20.4.13

BOY LONDON

Näin ihanan Justiinan blogissa BOY LONDONin paidan, ja koska Justiina oli siinä paidassa niiiin söpön näköinen, niin munkin oli pakko hommata samanmerkkinen paita samalla kuvalla :3


Lähdettiin tänään sitten Nallen kanssa vähän kuvailemaan, kun oli sopivan aurinkoinen ilmakin :) Oli kuulkaas tosi mukava kävellä, kun joka paikasta paljastuu koirankakat -__-, en oikeasti ymmärrä ihmisiä, jotka hankkivat koiran mutta ei korjaa sen jätöksiä! Minusta koiranjätösten kerääminen kuuluu koiranoistajan velvollisuuksiin! Pieni avautuminen :D




Hankin Jeans.fi-verkkokaupasta uudet tennarit ja nämä on aivan ihanat! Ketjuja ja niittejä ja vielä vetoketjut sivuilla! RAKASTUIN! 


Pitäisi värjätä hiukset, mutta en tiedä, että laitanko noi vaaleat kohdat mustiksi (latvat siis), jos saan pidennykset päähän, niin värjään mustaksi, mutta mulla ei ole ketään joka voisi laittaa ne teippipidennykset mulle! Kuulin eilen, että mun serkku oisaisi laittaa, mutta en ole vielä uskaltanut kysyä häneltä eikä mulla ole hirveästi rahaakaan maksaa niistä :( Jos joku (teistä) Lahtelaisista osaa laittaa teippipidennykset, niin kertokaa mulle! 


Päivän asu:
Panta/ Headband - Seppälä
Paita/ Shirt - Boy London
Toppi/ Top - Seppälä
Shortsit/ Shorts - Nelly.com
Sukkikset/ Stockings - Seppälä
Kengät/ Shoes - Jeans.fi


// I saw a Boy London shirt on Justiina's blog and of course I needed to buy BL-shirt too! :D I also have new sneakers from Jeans.fi and they are F-A-B-O-L-O-U-S! 





♡:Sara

P.S. Muistakaa ARVONTA


42 kommenttia:

  1. Äääh ihana paita! Teippipidennyksistä vähän, niin mä aina ostan omani netistä ja laitan ne vaan kampaajalla päähän. Maksan siis kampaajalla vaan siitä tuntivelotuksesta, eikä niitten laitossa koskaan pitkään mene (yleensä max. se yksi tunti) niin en ole kyllä paljoa yli kolmea kymppiä usein kiinnityksestä maksanut. :) Ja muutenkin suosittelen ihan ammattilaista koska sulla on kuitenkin sen verran hyvä tukka lähtökohtaisesti, että et varmasti halua tuhota sitä kokonaan ja pahimmassa tapauksessa huonosta kiinnityksestä on kauhutarinoitten mukaan tullut tuloksena kaljuja läikkiä.. En kyllä halua pelotella tai mitään. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää! Mulla meinaa on teippipidennykset jo valmiina kotona :) Mulla oli joku vuosi sitten ne päässä, ja kun otin ne pois, ne oli vielä tosi hyväkuntoiset (ja kaikki niistä ei ollut edes päässä, niin on uuttakin tukkaa varastossa) niin pesin ne ja veihdoin teipit niihin :)

      Poista
  2. Mä ihailin jo noita kenkiä sun innottamana Jeans.fi:ssä, ai että kun houkuttelis tilata..:D
    Mut ihana asu!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos ♡ Ja noi kengät on I-H-A-N-A-T! ;D

      Poista
  3. Tykkään sun kengistäs, niinkuin aina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheeee, mä oon taas kade niille sun paksupohjatennareille! :3

      Poista
  4. Ihana sara <3 kivoja kuvia ja ihanat kengät =)

    VastaaPoista
  5. Noi Boy Londonin paidat on aina niin kivoja :3 Ja noi sun kengät on ihanat! Söpö Sara :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, tahdon noita paitoja lisää! Ja kiiitos ♡

      Poista
  6. Hiihii, toi paita on kiva (: ! <3

    VastaaPoista
  7. Teippipidennykset on helppo laittaa, enkä oo ikinä kuullu että niistä tulisi mitään, luulisi että on pidennyksistä hellävaraisimmat :)
    Ja koira asiaan, itsehän kuulun niihin jotka ei kerää, koska molemmat koirat tekee ojaan :) (ja periaatteestakin kerään vasta sitten kun lasinsiruja ei enää löydy maasta)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut sinetit ja teipit ja ne teipit on tosiaan paljon hellävaraisemmat! En vaan osaa laittaa niitä, tarvin jonkun kaverin laittamaan :D

      Niin, totta, en edes tajunnut, että tuolla on kaikkia lasinsiruja ja muita :O Silti kyllä ällöttää ne kakat :D

      Poista
  8. http://nelly.com/fi/keng%C3%A4t-naiset/keng%C3%A4t/juhlakeng%C3%A4t/jeffrey-campbell-905/spike-905047-94/

    voi eii, Sara kato! :D

    VastaaPoista
  9. Kevät tuli lumi suli koirankakka esiin tuli, siihen sanoi Erkki se on kevään merkki.
    Ei vaan, muo naurattaa kun yleisönosastot käy kuumana noita kakkajuttuja ja nyt vielä tyyliblogitkin :D
    Toi paita on kyllä ihana, muutenkin ihana asu.
    Kandee pyytää esim. kampaajaopiskelijoita laittaan pidennökset (koululta voi kysyä varmaan mitä tulee maksaan). Ei tuu kalliiiksi ja sit on kuitenkin ope vahtimassa et tulee hyvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHAHAHAAA!! Ihana runo ♡ Joo, pakkoavautuminen xD

      Yritin soittaa tonne koululle, mutta sieltä sanottiin ettei niillä ole just nyt pidennyskursseja :/

      Poista
  10. voithan sä laittaa kyselyä vaikka lahti fb-kirpparille kyselyjä, oon nähny että siellä kysellään just kuka osaa tehä ripsipidennyksii ja laittaa teippei ;);)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiiin voisin, mutta en halua maksaa hirveästi xD Ja pelottaa mennä tuntemattomalle kun en tiedä, mitä puhun niiden kanssa... :D

      Poista
  11. Oot nii nättinä♥ mun on ehkä pakko saada noi kengät!!! PAKKO!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos ♡ Hihiiiii, noi kengät on ihanat ;D

      Poista
  12. Suosittelisin mieluummin klipsipidennyksiä koska hiukset eivät vahingoitu yhtään niistä ja ne voi ottaa pois milloin haluaa ja laittaa takaisin milloin haluaa teippipidennykset taas repii hiuksia aina vähän irti kun ne pitää ottaa pois itselläni on klipsit ja ne ovat todella hyvät !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Klipsit on kyllä paljon hellävaraisemmat, mutta mua aina ärsyttää, kun ne pitäis joka aamu laittaa ja ottaa pois :/ Mulla siis on klipsit nyt :)

      Poista
  13. Serkkumme kihlattu osaa varmaan koulutuksensa puolesta laittaa tollaset pidennykset jos siltä kysyisit. Mä haluan kanssa tollaset kengät! T:Xonna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, osaa varmasti, mutta oon niin huono keksimään puheenaiheita sellaisten ihmisten kanssa, ketä en oo paljon nähnyt :/

      Poista
  14. noi kengät on niiin ihanat <3<3

    VastaaPoista
  15. Aivan ihanat kengät! :3 Mä oon tänä keväänä ihan hullaantunu niitteihin kynsien kautta.. Tahtoisin ihan hirveesti jonkun niittipaidan tai jonkun! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 Hei, kivaa, kohta sullakin on niittejä kaikissa! Ostin joskus niittejä ja nyt niitä on tungettava joka paikkaan! :D Niitä on aika helppo laittaa itse, joten siitä vaan niittejä tilailemaan ja tuunailemaan! ;D

      Poista
    2. Joo pitää varmaan pistää ebayhin jättitilaus niittejä ja sit niitä on kyl joka paikassa :D

      Poista
  16. Nuo kengät on niin ihanat, että. Pakko mennä katsastaan jeans.fi :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kannattaa! ;D Noi on niiiiin kivat ♡

      Poista
  17. Äää, oon ihaillu tollasia kenkiä jeans.fissä, mutta en oo tilannu. :/ ..mä niin haluaisin nuo, mutta ehkä ne pinkit conssit kuitenki vähä helpottaa sitä, että ehkä mun ei tartte ostaa noita.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiii, noi on ihanat ♡ Mut ne sun pinkit Conssitkin on superihanat! ;D

      Poista
  18. huomasitkos mun nämä kirppislöydöt http://eekunelm.blogspot.fi/2013/04/kirppisloydot.html
    aattelin vaan ku yleensä kommentoit löytöihin,laitoin tänne vähän vanhempaan postaukseen tän viestin tarkotuksella =)

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...