7.3.13

♡ Miss Cat's Rock'N'Roll Ale ♡

Tänään on tulossa toinenkin postaus, mutta ajattelin teillekkin informoida ensin, että ihanassa Miss Cat's Rock'N'Roll- korukaupassa on 10% ALE! Ale on voimassa 7.-10.3.2013 asti ja sen saa koodilla: SERGEI



Itsehän olen useasti tilannut kyseisestä kaupasta koruja ja olen tykännyt niistä kovasti! 


Miss Catsin verkkokauppaan pääset TÄSTÄ

(en hyödy postauksen kirjoittamisesta, linkkien klikkauksista tai kenenkään tilauksista mitenkään, halusin vain ilmoittaa teille tästä alesta) 




//There is 10% sale on Miss Cat's Rock'N'Roll pin up jewelry webshop! The sale is available on 7.-10.3.2013 on code SERGEI 


♡:Sara

4 kommenttia:

  1. Toi kauppa onkin mulle ihan uusi tuttavuus! Tosi hauska tuo mainos ainakin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :D Sergei-painonnostaja :D

      Ite oon aika paljon tilaillut ja tykkään hirveästi noista koruista :3

      Poista
  2. Oi mitä ihanuuksia tuolla on! Kiitti vinkistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä ite ainenkin tykkään! Ja tuli pari juttuakin tilattua ;D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...