6.3.13

Girls just wanna have fu-u-u-n

Mun oli tarkoitus tehdä tänään kynsipostaus yhdestä H&M:n lakasta, jonka ostin toissa viikolla, mutta arvatkaapas, mitä tämä rähmäkäpälä oli tehnyt? Olin poistanut kamerasta juuri ne kynsikuvat enkä ollut edes tallentanut niitä mihinkään kansioon! :D Saatte siis nyt tyytyä taas turhaan postaukseen, ja pariin kuvaan mun ja Nooran tyttöjen illasta, nämä on siis otettu silloin kun pyydettiin Nallea ottamaan kuvia ja se vaan makoili sohvalla ja otti alhaltapäinkuvia :'D


Mun oli tarkotus tehdä se asuntopostaus, mutta eilen kun tulin kotiin, niin talo oli hirveän sotkuisessa kunnossa! En ymmärrä, että miksei Nalle opi keräämään omia tavaroitaan/heittämään roskia heti roskikseen?? Sitten se sanoo että valitan kokoajan... Katsotaan sitten viikonloppuna uudestaan sitä postausta, jos vaikka kerkeäisi siivota ja otella kuvia :)

Kyllä Nallessakin on siis hyviä puolia ja se on suloinen iso jättinallekarhu 


Lakkasin kynnet eilen Golden Rosen 110-lakalla, joka kuuluu Jolly Jewels kokoelmaan. Muuten hyvä, mutta mun aluslakka on ihan lopussa, joten sitä saa kalastella urakalla pullon pohjalla ja lisäksi se kuplii kun sitä laittaa ja on ihan kuivaa muutenkin. Päällyslakka taas oli hukassa, joten en laittanut sitä ollenkaan, aamulla lopputulos oli: lakat lähteneet joistain kohdista ja mukava lakanakuvio joissain kynsissä... aina ei voi onnistua xD


Toivottavasti teitä ei kyllästytä mun tällaiset randompostaukset :)



// I was supposed to do a post of one nail polish I bought from H&M one day. Yesterday when I was going to do some photoshop on the nail pictures, they were gone! I have accidentally deleted the pictures on my camera and they wasn't in any folder on my computer! :D
Anyhow, here is some pictures of me and my friend Noora, also I polished my nails yesterday with Golden Rose's 110 which is part of the Jolly Jewels collection.




♡:Sara


14 kommenttia:

  1. Ihana oot <3 ja toi lakka aww!!!!

    VastaaPoista
  2. *makoilee sohvalla* *ei voi heittää roskia roskikseen..* noi kuulostaa niin tutulta x). Mä en vaan viitti kirjottaa blogiini kun mieheni lukee niitä mun juttuja x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, meistä huomaa että muuallakin maailmassa on samanlaisia miehiä, tai sitten Hide on suomalaistunut :D

      Hehe, jos Nalle lukee tätä tekstiä, niin ehkä se alkaa oppimaan ;D

      Poista
  3. Anteeksi jos kysymys loukkaa, mutta miten kestät Nallea, kun hän tuntuu olevan niin laiska ja saamaton? :D

    Oot ihan ylisöpö persoona, kaunis ja sullon kiva blogi. Jatka samaan malliin! Kivaa kevään odotusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei loukkaa! :D Kyllä Nallessakin on tietysti hyviä puolia, se on ihana, lojaali ja (ainenkin välillä) huolehtivainen :D Välillä tosin menee hermot just laiskuuteen... :)

      Ihana kommentti! Kiitos paljon ♡ Hyvää keväänodotusta myös sulle, sieltä se kevät alkaa pikkuhiljaa tulemaan! :3

      Poista
  4. Täällä kuule sama vika =)eikä sun postaukset ole tylsiä,Ihana sara ja se juttu edistyy ihan kivasti tiiät mistä puhun

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo, kiva kuulla, jännittää se juttu ;D

      Poista
    2. =) siihen tuli pikku mutka tilan suhteen ,mut mulla on yksi toinen idea jos kaikille muille käy.Mie viel kattelen ja ilmottelen sit

      Poista
  5. Tuo lakka on aika herkullisen värinen! Tulee mieleen joku täytekakku missä on nonparelleja päällä. :3

    Tuo laiskottelu kuullostaa tutulta. Valitan siitä Pakelle mut oon tajunnu et oon lipsunut itse samanlaiseksi :D Yhhyh, saadanpahan laiskotella ja valittaa sitten yhdessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, joo, itsekkin oon laiskistunut, hups ;D

      Omnom, nomparellikakkulakkaa! :D

      Poista
  6. ei kyllästytä tälläset postaukset !! Kiva lukee (:

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...