27.3.13

Ostohyvitys.fi/ Rahaa takaisin ostoistasi ♡

(Kirjoitus sisältää mainoslinkkejä)

Ostohyvitys.fi otti minuun yhteyttä ja kysyi, haluaisinko tehdä uuden postauksen heidän toiminnastaan (aiemman postauksen löydät TÄÄLTÄ). Elikkäs lyhykäisyydessään Ostohyvityksen sivuilla on yli 400 verkkokauppaa ja, kun ostat kyseisistä kaupoista ostohyvityksen kautta saat rahaa takaisin! Ostohyvitys on myös ilmainen, joten sinulle ei tule tästä mitään kuluja :)

Eli käytännössä kaikki käy näin:
- Rekisteröidy Ostohyvitys.fi-sivuille (se on ilmaista!)
- Etsi sivuiltasi haluamasi nettikauppa, esimerkiksi Nelly.com ja klikkaa itsesi Nellyn sivuille ostohyvityssivujen kautta
- Tilaa vaatteita, kenkiä, koruja ja kynsilakkoja ;D
- Ostohyvitystilillesi kertyy rahaa pienistäkin summista, esimerkiksi jos ostat 25 eurolla Nellystä, tilillesi kertyy 2,30 euroa, mikä ainakin minua suuresti ilahduttaa :D
- Kun ostohyvitysrahaa on kertynyt 15 euroa, saat ne omalle tilillesi :)

Tällä hetkellä Ostohyvityksellä on kampanja, jonka kautta uudet asiakkaat saavat 5€ alkusaldoa bonustilille kirjautumalla Ostohyvitykseen minun blogini kautta TÄSTÄ LINKISTÄ, (tutustumiskoodikohtaan kirjoitetaan SARA).
















Itse olen ollut jo yli puoli vuotta Ostohyvityksen jäsen ja aina, kun olen jotain tilaamassa, katson ensin että löytyykö kyseinen kauppa Ostohyvityksen sivuilta! :)



♡:Sara

P.S. Älkää pelätkö, blogini ei ole muuttumassa 'mainosblogiksi' vaikka kahdessa viimeisimmässä postauksessa on ollut mainostusta :)


2 kommenttia:

  1. Ostohyvitys on kyllä ihan parhautta ja suosittelen ehdottomasti sinne liittymistä muillekin!

    Olen ollut piiiitkään jäsen ja olenkin jo 120 euroa saanut takaisin rahaa ;)

    Toivottavasti saisivat mukaan vielä ne muutamat nettikaupat joista eniten tulee tilailtua, mutta onneksi suurin osa niistä on jo mukana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oon tykännyt kanssa! :) Haha, kiva kun saa rahaa takaisin :D

      Olis kyl kiva, jos siellä olis enemmän kynsikauppoja, toivottavasti nekin joskus innostautuu menemään Ostohyvitys-palveluun :)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...