15.3.13

5 kysymystä

Tämä viiden kysymyksen haaste on liikkunut monessa blogissa, omani sain ihanalta Mellalta, jonka kysymyksiin nyt vastaan :3

1. Mistä asiasta olet tällä hetkellä onnellinen?
- Tällä hetkellä olen onnellinen monesta asiasta! Minusta on IHANA asua keskustassa sellaisessa asunnossa, josta OIKEASTI tykkään! Olen onnellinen, koska minulla on suloinen, jättikokoinen, ruskeasilmäinen Nalle vierellä tukemassa (vielä, kun se värjäisi hiuksensa mustaksi niin kaikki olisi täydellistä, mulla on fetissi mustatukkaisiin miehiin ;D). Olen onnellinen, koska saan tehdä sellaista työtä, mistä välitän (teen laskuja Lahden kaupungilla) ja työajat ovat aivan loistavat :D Aikaisemmin, kun olin baarissa töissä, niin ärsytti kaikki ilta-ja viikonlopputyöt! Olen myös onnellinen teistä kaikista lukijoista, jotka piristätte mun päivää kommenteilla! :)



2. Jos olisit kappale, mikä olisit ja miksi?
- Olisin Owl Cityn Fireflies, koska olen sellainen unelmoija :)

(WEHEARTIT.COM)

3. Villeintä mitä olet koskaan tehnyt?
- Hmmm.. Olen tehnyt kaikenlaista... Yläasteella oli aika villiä, kun tein itse kaverini kanssa nenälävistyksen kenenkään tietämättä :D Lähdin ammattikoulussa Viroon työharjoitteluun yhteen majataloon ilman suunnittelua, se oli aika villiä... yksin ilman perhettä ja ystäviä vieraassa maassa vieraiden ihmisten kanssa monta kuukautta :)

(WEHEARTIT.COM)

4. Millainen olit lapsena?
- Meitä on kolme suunnilleen samanikäistä lasta ja oltiin tosi rasavillejä! Oltiin kerran iskän kanssa Kalajoen leirintäalueella ja me tytöt riehaannuttiin niin paljon pomppulinnassa, että se puhkesi! :D



5. Jos syntyisit tähän maailmaan uudelleen, haluaisitko olla eläin vai ihminen. Perustele valintasi ja kerro siis myös minkälaista haluaisit elämäsi olevan? (Missä asuisit, mitä tekisit, kenen kanssa)
- Haluaisin olla ihminen, asua New Yorkissa ja olla suosittu, kaunis, rikas ja laiha :) Meillä ei ollut pienenä paljoa rahaa ja olin koulukiusattu, joten olisi kiva tietää millaista ns. normaali/normaalia 'parempi' elämä olisi :)

(WEHEARTIT.COM)



♡:Sara



18 kommenttia:

  1. aika söpö toi tyty tossa kuvassa ;) <3

    VastaaPoista
  2. Mikä vankinumero Pikku-Saralla on siinä kuvassa? =O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, muakin aina naurattaa kun se näyttää ihan vankinumerolta :D

      Tossa kuvassa on sellaiset pahviset paksut kehykset ja toi numero on kuvan päälle teipattu silleen, että se on kehysten alla. Toi on siis iltapäiväkerhossa otettu kuva, niin sen numeron avulla olisi varmaan silloin joskus voinut tilata lisää kuvia :3

      Poista
  3. "- Haluaisin olla ihminen, asua New Yorkissa ja olla suosittu, kaunis, rikas ja laiha :)"

    kuullostaa ihan suoraan mun unelmalta :D voi että ois niin täydellistä :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin olis! Vähänkö olis ihana muuttaa New Yorkiin! :3 ♡

      Poista
  4. Aww söpö kuva susta pienenä :3 Haha, ootte puhkassu pomppulinnan? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOOOO! :D:D Ihmeteltiin, että miksi se alkoi yhtäkkiä tyhjenemään ja sitten huomattiin, että siinä on jättimäinen reikä :'D

      Poista
  5. Mäki haluaisin et mun poikaystävä värjäis hiukset, mut tummanruskeiks. Tummanvärisissä hiuksissa on vaan sitä jotain! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Miksei miehet halua värjätä meidän ohjeiden mukaisesti! :D

      Poista
  6. Hihi pomppulinna puhkes! :D arvaa repesinkö? :D

    VastaaPoista
  7. Tummahiuksiset miehet, mmmmm <3
    Onneksi miun miehekkeellä on luonnostaan melkeinpä mustat hiukset ja pitkät.

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...