9.4.13

So much GOLD!

Tein nämä ruffian-kynnet jo jokunen aika sitten, mutta nyt vasta julkaisen ne, koska en ole ottanut tekemistäni kynsistä viime- ja toissaviikolla kuvia :) Mulla menee niiiin hermot, kun kynnet kokoajan katkeilee, varmaankin johtuu näistä säävaihteluista?






























Pohjalla käytetty O.P.I:n Goldeneyetä ja päällä Barry M:n Gold Mineä. :)





























Haha, mua ällöttää ,koska mun sormet näyttää tässä kuvassa kauhean paksuille! Varmaan tulee taas joltain ihanalta Anonyymiltä hyi, ällöä, miten paksut sormet-kommenttia :D Oikeastaan mun sormet ON paksut! Lakkailin yksi päivä äitini kynsiä ja huomasin, että meillä kummallakin on tuollaiset pullukkasormet, ihan samannäköiset, naurettiin vaan molemmat äidin kanssa, että oon saanut huonon sormipullukkageenin siltä :'D Äiti on ihana 



//I love ruffian manicures! At first I hateted them but when I tried it to myself I started to really like them! :)


♡:Sara


18 kommenttia:

  1. Ai että, hyvä etten vetässy aamukahveja väärään kurkkuun kun luin ton sun sormipullukka geeni kohdan :D Taitaa olla mulla saman sorttisia geenejä suvussa kans. Yks syy miks yritän saada kynnet pysymään pitkinä. Elä sie välitä noista anojen oudosita kommenteista, en mäkään jaksa enään :D
    Pst... sait ainakin mun aamun pirtsakasti käyntiin ;)

    VastaaPoista
  2. Sun sormet on ihan hyvät :'D sitäpaitsi kuka sanoo, et sormien pitäs olla "kauniit"? minkälaiset ees on "kauniit" sormet.. XD itelläni on luiset, ohuet pitkät suipot. Ei oo häävit nääkään, ei! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Meillä molemmilla on hyvät sormet :'D En kyllä tiedä, että millaiset on kauniit sormet, pitää kysyä seuraavalla kerralla, kun joku sanoo mun sormia ällöttäviksi xD

      Poista
  3. No ei sun sormet oo mitkään pullukka sormet :D ihana♥ tykkään kynsistä myös paljon!

    VastaaPoista
  4. No mää oon epäonnekseni saanu äidiltä lyhyet prinssin nakkisormet, enkä isän pitkiä bratwursti sormia ;) Mutta kivat ruffianit oot taiteillut :)

    VastaaPoista
  5. Upeat kynnet! :)

    Mie itse karsastan jotenkin tuota kultaa, niin kynsissäni kuin esim. koruissa, mutta näissä on kyllä jotain "ROKKIA" ;D

    Ja sitäpaitti siulla on just huiput nakit! Sanokoot anonyymit mitä sanoo, ne on vaan kateellisia :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuuu, kiiitos! :3

      Mäkin ennen karsastin kultaa, mutta oon jokunen aika sitten alkanut tykkäämään siitä ja nyt tuntuu, että olen kaikkia kultaisia juttuja ostellut :D

      Poista
  6. Sormipullukkageeni haha :DD
    Nuo kynnet on kyllä tosi kivannäköiset :3

    VastaaPoista
  7. Hienot kynnet ja sormissa ei mitään vikaa.

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...