20.2.13

Omituinen otus

Sain ihanilta Fanilta ja Anniinalta haasteen, jossa pitää kertoa 5 omituista asiaa itsestään.

1. Olen 170 cm pitkä ja hieman isokokoinen, kuitenkin ostelen tosi korkeita kenkiä ja sitten nolottaa kävellä kavereiden kanssa kaupungilla niillä kengillä, kuten olen niin iso verrattuna kavereihin.


(WEHEARTIT.COM)

2. Syön leivät (ja pullat ja muut) niin, että syön ensin reunat ja sitten etenen keskelle, jossa on kaikista eniten täytettä :D


(WEHEARTIT.COM)

3. En tykkää villasukista yhtään, ne tuntuu kuumilta ja inhottavilta jalassa, tykkäisin olla joka paikassa aina paljain varpain :3


(WEHEARTIT.COM)

4. Ostelen paljon vaatteita ja kenkiä mutta en osaa luopua vanhoista millään, joten joka paikkaan kertyy hirveästi vanhoja vaatteita ja sitten kaikki valittaa... :/


(WEHEARTIT.COM)

5. Oon hirveän ujo, netissä pystyn juttelemaan ihmisten kanssa, mutta kasvotusten olen usein tuppisuuna.


(WEHEARTIT.COM)


Hehe, sellaisia juttuja sain paljastettua teille ;D Onko muilla samanlaisia outouksia?


Kiitos Fanille ja Anniinalle haasteesta 


♡:Sara


26 kommenttia:

  1. Oletpas sie omituinen ;D
    Miulla on kans sama tapa leivän ym... kanssa! Ja teen myös esim. fetasaalaattia syödessä, että jätän yhden fetan viimeiseksi :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haa! sama ;D koska feta on vaan niin nannaa :3

      Poista
    2. On todellakin! Ja sitä voi laittaa lähes mihin ruokaan vaan ;D

      Poista
    3. Hahaaa, mä teen samallalailla! Aina ku on jotain hyvää ruuassa, niin ainakin yks hyvä pala täytyy säästää viimeiseksi xD

      Poista
  2. mä teen samallalailla käärretortun kanssa et syön ne reunat ja jätän kaiken täytteen sinne keskelle :3 oot tollai ihana omituinen otus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, kääretorttu ja korvapuustit pitää syödä silleen ;D Omituisten otusten kerho :3

      Poista
  3. Hyvä ettei menny kahvit pitkin näppistä tuosta korkokenkäkuvasta :D Vähän sama juttu mulla tosin, olen pari senttiä sua lyhyempi, mutta pidän myös 10+ cm koroista, eli huitelen sitten siellä 180 sentin päältä... Mun mies on tosin silti mua vielä paljon pidempi, joten sen kanssa se ei haittaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kenkäkuva on niin paras xD Onneksi munkin mies on niin pitkä että sen kanssa voi käyttää jalantappokorkoja :D

      Poista
  4. muahaha mikä kuva tuo eka! :DD

    ja awws, suloisia "omituisuuksia" sinulla. samastuinkin pariin!
    oot just hyvä tyyppi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, aattelin jossain vaiheessa tulostaa ton kuvan ja laittaa kehyksiin ja tv:n yläpuolelle hyllylle (sitten kun saan hyllyn ostettua xD)

      Kiiitoooos ♡

      Poista
  5. Mmm, pitäs varmaan itsekin jossain vaiheessa tehdä tää omituisuuksia -juttu. Jos keksin tarpeeksi omakohtasia!
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uuu, huomasin äsken, että olit tehnyt sen postauksen mutta en vielä kerennyt lukea, kohta meen kattomaan, että millaisia omitusuuksia sussa on ;D

      Poista
  6. Mä oon kans ujo mut me tultiin kyl tosi hyvin juttuun =)En vaan malta odottaa et tuut taas käymään =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tultiin! Ja oltiin vielä monta tuntia yhdessä silloin :)

      Poista
  7. Mäkin tykkään käyttää korkkareita, vaikka oonkin 169cm. Onneks on myös pitkä mies, niin oon sitä lyhkäsempi, vaikka olis 10 sentin korot. :D Tajusin, että mä syön kans leivät yms samalla tavalla, se kaikki parhaus on siellä keskellä aina :P Pitäis opetella tekee leipiä sillai, että siinä reunoilla on kans tavaraa, nii vois syödä normaalisti.. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitkät miehet on kivoja, kun niiden kanssa voi käyttää korkeita kenkiä ;D

      Hahaaa, vähän hauskaa, että meitä väärin-leipää-syöviä on näin monta! Yleensä ihmiset katsoo oudoksuen jos vaikka kylässä syön niin xD

      Poista
  8. Mä oon kans 172 pitkä ja sillä päälle sattuessani käytän kaikenmaailman platoja ;D Vanhat vaatteet roudaan häkkivarastoon, sit otan ne käyttöön taas muutaman vuoden päästä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä oot niin kapea keijukainen, että ei haittaa vaikka olisitkin pitkä :3

      JOOO, pitää viedä ne häkkivarastoon niin ei tule sanomista! :D

      Poista
  9. Sun pitää muuttaa Hollantiin, 170cm ja korot on tavallinen näky :D. Mie oon just sen tasan 170cm 15cm koroilla ja silti tuntuu että puolet asemalla seisovista silti pidempiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooooo! Sinne pitää päästä! :3 Hihii, kiitos vinkistä, jos menen joskus Hollantiin lomalle, niin siellä voi käyttää noita jättikorkoja ;D

      Poista
  10. Hassua, ollaan aika erilaisia, oon 3,5 kohdassa sun vastakohta:D Mulla on melkeen aina villasukat jalassa, en hirveen usein ostele vaatteita ja puhun aina ihan liikaa enkä käytä korkkareita:D
    Leivät syön samalla tavalla ja oon aika pitkä ja harteikas:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tälläset on just hauskoja haasteita, kun näkee miten erilaisia tai samanlaisia muut ihmiset on! :) Haha, leivät on parasta syödä niin ;D

      Poista
  11. Hauskan kuvan löysit tohon ekaan ;DD
    Mäkin käytän korkkareita paljon, mut mä oonki tosi lyhyt. Ennen söin leivät tolleen, mut en enää nykyään. Erityisesti neloskohta täsmää tosi hyvin, mitään en raaski heittää pois. Vitonenkin mätsää osittain, en ehkä enää oo niin ujo ku joskus. Silloin en uskaltanu sanoo ees "moi" kaupassa myyjälle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi eka kuva on kyllä paras xD

      Voi eiii, miksi et syö enää noin? :D Mulla on välillä sellasia kausia etten uskalla edes myyjälle sanoa moi... Onneksi nykyään oon enemmän sosiaalisempi kuin ennen :3

      Poista
  12. Ihana sara <3 mäki oon aika ujo kasvotusten ekan 5min ajan :D

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...