhan ei liian isoksi venytä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Joo, ajattelin ihan vähän vaan venyttää ;D

      Poista
  2. Hauskat kynnet :3 Venytykset vois sopia kyllä sulle :3 Mulla on molemmissa korvissa 10 milliset, mutta tekisi mieli venyttää lisää. Aika yleistä, että venyttää paljon isommaksi, kun on ensin tarkoitus; siihen jää koukkuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, voin kuvitella, että siihen jää koukkuun! :D Ääää. olis jo tilipäivä niin voisin ostaa venytystarvikkeita ;D

      Poista
  3. Venytykset on kivan näköisiä, mutta ite en hankkis :D Jos ei sitten ajanpäästä haluakaan pitää niitä, niin sitten ne reiät on niin ällöttävän näköisiä ilman koruja. HYI :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ne on kyllä aika ällön näköiset ilman korua :D Kuulemma jos venyttää 'oikealla' tavalla (ja vaan vähän) eli hoitaa niitä hyvin ja venyttää hitaasti niin niiden pitäisi (korvanlaadusta riippuen) mennä umpeen :) Mutta uskon kyllä, että ne venytykset jäisi pysyvästi mun korviin enkä halua niitä umpeen :)

      Poista
  4. Hyvinhän oot onnisstunu sekä tähdissä että viivoissa :) kynnet näyttää hyvälle ja sopii kenkiin ;) jos rupeet venyttämään niin sit siitä postausta! :D ite oon miettiny kans välillä aina venytystä, mut se kipu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! ♡
      Mäkin oon mooonta vuotta miettinyt, mutta en oo aiemmin sen takia venyttänyt, kun oon halunnut käyttää isoja roikkuvia korviksia :)

      Jooo, teen postausta kun alan venyttämään ;D Olispa jo tilipäivä niin saisin hommattua ne kamat :'D

      Poista
  5. Nätsät kynnet ! ^^
    Samaa mieltä kuin jo muutama muukin, siulla vois sopia venytykset :)
    Haikailin joskus teinivuosina niistä, mutten koskaan saanut aikaiseksi ja pelkäsin, että kuinka paljon se koskee. Nykyää oon ihan tyytyväinen, ettei niitä koskaan tullut hankittua :D
    Mein äiti ei voi käyttää kuin korviksia, mitkä on kirurgin terästä. Mutta hää osti testiin sellaiset tunnelit mitkä saa noihin korvareikiin, että voi käyttää normikorviksiakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos! :3

      Aijaa, sellaisiakin on! :O Mistä sellaisia saa ja miten ne laitetaan? :)

      Poista
  6. Kivat kynnet ja toivottavasti ei ole allergiaa.Sulle saattas sopia venytys kunhan ei liikaa.Itse en kyl koskaan ottais =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en mä haluu sellasta isoa venytystä, ihan vaan vähän... ;D

      Poista
  7. sattuipa sopivasti tuo aihe, kyllä mäkin noin hienoista kengistä oisin inspiroitunut! :D

    VastaaPoista
  8. Ne venytykset näyttää ihan kamalilta vanhemmilla ihmisillä, jotka on ottaneet sellaset joskus nuorena, kun se ihon kimmosuus häviää ja se venytetty kohta alkaa tosissaan roikkua. Välttämättä kaikilla ei pysy ne korutkaan enää silloin siinä paikoillaan. Elä hyvä ihminen mee sellasia ottamaan Jookosta Kookosta! Sä olet jo muutenkin tarpeeks persoonallinen tyyliltäs ja nätti ettet tartte tommosia. Tavis korviksissa on kuitenkin niitä nikkelittömiä versioitakin tarjolla. Mutta ne on kyllä hienoja ne spiraalikorut mitä niihin venytyksiin on saatavilla ja sopii monille tosi hyvin, mut ei korvia ole luotu härkittäväks tollasilla jutuilla. Joskus mä olen nähnyt samanlaisia korviksia kuin ne venytyskorut, mut tavallisiin reikiin tulevalla kannalla. T: Bonna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on itseasiassa sellaisia koruja just, jotka näyttää venytyskoruilta mutta on tavallisia :D

      Hmmmmm... tekee mieli venyttää :D Mutta nyt alkoi pelottaa, että mitä jos ne ei ikinä palaudukkaan.. :)

      Poista
  9. Semmonen pieni venytys sopis sulle! :) semmonen jättivenytys on pelottava! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on pelottavia! Ei sellaista, ihan pieni vaan ;D

      Poista
  10. Ihanat kynnet!:) Tykkään paljon!

    VastaaPoista
  11. Todella hyvältä näyttää kynnet, toimii!! :)

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
  12. Ihanat kynnet :) Ois itekki ihana venyttää korvia, mutta olen ainakin vielä jänistänyt hommasta .)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ehkä kohta sä saat rohkeutta alkaa yrittämään, oon sun henkisenä tukena kun itsekkin alan venyttämään ;D

      Poista
  13. Mulla itelläni on toisessa 6 millinen spiraali, ja venytin sen hitaasti ja kaikki on kunnossa. 9 millisestä alas päin pitäis muistaakseni palautua normaalin näköseksi mutta ainakin siskolla menee sinne kyllä pitkönkin ajan jälkeen useempi milli vielä vaikka näyttää palaantuneelta. Yks vaihtoehto mitä itekkin käytän on puinen korvis, mun täydellinen korvis pari joista kumpikaan ei oo vaihtunu puoleen vuoteen! eipähän tuu stressiä korvisten valinnasta ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mäkin luin että pitäis palautua, riippuen tietenkin millainen korva on :)

      Hehe, mustakin tuntuu, että jämähdän sitten vain yhtiin plugeihin, kun oon saanut venytettyä :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...