13.3.13

Maailman suurin OMG!-efekti!

Eilen olin juuri lähdössä töistä, kun Mimosa laittoi minulle Facebookissa viestiä ja kysyi, että onko hänen lähettämä paketti jo tullut. En kerennyt vastata, koska oli kauhea kiire sovittuun tapaamiseen :)

Kotiin päästyäni, minulle oli pakettikortti ja lähettäjänä Mimosa, joten oli pakko nopeasti vaihtaa kengät (mulla oli ollut koko päivän jalassa JC:n K-2-kengät, jotka alkoivat jo painaa jalkoja) ja lähteä postiin!



Postitädin kanssa juttelimme ensin mukavia, esim. sitä, kun tänään on 13.3.13, niin on pakko tehdä jotain (esimerkiksi mennä kihloihin :D) ja sitten hän haki paketin minulle ;D Yritin jo matkalla avata pakettia, mutta Mimosan paketit ovat aina niin hyvin pakattuja, että täytyy aina odottaa kotiin asti! :'D



Avasin paketin ja olin ihan ihmeissäni, koska se oli täynnä tavaraa! Ensin näkyi japaniherkut  sitten kynsikoristeet  ja lopulta 3 kynsilakkaa!!  Otin kynsilakat pois kuplamuovista ja vautsi, mikä kiilto niissä kaikissa oli! Maailman suurin OMG-efekti ja ilmeet olisivat olleet näkemisen arvoiset! :D

Kortti oli myös aivan ihana! ''Hei! Maaliskuu on yllätysten aikaa. Oletko valmis? Toivottavasti sisältö on mieluinen'' Aaaa, söpö kortti! ♡ Ja on mieluinen sisältö! ;D





Omnom, japaniherkkuja! Jännittää maistella näitä! :3




Erivärisiä strasseja, mansikkafimoja, sulkahiustenpidennys ja kynsitikkuja! Hahaa, kai se on jossain vaiheessa tikutettava mun lakat, kun kerta sain noita tikkujakin (Mimosa teettää mulle töitä)! :'D


























(Äää, en muista ton ekan lakan nimeä ja sävyä! Tarkistan sen, kun pääsen kotiin tänään :3) Edit. Eka lakka on KBShimmer Squared away, jossa on NELIÖNmuotoisia glittereitä eri kokoisina! 
China Glazen Nova ja Atlantis ♡ Noissa molemmissa on ihan älyttömän ihana kiilto, jota en saanut kameralle vangittua!

Kiitos paljon Mimosa, niiiiiin ihana paketti!  Sovitaanko ettet lähetä minulle mitään ennenkuin olen saanut sinulle lähetettyä jotain! :'D



// I got this AWESOME present from sweet Mimosa. I was so amazed when I opened this, there was so much things that I liked! 



♡:Sara

18 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. En oo vielä maistanut! ;D Jänskättää! :D

      Poista
  2. Vautsi, kivoja yllätyksiä! :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  3. wooooow! mä taidan rohmuta noi namuset ;P ja myös kynsilakat..strassitkin...no okei kaikki!! :>>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eiiii, ei saa varastaa, ne on minun! :3

      Poista
  4. Höh, pitää odottaa sinun pakettia sitten, kerta käskit ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, se on tosin vasta maailmalla, joten älä ihan vielä ala odottelemaan :D

      Poista
  5. oho, ihanan paketin oot saanut <3

    VastaaPoista
  6. Ooo :o vautsi! Kaikkea kivaa ja paljon♥

    VastaaPoista
  7. Vau, tosi ihana ylläripaketti:)

    VastaaPoista
  8. wooow ihanat! nätit noi lakat! <33

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...