13.4.13

DIY PAITA

Ostin H&M:n alesta farkkupaidan, jonka aioin tuunata ompelemalla siihen yhtiä juttuja. Suunnitelmat kuitenkin vaihtuivat lennossa, ja päätinkin kloriitilla valkaista paidan helman :D
























Kastelin ensin paidan helmaa ja sitten laitoin helman ämpäriin, jossa oli kloriittia. Annoin paidan olla ämpärissä ehkä joku tunnin, sitten huuhtelin sen ja laitoin pesukoneeseen ja tadaa! Paita on valmis! :D


Paita ei ylimmässä kuvassa (ja henkarissa) näytä niin kivalle, mutta mun mielestä se näyttää päällä tosi hauskalle! :)


Huivi/ Scarf - MicMac
Paita/ Shirt - H&M + DIY
Koru/ Necklace - Antti Asplund
Leggings - H&M
Kengät/ Shoes - Vans

Ihanaa, että lumi alkaa sulaa ja voi alkaa taas käyttämään tennareita ja nahkatakkia! 



//I bought this denim shirt from H&M and decided to do some DIY! I bleached the helm in the bucket full of clorite and left it there for about an hour. Then I washed the shirt and Ta-Dah! Ready! :)


♡:Sara

P.S. Nähtiin tänään ihanan Hannelen kanssa! Siitä postausta ensi viikolla, kun saan häneltä kuvia! :)


28 kommenttia:

  1. Onpas jännä! Tosi kiva idea. =)

    VastaaPoista
  2. jännän näköinen efekti! tuunaus kunniaan~

    VastaaPoista
  3. Kiva tuunaus ja ihanaa että näitte hanneleenki kanssa.Mä oon nii iloinen että oon saanut susta ystävän <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Vähän ihanaa, että ollaan tutustuttu! ♡

      Poista
  4. Tulipas tuosta paidasta kiva!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Toi kloriitti toimii kyllä hyvin, mulla on aikomuksena tuunata yhet tylsät farkut mutta unohdan aina ostaa kloriittia x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa, niistä tulee varmasti kivat! Ja yks pullo kloriittia maksaa vähän päälle euron, eli ei ees kallista ;D

      Poista
  6. Tosta paidasta tuli kyllä kiva :3 Täytyy varmaan joskus kokeilla kloriitin kanssa leikkimistä (:

    VastaaPoista
  7. Ihana! Tuosta paidasta tuli ihan erinäköinen, mun mielestä näyttää tosi hyvälle! :)

    VastaaPoista
  8. Tosi hieno toi paita! Mistä sait ton idean? ::)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika monessa blogissa oon nähny kloriitilla tuunattuja farkkuja, nii aattelin että tosta paidasta vois tulla aika kiva, jos siihen laittas kloriittia :D

      Poista
  9. Hieno paita, kiva idea ^^ Mulla on ollut lähiaikoina päällä joku ihme tuunausvimma, mutten oikein tiedä, mitä tekisin : D Pari t-paitaa olen leikellyt topeiksi ja tekisi mieli kokeilla liukuvärjätä farkkushortseja... Sattumoisin en vain omista farkkushortseja, enkä farkkuja, jotka raaskisin leikellä lyhkäisiksi : D Enkä viitsisi uusia shortseja sitä varten ostaa, jos vaikka pilaankin ne kokeiluillani... : (

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, voi ei! :D Osta H&M:stä jotkut halvat farkut ja tuunaa ne! :)

      Poista
    2. Vois kyllä käydä sieltä vaikka etsimästä : ) Muistin kyllä juuri, että mulla on kyllä yhdet tosi risat poikaystävän vanhat farkut, jotka ehkä voisin kyllä lyhentää, niin saisin ne himoitsemani shortsit : D

      Poista
    3. Hyvä idea! Mäkin voisin ottaa Nallelta parit rikkinäiset housut omiin shortsitarkoituksiin! ;D Niillä vois ainenkin kokeilla eikä niin paljoa haittaa jos menee pieleen :)

      Poista
  10. Kivan näköinen siitä tuli ^^ oon ite kans harkinnu tuunailla farkkuja kloriitin kanssa, mut en ikinä saa aikaseks :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 Kannattaa kokeilla! Tulee kivannäköistä :)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...