23.6.13

Dirty Heels

Juhannus on melkeinpä ohi jo, joten nyt on hyvä hetki taas postata tänne :) Toivottavasti teillä on ollut mukava juhannus eikä kenellekkään ole sattunut mitään ikävää!

Nallen kanssa vietimme kaupunkijuhannuksen. Perjantaina kävimme Nallen äidillä (eli minun anoppikokelaallani) ja lauantaina serkullani Jonnalla. Kiitos molemmille kestityksistä ja seurasta! 



Molempina päivinä kävimme myös geokätköjä etsimässä :) Minulta on kysytty, että mitä se geökätkeily oikein on ja lyhyesti selitettynä geokätköjä (yleensä filmipurkki tai isompi rasia ja sinne sisään on piilotettu joku vihkonen tai muu vastaava johon voi laittaa nimensä) on piilotettu ympäriinsä ja netistä (geocaching.com) voi käydä katsomassa, minne niitä on piilotettu ja vinkkejä. Kyseiseltä sivulta löytyy myös koordinaatit kyseiselle kätkölle ja navigaattorin avulla pääsee kätkölle.



Kävimme Nallen kanssa juuri äsken kuvaamassa näitä kuvia. Tilasin H&M:ltä tuon Dirty Heels paidan ja se oli vähän pieni minulle, en kuitenkaan saanut määräaikaan mennessä palautettua paitaa (määräaika meni umpeen viimeviikolla... Hups :D), joten laitoin sen nyt sitten päälle tuolleen sidottuna :D Farkkutakki on H&M:n alesta ostettu, ajattelin laittaa siihen niittejä ja ommella ehkä selkään jonkun kivan kuvan.


En oikein osaa hymyillä normaalisti, äiti antoi pienenä minulle nimeksi murtsimurmeli, koska en yleensä näyttänyt iloiselta, ajan mittaa minun piti opetella hymyilemään, että kaikki luulisi että minulla on kaikki hyvn, sen takia hymyni ei ole luonnollinen vaan tuollainen vino ja epäluonnollinen :)

Sain hampaidenvalkaisuliuskat IsoSmilelta ja olen nyt 3 päivää käyttänyt niitä, vielä kaksi päivää edessä ja sitten nähdään miten valkoiset hampaat minulla on :D


//I was at the city on midsummer festival, all my friend went to camping or festival, but I didn't got any money so I was at home whole weekend :D I ordered that shirt on H&M, it was a little too small but I forgot to return it :D


♡:Sara

P.S. Tänään on vielä aikaa osallistua hampaidenvalkaisuliuskojen arvontaan! :)

17 kommenttia:

  1. Mun geokätkö-innostus lopahti jo! En löytänyt mun puhelimeen just sillä hetkellä sopivaa ja ilmaista sovellusta, niin se jäi siihen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi ei :D Munkaan puhelimessa ei kunnolla toimi se, mutta onneksi Nallen puhelimeen sai :)

      Poista
    2. Ja tosta hymyilystä vielä, mulle sanottiin aina lapsena että mun tekohymy valokuvissa näyttää typerältä, joten lopetin hymyilemisen kokonaan. Nyt asiakaspalveluammatissa sitä on joutunut taas kaivamaan jostain tuolta muistilokeroista, onneks siinä auttaa vuosien teatteritausta!

      Muutenkin on vaan helpompaa mulle näyttää aina tympeältä! :D

      Poista
  2. Mua harmittaa, kun täällä meillä päin geokätköily ei oo vielä "IN" ja niitä ei oikein oo.. Ja oon itte laiska sen puolesta, että menisin itte piilotteleen niitä :p

    Hii, et oo ainoo joka ei osaa hymyillä! Minä ilmottaudun tähän joukkoon myös. Sen takia en ehkä tykkää olla kuvattavanakaan, kun kaikissa kuvissa olisin sellanen myrtsi. :D Tai muuten vaan ilme aivan pöhölön näköinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi, se on meinaa kivaa aarteenetsintää :)

      Hehe, hyvä juttu, että muutkin on hymyilemättömiä, ainakin kameran edessä ;D

      Poista
  3. noi sun hiukset on ihan älttömän ihanat! :3 ja toi huivi niissä! :)

    VastaaPoista
  4. Whaaa, tuo takki on ihana ! Kun sanoit niiteistä ja selkään kuvasta, miulla pamahti juuri mieleen, millaiseksi haluaisin tuunata farkku-/nahkatakin. Oh noes ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, hyvä! :) Toivottavasti saat pian aikaiseksi ja esittelet sun blogissa, en malta odottaa, että mitä kivaa keksit ;D

      Poista
  5. Ooh, mielettömän namut kengät! <3 Me ollaan muuten nyt sun innottamana oltu parina iltana geokätkeilemässä koko perheen voimin! Meidän tuppukylästä löytyy jopa n. 70 kätköö! Oltiin tossa juhannuksenakin kätköilemässä, tosin se päätty hiukan huonosti kun maa-ampiaiset hyökkäs mun kimppuun ja jouduin juokseen niitä karkuun melkein kotiin asti.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ne on mun rakkaat kengät :D

      Oho, tosi paljon kätköjä! Kiva kuulla, että innostuitte siitä! :)
      Äääk! Voi ei! Kuulostaa kamalalta, toivottavasti ei sattunut mitään!

      Poista
  6. Oot söpö ton sun oman hymyn kanssa :3 mä taas hymyilen aina niin et hampaat näkyy :D vilkki sanoo aina et laita välillä se suukii joojoooo... :D

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...