4.4.13

And that is how I knew you were the one

Kuten joku ehkä eilisestä postauksesta päättelikin, mulla on tällä hetkellä hirveä kiire ja väsymys. En ole nukkunut paljoa, koska viimeviikonloppuinen kellojensiirto on saanut mut ihan sekaisin :/ Lisäksi töissä on ihan hirveä kiire! Olin sen yhden viikon kipeänä, niin työt vaan kasaantui sillä välin... Huoh! Lisäksi koko loppuviikkona on hirveä kiire, joten en tiedä että ehdinkö postaamaan... Toisaalta mulla on jo ostospostauksen kuvat tehtynä, joten saatan kyllä huomenna ehtiä kirjoittamaan... :D


Vein eilen suutarille pääsiäisenä rikki menneet kengät. Kiitos ihanalle Laralle, joka kertoi, ettei suutarilla maksa paljoa kengänpohjan liimaus!  Hain tänään ruokkiksella kengät ja maksoi vaan 8 euroa, en ole vielä koittanut kävellä tolla kengällä, niin en osaa sanoa onko pysyvä ratkaisu, toivottavasti on! :)


Ärsytti pääsiäisenä, kun en saanut yhtään pääsiäismunaa, joten tänään kävin Sokoksella ostamassa niitä, koska ne olivat puoleen hintaan. Mignoneita ei enää ollut :( Haha, jos joku löytää kaupasta Mignonmunia, niin mulle saa lähettää! Ne on mun suurinta herkkua ;D


























Ruohomunia, Marabou Mini Eggs (joita en ole ennen maistanut!), Röllimunia (pläääh, luulin että noi ois ollu niitä, jossa on sellanen kreemitäyte mutta ei ne ollutkaan) ja kaksi Barbiemunaa, toisen ehdin jo syödä ;D

Loppuviikko on tosiaan kiireinen, tänään siskon kanssa kuntosali, huomenna YouthCafehen, lauantaina Helsinkiin (JÄNNÄÄÄÄ!) ja sunnuntaina on serkun lapsen nimiäiset! Katsotaan, että miten tässä kerkeän postailemaan :)



// I've been soooo tired and overworked I just want to go to sleep! Too bad that I can't 'cause I'm going to gym with my sister...
Today I bought easter eggs for like 10 euros and picked up my shoes from cobbler :D



♡:Sara

30 kommenttia:

  1. Kiire ja väsymys kuullostaa tutulta. Mut kevät koputtelee jo ovella ja ulkona alkaa olla lämmin, niin se varmasti piristää :3 Voimahaleja! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti piristää, kyllä tää tästä kun vaan saan sen kellojensiirtojutun kohdalleen :D Jeeee, takaisin hali! ^___^

      Poista
  2. Mä oon kans todella väsynyt koko ajan ja osittain kai näiden allergialääkkeiden syytä kun ympäri vuoden popsii.Noita maraboun mini eggsejä pitiki testata ne on kai vasta tullu myyntiin ,jos enää löytyy
    Miekään en ostanu pääsiäiseksi mitään ,söin mellan lähettämiä herkkuja
    en malta odottaa lauantaihin saakka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo vielä maistanut noita Marabouita :) Ne näytti kivoilta ne Mellan lähettämät jutut :) Hihiiii, lauantaiiiiiiii :)

      Poista
  3. just oon kaupassa kun luin tätä postausta, ja heti riensin kattomaan oisko täällä ollut mignoneita - eipä ollut, höh :(

    mitä sä helsingissä??? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiiii, kiva että kävit kattomassa! Mä niiiiiiin haluaisin Mignoneita! Alan kohta raivoomaan, kun en saa niitä :D

      Hihiii, vastasinkin sulle jo Facebookissa ;D

      Poista
  4. Suo anteeksi hymyilyni, joka aiheutui vain ja ainoastaan lauseesta "ärsytti pääsiäisenä, kun en saanut yhtään pääsiäismunaa.." Ei sais tällein nauraa toisen vahingolle, mutta jostain syystä en voinut mitään:D
    Parempaa jaksamista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa! Ihanaa, kun sua nauratti se! :D Nyt tuli parit pääsiäismunat ostettua xD Harmivaan ettei missään oo Mignoneita... ärsyttää taas ;D

      Poista
  5. Mignoneita ei tainnu olla aikasemminkaa, tai ainaki osa vedettiin pois myynnistä kun niihin oli joutunut maitoa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :( Mä oisin kyllä voinut ottaa ne maidolliset :D

      Poista
  6. Kivat noi creeperit :3
    Haha mun pitäs vielki käyttää suutarilla ne mun kiilakorot =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on niiiin kivat kengät :3

      Haha, nyt viet ne sinne suutarille ;D Tai kannattaa kyllä kysyä ensin hintaa :D

      Poista
  7. Vastaukset
    1. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ HALUAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Poista
  8. Mullakin ollu kiireitä ja oon ollu väsynykki, ei oo kerenny koneella olla eikä myöskaan postata blogiin.
    oon nyt puhelimella selannu blogeja ja yrittänyt kommentoidakkin niihin mun lemppari blogeihin:9 (eli sun blogiin,mella,eekun ja jotain muitakin)
    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii, toivottavasti sunkin väsymys lähtee kohta pois :3

      Awwww, miten ihana kommentti, kiiiitos paljon! ♡

      Poista
  9. Ne maitokreemitäytteiset munat on best! Ja ne on muuten sellasessa lilassa 4 munan rasiassa, sokkarilta löysin ite pääsiäisenä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiiii, ne oli niitä! :) Muistin vaan, että ne on tollasessa munarasiassa :D Ne on kyl hyviä! ;D

      Poista
  10. Munat on alennuksessa, tosi jees :) Mäkää en oo muuten nähnyt Mignoneita aikoihin! Toivottavasti kengät pysyy kuosissa :)
    x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tahdon Mignoneita! Pitää muka vuos oottaa et saa niitä :/

      Poista
  11. Mä rakastan myös mignonmunia♥ mun herkkua!!!!!

    VastaaPoista
  12. Sul on kivat korvikset tossa kuvassa!=)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. Tykkään noist korviksist :) Kivat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ostin ne vähän aika sitte ja niistä tuli heti mun lempparit :)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...