12.6.13

Now I need to stay strong and forget the bad things.

Pahoitteluni, etten ole postaillut pariin päivään, minulla on pienoinen masennuskausi menossa. Aika monissa blogeissa lukijat valittavat siitä, ettei bloggaaja kerro myös huonoja asioita omasta elämästään, sen takia ajattelin nyt pienen tekstinpätkän kirjoittaa tämän hetken tuntemuksista.

Nalle siis jäi työttömäksi, mikä tarkoittaa sitä, että hän on taas kesän 'vapaalla' ja minä olen töissä (ja tämä on siis tapahtunut jo muinakin kesinä, aina sama juttu). Lisäksi lomani on ensi kuussa, mutta koska kaikkien tukien kanssa kestää (plus työkkärin kahden viikon omavastuuaika, jolta ajalta ei saa mitään rahaa) ei voida käydä missään lomallani :/

(WEHEARTIT.COM)

Muutenkin kauhea masennus päällä, se tulee aina välillä ja on perua koulukiusattuajalta. Tuntuu etten ole tarpeeksi riittävä, että haluaisin olla vaan näkymätön ettei ihmiset huomaisi miten ällöttävän näköinen olen. Tunnen alemmuudentunnetta koko ajan. Asunto on ihan sotkussa, tavaroita on joka puolella lattioita, kun en vaan jaksa tehdä mitään!

Onneksi minulla on tällä hetkellä ystäviä, Noora ja Hepe sekä siskoni ja tietenkin Nalle.

Toivottavasti te lukijat jaksatte täällä pällistellä juttujani, yritän pian saada kunnon postauksia kasaan :)

(WEHEARTIT.COM)


♡:Sara

32 kommenttia:

  1. Kaikilla on välillä hankalampia kausia :) Voin lohduttaa sillä, että itse olen koko kesä kaupan kassalla eikä minulla ole lomaa! Ja vaikka olisikin lomaa, niin ei ole rahaa matkustaa.
    Jaksamisia sinne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista :) Aina välillä on juu hankalampia kausia, mutta kyllä se siitä helpottaa :3 Hyvä, että olet valmis olemaan koko kesän töissä, etkä 'pummeile' sossun rahoilla! :)

      Poista
  2. Jaksamista! Meillä on kanssa kokemusta siitä mitä on kun ei ole töitä. Itse olen vielä opiskelija, ja saan sen mukaan myös rahaa, ja mies oli juuri vuoden työttömänä (ja nytkin tienaa jollain ilveellä kokopäivätöistä vähemmän kuin esim. siivooja). Joten, I feel you! Sitä vaan oppii saamaan pienistä asioista iloja, kun ei ole rahaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oppii joo vaikka välillä onkin vaikeaa :) Hyvä kuulla, että miehesi jaksaa silti tehdä töitä, vaikka palkkaus onkin huono! Tsemppiä ja aurinkoisia päiviä teille ♡

      Poista
  3. Mulla on aivan samoja tuntemuksia! Eletään tällä hetkellä poikaystävän kanssa silleen, että mie opiskelen kesän (saan opintotuen) ja poikaystävä vaan on, joten se ei saa mistään rahaa. Rahatilanne on siis aivan paska :D Ei tässä paljoo syyä tai juhlita.

    Mua on myös kiusattu koulussa koko ala ja ylä-aste ja tiiän, että se jättää ihan sairaan pahat jälet. Vaikka kuinka sanois itelle "Minä en oo enää semmonen kun silloin", niin silti tulee välillä paha olo, just sellanen mitä tuossa kuvailit.

    Ainut tapa on varmaan vaan taistella omia aivoja vastaan ja sanoa niille "Nyt turpa kiinni, minä olen kaunis, minä olen hyvä ja osaan raapia elämästä irti iloa pienistäkin asioista" Toi on se lause mitä täl hetkellä itelleni hoen :D

    Voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiiii, ne kiusaamisjutut tulee kyllä usein mieleen... Hoetaan molemmat itsellemme kuinka ihania ja kauniita me ollaan ♡

      Aurinkoisia päiviä sulle ja poikaystävälle! :3

      Poista
  4. Muista Sara että todellista vahvuutta on se, että voi myöntää heikkoutensa ja pyytää apua. Sitä varten sulla on Nalle, perhe ja ystävät että ne pitää sua pystyssä jos ei omat jalat kanna. Masennuksesta kuntoutuneena ja sitä vastaan joka päivä kamppailevana voin sanoa että sä oot jo voiton puolella, kun voit myöntää masennukses ja uskallat pyytää apua. Mä uskoisin että sä olet sellanen ihminen joka antais vaikka päänsä rakkansa puolesta? Nyt on muiden aika antaa takas!

    Uskalla puhua, uskalla itkeä ja uskalla romahtaa täysin - sieltä on suunta vain ylös!

    Sulla on virtuaalista tukea täällä! Mä olen vain sähköpostin päässä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Oona! Aivan ihana viesti! ♡

      Poista
  5. Voi ei :/ mä niin tiiän nuo sun tunteet. Koita jaksaa muru♥

    VastaaPoista
  6. Jaksuhali <3 Kuulostaa ihan tutulta, mulla on samanlaista välillä (diagnosoitukin masennus) ja tollaset duuni/talousjutut vaikuttaa tosi paljo kun on muutenkin poikki :/
    xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♡ Lähetän myös sulle halirutistuksen! :3

      Poista
  7. Välillä tulee huonompia kausia, mutta pitää vaan muistaa, että ne menee kyllä ohi. Jotkut tuntee huonoa omaatuntoa jos mieli on maassa, mut sehän kuuluu vaan elämään; ei aina voi olla hymy korvissa. Koita jaksella! Haleja <3

    VastaaPoista
  8. Stay Strong ihana kaunis Sara♥

    VastaaPoista
  9. Tottakai me täällä mukana pörrätään ja tsempataan. :-) Vaikka munkin kommentointi on jäänyt vähälle syystä että oon niin harvoin kotikonnuilla, niin seuraan sua aktiivisesti silti. Toivottavasti menisi masiskausi nopeesti ohi ja pystyt pian taas nauttimaan elämästä täysillä. Iiiiso voimahali sulle, Sara. <3

    VastaaPoista
  10. Et ole ainoa jolla on välillä vaikeaa ja masentaa.Tsemppiä kuitenki ja koita jaksaa varmasti jokainen lukija ymmärtää vaik et koko ajan postais
    Toivottavasti sait mun kirjeen et se edes ilahdutti sua =)

    Kuullaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilahdutti suuresti! ♡ Kiitos Eekku, kun aina jaksat piristää! :)

      Poista
  11. Huonoja päiviä ja kausia mahtuu elämään, mutta niiden takia ei kannata ruoskia itseään liikaa. Päivä kerrallaan, niin jossain vaiheessa jaksaa taas paremmin. Paljon voimia sinne! :)

    VastaaPoista
  12. hei pulu! et missään nimessä ole yksin ja sinulla on paljon kamuja, jotka mielellään kuuntelevat, tukevat, neuvovat (pyydettäessä) ja ennen muuta haluavat tuottaa sinulle parempaa mieltä hyvän seuran ja hauskojen asioiden avulla.
    olen ala-asteikäisestä tapellut masennuksen kanssa (ja koulukiusaaminen ja yksinjättäminen ovat myös turhan tuttuja), joten jos mahtavat olkapääni kelpaavat, täällä on ymmärtäväinen kuulija.
    olet ihana, muikea tyyppi ja musta on hienoa, että olet olemassa ja piristät meidän kaikkien päiviä jutuillasi! olet myös nätti ja fiksu ja hauska :)
    muista huonoina päivinä että you're on the right track, baby!
    hold your head up, girl, and you'll go far...

    *iso haliruttis*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Nooris taas ihanasta ja piristävästä viestistä, sä olet ihana myös ♡

      Poista
  13. Olet ihana Sara, muista se! Paljon *muiskis* *haleja* täältä minulta, Misulta ja Simbalta. :* :) ♥
    xoxo Mella

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...