10.6.13

Meikä on aina ollu enemmänkin avaruusmies

Heippodei ja hyvää maanantaita! Ei mulla oikeastaan ole mitään järkevää kerrottavaa, kunhan halusin tulla teille postaamaan parit kuvat viikonlopulta :)





























Tilasin H&M:ltä ihanat ketjusandaalit, ne ovat tosi mukavat päällä ja näyttää kivoilta jalassa :3 Nyt, kun katson tätä kuvaa, niin tajuan että nuo kaikki vaatteet on ostettu Hennesiltä :D Hitsin Noora, kun se aina raahaa mua siihen vaatekauppaan ;D


























Viikonloppu meni ilman mitään ihmeempiä tekemisiä, pelattiin Nallen kanssa molemmat (minä WOWia ja Nalle Assassin's Creed 3), käytiin siskoa moikkaamassa, vähän kaupoilla ja viemässä kirpputorille tavaraa :)

Kävin Kicksissä katsomassa itseruskettavia ja myyjä suositteli tätä Kicksin omaa, joten päätin ostaa sen testiin. Ostin myös samalla tuota Kicksin Reilun kaupan Skin Treat rasvaa, joka tuoksuu hieman oliiville. Sekoitin kädellä vähän tuota rasvaa ja itseruskettavaa ja sitten hieroin iholle. Parin tunnin jälkeen ihoni oli punainen, mutta hyvin nukutun yön jälkeen ihon väri oli mukavan ruskea. Ainut varjopuoli Kicksin itseruskettavassa on se, että se hieman aika paljonkin hohtaa auringossa, joten näytän auringossa ruskealta Twilightin Edwardilta :D

Suosittelen Kicksin itseruskettavaa jos:
- Haluat luonnollisen ruskean ihon
- Haluat halvan itseruskettavan (maksoi alle 10€)
- Haluat tasaisen sävyn helposti

En suosittele jos:
- Et tykkää kimalteesta

Näissä kuvissa minulla ei siis vielä ole tuota itseruskettavaa laitettu.

Miten teidän viikonloppu meni ja oletteko jo kokeillut Kicksin tai jonkun muun merkin itseruskettavaa? :)


// Nothing much happened this weekend, I just played WOW, visited my sister and just hanged around :) I also bought self-tanning lotion from Kicks. Haven't yet tried it on on these pictures :D



♡:Sara

26 kommenttia:

  1. Ruskea Twilightin Edward :D:D:D
    Ei kannata mennä aurinkoon jos et halua paljastaa itseäs ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa! :D Voiei, kaikki kohta tajuaa, että olen hohtava vampyyri :'D

      Poista
  2. OMG ruskea Edward ! :'DDDD Kiitos aamun nauruista ja mielikuvista ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheeee, mua itteänikin nauratti, kun tuli mieleen :'D

      Poista
  3. Onkohan tässä blogissa yhtäkään kuvaa susta jossa hymyilisit luonnollisesti eikä sulla olis tota ihme muilu-ilmettä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei varmaan ole yhtään sellaista kuvaa täällä, koska en osaa hymyillä normaalisti vaan tuo muilu on mun normaali ilme :D

      Poista
  4. ihanat kengät! Minulla on joku doven summer glow. Se on halpa ja sillä saa hyvän ohuen rusketuksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 Kuulostaa hyvältä, onko siinä millainen tuoksu, en meinaa tykkää yleensä Doven rasvoista, kun niissä on sellainen omituinen tuoksu :)

      Poista
  5. Mä muuten tajusin kans eilen, et mun kaikki vaatteet taitaa olla h&m:ltä :D

    VastaaPoista
  6. Eilen just laitoin lorealin sublime bronzea ja nyt oon ruskea :) tän huono puoli on vaan se, että rusketus on kerralla tosi voimakas ja kaikki tajuaa heti että oon käyttänyt itseruskettavaa :D mut sävy on nätti niin ei haittaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon myöskin kuullut kehuja siitä, mutta hairahduin ostamaan tota Kicksin omaa, kun se oli halvempaa :D

      Poista
  7. Nättinä oot taas ollut ja mua harmittaa ku olin ennen paljon tummempi sit 8 luokan jälkeen yht äkkiä vaalenin ,voin näyttää sulle vanhan kuvan joskus jos muistan ja kehtaan =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eekku :3 Olis joo kiva nähdä susta vanhoja kuvia :)

      Poista
    2. kamaluuksia mut joo voisin tosiaan näyttää jonku nii näkisit eron ,mua luultiin aina ulkomaalaiseksi ja sillo se harmitti kauheesti.Nyt harmittaa ku en oo nii tumma

      Poista
    3. Mun mielestä sä näytät vieläkin tummalta ja ulkomaalaiselta :D Tää on siis hyvällä sanottu :)

      Poista
  8. Haha, haluun nähä kuvan jossa kimaltelet! :D Tekis mieli läträtä jollain ruskettavilla mömmöillä, kun mä en yleensä rusketu paljoa. En vaan tiiä uskallanko kokeilla sellasia, luultavasti mokaan ja muistutan kokeilun jälkeen jotain kaakaopapua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, että täällä sataa vettä niin ei saa nyt sparklekuvia :D Mäkin oon aina ollut niin vaalea, että oli pakko hankkia rusketusapua :D Kannattaa koittaa ensin esim. jalkaan tai johonkin huomaamattomaan paikkaan :)

      Poista
  9. SPACEMAN ON IHANA! <3 Kunnon kesäbiisi! Mulla tulee siitä niin hyvä fiilis :)

    Ite ostin tosiaan sen doven itseruskettavan, oon sitä pari kertaa käyttänyt mutta odotin että se olisi ruskettanut enemmän. Tiesin kyllä että se aika pliisu on mutta että noin pliisu! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onnnnn! ♡

      Ajattelin kanssa, että se Dove on varmaan aika haalea, ja näemmä oikeassa olin :D

      Poista
  10. mäkin vaadin kimallekuvia! :D

    oi voi, taitaa tuo HenkkaMaukka-vaatekaappisyndrooma olla aika yleistä, itsekin olen viime aikoina todennut vähän liian usein "... kaikki mun (päällä olevat) vaatteet on HenkkaMaukasta. missä välissä musta tuli HenkkaMaukka?!" :D (tämä varsinkin vielä, kun on täältä pyöreämmästä päästä ihmismuotojen skaalaa ja H&M mielletään useimmiten tikku-ukkoteinityttöjen vaatekaupaksi :D ihanat sähkösiniset ja ISTUVAT housut löysin kyllä keväällä sieltä!)

    ja kuten aina, olet just söpö, typerät anonyymit ei kehtaa edes kirjoittaa omalla nimellään ni antaa niiden juttujen mennä toisesta korvasta samantien ulos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, harmi, että tuolla on satanut joka päivä :D Täytyy ottaa sitten, kun on parempi ilma, ja jos toi ei enää kimalla, niin uusi kerros itseruskettavaa päälle ;D

      H&M:ssä vaan on yleensä niin halpaa niin on helppo ostaa sieltä kaikkea! Yksi päivä kävin Onlyssä ja kauhistelin kun kaikki oli siellä niin kallista :D Uuuu, sähkönsiniset housut kuulostaa kivoilta ;D

      Ja kiitos taas kehuista ihana Nooris! ♡

      Poista
  11. Mie omistan myös Doven itseruskettavan mutta siitä ei niin kauheasti tule väriä. Nyt ostin tuota Kicksin itseruskettavaa myös viime viikolla kun piti saada rusketusrajat piiloon :D toimi kyllä mun mielestä myös hyvin :)

    Mulla on myöskin kerääntynyt vähitellen aika suuri määrä HM'n vaatteita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, tuliko sustakin ruskea Edward, kun käytit tota Kicksin? :D

      Poista
  12. Clarinsilla on tosi ihana itseruskettava voide, joka tuoksuu joltain toffeekarkilta :) Itseruskettavat kun tuppaa yleensä aina tuoksumaan tympeältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiii, miten hyvältä kuulostaa! Täytyy etsiä se käsiini ja tuoksutella sitä, tykkään meinaa ihan hirveästi toffeesta :3

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...