30.4.13

Kosmetiikkaostoksia

Hepe blogissaan kirjoitti, että tilasin hänen kauttaan Avonin tuotteita, niimpä oli pakko laittaa niistä kuvat tänne blogiin :D Ajattelin samalla, että voisin kuvata muutkin kosmetiikkaostokset, sillä niitä on jonkinverran kertynyt lähiaikoina :)

Voisin vaikka aloittaa näistä Avonin tuotteista (en muista näiden hintoja, mutta ei ollut kalliita, nämä kaikki maksoi yhteensä noin 11 euroa).


































- Avon Senses Citrus Burst käsisaippua. Raikas sitruksen tuoksu.
- Glimmerstick Diamonds musta ja kupari - paljon pigmenttiä ja sisältää kimalletta! ;D
- Peach&Cotton silmänympärysvoide - tuoksuu aika miedolle, olen vain kerran kokeillut, joten ei ole vielä käyttökokemuksia, enkä edes tiedä että miten silmänympärysvoiteen kuuluisi vaikuttaa :D



Yver Rocherilta tilasin, koska sieltä sai tilaajalahjaksi tuollaisen söpön eväsrasian ja termosmukin. Edellinen termosmukini on tullut jo tiensä päähän, joten oli pakko tehdä Rocherille tilaus, että saan tuon mukin :D


























- Pure Camomille päivä- ja yövoide - muuten hyvä rasva, mutta aika voimakas haju.
- Beaute Des Mains käsirasva - oli pakko tilata tämä, koska se yksi toinen hyvä keltainen käsirasva ei ollut enää myynnissä, en ole vielä ehtinyt tätä testaamaan.
- Kosteuttava rypälenaamio - pieni purkki, mutta aivan ihana tuote, tykkään tuoksusta tosi paljon ja olen aiemminkin tilannut tätä kasvonaamiota.
- Hydra Vegetal kasvovesi - en ole aiemmin omistanut kasvovettä, mutta tämä tuote mullisti minun maailmani! Kasvovedestä jää ihanan raikas ja puhdas olo kasvoille!



























- Rockaholic Dirty Secret - en ole aiemmin käyttänyt kuivashampoita tai -hoitoaineita, mutta Hairlekiinissa oli tämä puoleen hintaan, niin oli pakko ostaa! Hintaa jäi noin 9 euroa tälle :)
- Coca Cola huulikiillot - Nämä nähtiinkin jo InstaGramissa (nimimerkkini siellä on muuten SaraCupCakez), ostin nämä Kicksin alesta, olivat puoleen hintaan ja ne maksoivat 4,95€/kpl. Olen itse kauhea kokisaddikti ja nämä oikeasti 'helpottavat', ei tarvi kolaa, kun se kokoajan tuoksuu (ja maistuu) huulilla. Näissä on oikeasti tosi kova ja hyvä tuoksu! :)




























Ylempi on Original Cola, väriltään punertavanruskea ja tuoksuna normaali Cola.
Alempi on Cherry Cola, vaaleanpunainen, tuoksu on kirsikkakola.
Nämä eivät oikeasti ole näin tummia huulilla, vaan vain vähän sävyä antavia huulikiiltoja. Molemmissa on tosi ihana tuoksu  Näitä olisi ollut vielä Vanilla Cola, mutta en voi sietää vaniljakolaa, joten jätin sen suosiolla edes haistamatta kaupan hyllylle :D



Adeninasta tilasin China Glazen Hyper Hauten, joka kuuluu Tronica-kokoelmaan, sekä 2niten, joka kuuluu OMG-kokoelmaan (vielä on OMG-kokoelmasta tulossa BFF).
- Tilasin Hepelle eBaystä yhden jutun ja sain vastalahjaksi Gina Tricotin Top Of The Linen sekä 3 minilakkaa O.P.I:n New York City Ballet kokoelmasta Pirouette My Whistle, Care To Danse? ja My Pointe Exactly 
- Nuo kaksi Nails lakkaa ostin Seppälästä ja olin tosi pettynyt niihin, koska sivellin oli ihan liian leveä :(

Nyt, kun lakkajuttuihin päästiin, niin sain Mimosalta jokunen aika sitten ihanan lakkapaketin!





























Wild&Mildin Neon Poison, Dependin 2035, joka on vihreä hologrammi, Wet'n'Wildin Dreamy Poppy, Color Clubin Ruby Slippers ja Hot Makeupin Raw Amber, jossa on hauskoja mustia pisteitä! Kiitos Mimosalle ihanasta ylläristä, tykkään! 

Myös ihana Janina lähetti minulle ylläripaketin!





























Harmittelin blogissa pääsiäisenä, kun en saanut yhtään lemppareitani Mignonmunia. Janina oli jossain nähnyt Mignoneita ja päätti lähettää minulle pari söpön kortin kera! Kiitos Janina, ilman sinua en olisi saanut yhtään Mignonia tänä vuonna! 

Mitäs piditte ostoksista? Kirjoitan tämän vappuaattona, koska ei ole muutakaan tekemistä, kun tulin kipeäksi :( Ja kaiken lisäksi Nalle on valloittanut pöytäkoneen, joten en voi edes wowittaa (tän Macin tehot ei riitä pelaamiseen) :D Kuinka moni täällä viettää vappua kotona?


// Here's some cosmetic products that I've been buying or getting from my friends lately. :)


♡:Sara

24 kommenttia:

  1. ihania ostoksia♥ rupes hirveesti tekeen mieli kokista kun luin tän postauksen.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa voi ei! Onneksi mulla on kaapissa yksi kola ;D

      Poista
  2. Mie oon kotona!! Avonin tuotteet on naurettavan halpoja :D
    Yvesin kasvonaamioita miulla on ollu niitä kaikkia, moneskohan tuubi nyt jo menossa, viides ehkä?
    Ja HEI vaniljacola!! NAMNAM :3

    Lakkaisa posti on aina kivaa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yäääääääääk, vaniljakola! :D

      En oo ees uskaltanut koittaa muita, kun tota rypälenaamiota, kun se on niin ihanaa :D

      Hihiii, lakkaisaa postia ♡

      Poista
  3. ooo mitä juttuja, ainaki noi mun ;)

    VastaaPoista
  4. Ihania juttuja taas oot ostellu ja saanu! :) Kotona joo oon, kohta syön pitsaaaa! :D Ja äiti teki simaa kun pakotin. muahahahaaaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin haluun pizzaaaaa! :D Ääää, en tänä vuonna kerennyt tekemää simaa ;__;

      Poista
  5. Mua hämmentää se, miten samanlaisia Avonin ja Oriflamen pakkaukset on. :D
    Ja kirsikkakola on saissea, vanilija hyvääööää!!!11 :(((

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ja mun mielestä tuotteetkin on aika samanlaisia Avonilla ja Oriflamella! :D

      Haha, mulla taas menee toistepäin, kirsikkakola on parasta mutta vanilja ihan kauheeta :D

      Poista
  6. Paljon kaikkea kivaa! Mullekin on tulossa avonilta tuotteita! :) noi kaikki lakat aww♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Kaikki on kivoja ;D Uuuuu, toivottavasti sulle tulee kaikkia kivoja juttuja sieltä! :3

      Poista
  7. Mulla on joskus ollut tuota Yves Rocherin keltaista käsirasvaa, siitä jäi tassut ihanan pehmoisiksi :3 Nyt tekee sitten munkin mieli colaa! Oon jo pitkään halunny etenkin vaniljacolaa kun siitä on ikuisuus kun sitä oon viimeks juonut. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se vanha keltainen oli ainenkin tosi hyvää, toivottavasti toikin on :3

      Hahaa, voi ei, mun vika että kaikkien tekee mieli kolaa ;D Hyi, en haluu ees ajatella sitä vaniljakolaa, se on ihan hirveetä... :D

      Poista
  8. Oi toi on niin totta, että kasvovesi jättää ihanan raikkaan tunteen kasvoille. Aamu ei käynnisty ilman sitä, mulla enää lainkaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Pakko alkaa kokeilemaan kaikkia eri kasvovesiä nyt :)

      Poista
  9. ihania ostoksia ja lahjoja oot saanut.Ikävää että tulit kipeeksi koita parantua.Mie vietin ihan kotosalla niinku yleensä aina =)Mulla on tuota yv käsirasvaa nyt käytössä ja se on ihan hyvä voide.Ihaniqa noi cola huulikiillot.Nyt sait sen mukin josta sillo puhuit mulle =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä noi Yvesin käsirasvat on ollut tosi hyviä :) Toi muki on ihan paras, oli pakko netin kautta tilata niitä tuotteita, että saisin ton mukin :)

      Poista
  10. Ihania ostoksia ♥ Minä vietän vappua kotona kipeänä, oon ollu kipeenä sunnuntaista asti. Kylkiluut kipeenä yskimisestä. :( Hyvää vappua! :)

    sugarsugarnails.blogspot.com :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voieiiiii, toivottavasti paranet pian! :3 Hyvää vappua myös sulle! ♡

      Poista
  11. Ostin kans muutama viikko sitte Kokishuulikiillon Kicksistä, tosin ei oo ollenkaan helpottanu kokishimoa vaan kulutus on ennallaan
    ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa voi ei :D Mun on pakko alkaa hillitsemään tätä riippuvuutta, kun juon kuulemma liikaa kolaa :D

      Poista
  12. voi EI mitä kaikkea ihanaa! nyt oon aivan vihreä :D sitrussaippuaa ja kokishuulikiiltoja ja ihana termarisetti ja oijoij!
    olin huuli pyöreänä täällä selatessani kuvia.

    mitä Coca-Colaa (tai -Colia) juot?
    itse oon ollut sokeritautinen lapsuudesta asti ni normijuomat on liian makeita mulle, joten juon lightia tai zeroa. viime aikoina ne on maistuneet tosi pahalta mun mielestä lasista juotuna, ainoastaan hampurilaisaterian yhteydessä pillillä juotuna menee alas. meillä on kotona aina tappelua siitä kun äiti ja sisko juo cokista, joka on halvempaa kuin Pepsi, ja sit hermostun ku mulle ei oo ostettu limua :D (first world problems, hello...)
    kaipaan Pepsi Twistiä, se oli hauska limu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikkea kivaa oon taas hankkinut ;D

      Voi harmi :( Ite oon ihan koukussa tavalliseen kokikseen ;D Kirsikkakola on mun herkkua, mutta sitä ei tule ostettua niin usein :3 Yleensä en tykkää Pepsistä, koska siitä lähtee hapot niin nopeasti mutta kirsikkapepsi joskus vuosia sitten oli OMNOMNOM!! :D ♡

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...