1.4.13

My hair!

Moni on kysynyt minulta, että miten laitan hiukseni, joten ajattelin teille tehdä tutoriaalin :D Kuvat on valitettavasti otettu kannettavan webkameralla, joten kuvanlaatu ei ole paras mahdollinen, mutta näin se oli kuitenkin paras tehdä, koska jos olisin yrittänyt joka vaiheen jälkeen ottaa tavallisella kameralla kuvia, siitä ei olisi tullut yhtään mitään! :D

1. Ota tarvikkeet jo valmiiksi lähettyville. Harja, minulla on käytössä Tangle Teezer, koska se on paras 5. vaiheessa, mutta toki voit käyttää tavallistakin harjaa! :) Pinnejä, sellaisia, jolla hiukset varmasti pysyvät kiinni! Minun hiuksissani eivät pysy sellaiset ohuet 'näkymättömät' pinnit ja itse laitan yleensä 3 pinniä. Kampa ja PALJON hiuslakkaa, omille hiuksilleni olen huomannut tuon TRESemmen valkoisen parhaaksi.


























2. Lähtötilanne, olen harjannut ja suoristanut hiukseni, sekä laittanut jakauksen keskelle ja etuhiukset noin.
















3. Ala tupeeraamaan hiuksia, kunnes näytät joltain Dragon Ball- sarjan hahmolta :D Jos sinulla on liukkaat hiukset, niin laita joka tupeerausosien jälkeen hiuslakkaa, niin hiukset pysyvät paremmin muodossaan.














4. Laita paljon hiuslakkaa, kun olet tupeerannut tarpeeksi.






5. Laita toinen käsi hiusten alle (tämä sen takia ettet harjaisi hiuksia takaisin alas, vaan tuo käsi antaisi jo vähän muotoa kampaukseen) ja toisella kädellä harjaa hiuksia VAROVASTI (eli vain 'päällikerros', 'alakerros' jätetään takkuun), tämän takia Tangle Teezer on hommaan hyvä, koska siinä ei ole niin pitkät harjakset, kuin harjassa joten on helpompi kammata vain tupeerauksen päällikerros.















6. Ota käsi pois hiusten alta, jos et ole kammannut liikaa, hiusten pitäisi jo näyttää tältä, koska alempi tupeerauskerros pitää hiuksia ilmassa. Ota käsillä molemmilta puolilta hiuksia kiinni ja ala muotoilemaan hiuksia halutun laisesti.





7. Kun olet saanut hiukset haluamaasi muotoon, laita kädet siihen kohtaan, mihin pinnit tulevat ja pidä kiinni.


























8. Laita pinnit.


























9. Suunnilleen näin :D


























10. Laita paljon hiuslakkaa, että kampaus pysyisi monta tuntia.


























11. VALMIS! Voit halutessasi laittaa päähän huiveja, pantoja tai hiuskoristeita! :D

Itse laitan joka päivä hiukseni näin ja minulta menee aikaa noin 10 minuuttia.

Jos on jotain kysyttävää, niin kysykää ihmeessä, en oikein osannut selittää kaikkia kohtia :D


//Here's how I do my hair :D


♡:Sara

27 kommenttia:

  1. Ihana sara <3 ja upea tuo sun kampaus =)

    VastaaPoista
  2. vihdoinkin tuto tohon sun tukkaas <3 oikeesti monesti jo oon pähkäilly et kui toi onnistuu ja kun en oo muistanu ees kysyä :)

    VastaaPoista
  3. Tietkö, oon monesti miettinyt et pitäis kertoo tää juttu liittyen sun hiuksiin, mutta aina se on jäänyt. Mulle tulee tästä sun hiustyylistä aina mieleen yks sims 2:en lataamani hiustyyli. :) Mietin pitkään mistä toi sun hiustyyli mua muistuttaa ja mua huvitti ihan hirveesti kun tajusin ekan kerran, että sähän pidät hiuksias samalla tavalla kun mun lemppari simit joskus! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHAHAHAAA! Vähän hyvä, että kerroit, koska toi on hauska juttu! :D

      Poista
  4. Oletpas sinä söpö :3 Toi kampaus on kyllä kivan näköinen!

    VastaaPoista
  5. Herttinen, miten sun tukka kestää jokapäiväisen suoristuksen ja tupeerauksen? :O Kiva kampaus! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ihan joka päivä suorista, koska mun hiukset on normaalisti jo aika suorat :)

      Ja tietenkin kuluttaa tosi paljon hiuksia tupeeraaminen, mutta mun hiukset on varmaan jo tottunut siihen, kun olen jo monta vuotta tupeerannut (jo ennen tätä hiusmallia) :)

      Kiitos kommentista! ♡

      Poista
  6. oijoijoiii ! tÄää oli tosi kiva postaus, ja noi sun hiukset on nii ihanat !

    VastaaPoista
  7. Ihana kampaus ja sopii sulle tosi hyvin <3
    Ja hyvä tutoriaali :)

    VastaaPoista
  8. Muhun ei jotenkin iske noin korkeaksi tupeerattu, mutta sulle sopii, varsinkin huivin kanssa näyttää kivalta :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! :3 ♡ Ei tietenkään kaikki voi tykätä ja mukava saada myös sellaisia kommentteja missä ei oo vaan kehumisia, varsinkin kun tää oli ihanasti kirjoitettu! :)

      Poista
  9. Sulle sopii tosi hyvin tuo kampaus♥

    VastaaPoista
  10. Ihana peikkotyttö! :P (kuva4)
    Siulle kyllä sopii tämä kampaus :)

    VastaaPoista
  11. wow! oon itse niin käpälä etten osaisi laittaa, edes näin selkeiden ohjeiden kanssa, mutta onneksi viihdyn omassa bed headissäni :D juuri viimeksi laitoin kaverille bussista viestin "Albert Einstein nähtävästi stailas mun hiukset yöllä... ja meikit laittoi Jokeri!" :P

    onko noin suuren tupeerauksen poistaminen hankalaa? mulla on niin takkuherkät hiukset että sattuu pelkkä kuvien katsominen, mutta tuskin laittaisit hiuksiasi noin, jos kampauksen purkaminen tekisi kipeää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, onneks bed head on muotia ja kaikki luulee (tietää), että oot supernerokas, kun näytät Albert Einsteiniltä :'D

      Toi tangle teezer on aika hyvä tupeerauksen poistamisessa, sillä ei satu, tavallisella harjalla sattuu :D Mulla on hiusten suhteen aika iso kipukynnys, koska äiti aina pienenä kampas mun hiukset ja se sattu ihan älyttömästi! xD

      Poista
  12. niin ja jätin taas tärkeimmän sanomatta, eli oot nätti hiuksissasi! :)

    VastaaPoista
  13. Kuvassa nro 2 olet niiiiiin kaunis ja hiuksesi näyttää älyttömän näteiltä! T. Lukijasi :)

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...