13.2.13

Own the Army Style

Army-tyyli on tullut taas pinnalle ja minä ainakin olen ihan innoissani! Tykkään armeijatyylisistä vaatteista ja mielestäni ne sopivat tyyliini erinomaisesti. Itse tykkään yhdistellä armyä ja nahkaa keskenään.


Pari päivää sitten ostospostauksessa näytin teille kolme paitaa, jotka olin ostanut Gina Tricotista ja yksi oli niistä tämä armeijakuviollinen. Laitoin taskuihin ja olkapäihin piikikkäitä niittejä ja töissä työkaverit nimesivät tämän älä tule lähelle- paidaksi :D

Tein Polyvoressa kollaasin, miten minä pitäisin tätä tyyliä ;D






























Tämän postauksen lookki syntyi näillä vaatteilla:


























En malta odottaa, että jäät ja lumet sulaa ja saan taas käyttää korkeita kenkiä  Tänään kyllä uhmasin talvea ja laitaoin kuvassa näkyvät kengät... toivottavasti en liukastu ;D


Paita/ Shirt - Gina Tricot
Aluspaita/ Top - Gina Tricot
Leggings - H&M
Kengät - Shoes - DinSko

Mitäs mieltä te olette armytyylistä tai tästä asusta hot/not?




// I love the army trend which is very popular right now. I like to combine armystyle with leather, they look so hot together, don't you think? ;D



♡:Sara



28 kommenttia:

  1. army tyyli ei minun ylläni näytä hyvältä, mutta joillekin se sopii hienosti! Kiva asukokonaisuus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikien tyyliin se ei sovi, koska se on kuitenkin aika sellanen poikamainen kuosi ja vähän 'rankempi' :)

      Kiitos kuitenkin kehuista, ihana! ♡

      Poista
  2. Todellakin HOT! <3 Ja siis molemmat, armytyyli ja siun lookki :P

    VastaaPoista
  3. En tiiä mitä tää blogger sekoilee mulla mut ainaki ymmärsin ettei viesti tullu joten laitan uudestaan

    Sopii todella hyvin sulle ja oot aina nii kaunis sara <3 .Mä en uskalla käyttää talvella vähänkään korkeampia korkosia kenkiä tai edes matalia jos ne on ku luistimet jalassa.Toivottavasti nähdään piakoin ei vaan malta odottaa heh =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! ♡ Joo, muakin aina vähän pelottaa korkeilla kengillä kävellä! Oon vaan niin itsepäinen, että on välillä pakko laittaa xD

      Poista
  4. Sulla toi näyttää kyllä hyvätä.
    Mun päälle toi armykuosi ei istu, en tiedä mikä siinä on.. varmaan joku trauma 90-luvulta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3

      Joo, voin kuvitella, meinaa itellekkin tulee välillä yläastemeininki mieleen (tosta kuviosta), koska silloin käytin paljon armeijakuvioisia ja armeijanvihreitä vaatteita! :D

      Poista
  5. oolallaa mitkä popot! ;>

    muutenkin tosi onnistunut asukokonaisuus :v

    VastaaPoista
  6. HOT! :) Armypaita näyttäisi myös tosi kivalta ja rennolta ihan perussinisten farkkujen kanssa. Oot tosi söpö. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perussiniset farkut ja maiharit tai muut sellaiset 'raskaat' kengät näyttää kyllä kanssa tosi kivalta! :) Ton kuosin voi yhdistää niin monen erilaisen jutun kanssa! :)

      Hihiii, kiiitooos! :3

      Poista
  7. ehdoton hot <3 rakastan army kuosia ja se kyllä sopii munkin tyyliin aika hyvin, niinkun sunkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä on kivaa, kun meillä on niin samanlaiset tyylit ja tykätään aika samanlaisista asioista! :3 ♡

      Poista
  8. Kurkkusalaattikuosi näyttää aina kivalta, etenkin nahkaan yhdistettynä :3 Oon aina hirmu söpö! Ja tykkään tosta sun tavasta laittaa hiukset! :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nahka ja toi kuosi ♡ Hihii, kiitos! ♡ Tajusin, että tossa varmaan pitäisi lukee että mä oon söpö mutta kyllä säkin oot niiiiiin sulonen! :3

      Poista
    2. Oho :DD Olin aluks kirjoittamassa että oon ihastunut tohon sun tyyliin laittaa hiukset niin unohtu näköjään tuo korjata :D

      Poista
    3. Kiitos! Kiva, että tykkäät! :3

      Poista
  9. ihana sara! ♡ mä kuolaan tommosta paitaa mihin iskis kanssa niittejä, perfecto ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitit tekee tavallisesta paidasta superhienon! Mulla itellä on niittejä laitettuna myös yhdessä farkkupaidassa ja sitten yhdessä neuleessa nappien tilalla, joten siitä vaan tuunaamaan! ;)

      Sä oot ihana! ♡

      Poista
  10. Toi paita on ihan älyttömän kiva!(:

    VastaaPoista
  11. Armykuosi on tyylikäs mun mielestä hillitysti käytettynä ^^ toi paita on esimerkiks tosi kiva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Juu, ei ole hirveän kiva, jos on monia eri printtejä yhdistettynä armeijakuvioon, just esim. noi simppelit nahkaleggingsit tai farkut on kivannäköiset tuon kanssa :)

      Poista
  12. Oijoi miten ihana oot <3 mä tykkään tuosta army kuviosta! :) tuliko sun croco lakka jo muuten? ;) hyvää ystävänpäivää ihana sara <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiiii kiiitos! ♡

      Ei tullu vielä krokolakka, tosin tänään pitää hakea postista kaksi pakettia, en tiedä että mitä sieltä on tulossa! :3

      Ihanaa ystävänpäivää ihanalle Fanille! ♡

      Poista
  13. Vastaukset
    1. Tykkään myös, toi on mun mielestä tosi ihana paita ♡

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...