5.2.13

Make Me Blush

Mulla ei nyt hirveästi ole asiaa, mutta ajattelin kuitenkin tulla tänne vähän höpisemään ettette luule, että olen hylkäämässä blogiani :)

Olin eilen ottamassa kynsistäni kuvia, kun yhtäkkiä kamera alkoi piipittämään niin paljon, että luulin että vähintään maailmanloppu on tulossa. Tietenkin menin heti ihan paniikkiin, koska kamera on Nallen eikä minun :/ Onneksi kamera taisi vain piipittää akun loppumista. Tämän takia joudutte taas katselemaan huonoja kännykkäkameralaatukuvia... Kyllä mä oikeasti kohta ryhdistäydyn ja alan ottamaan kunnon kuvia ja tehdä kunnon postauksia... heti kun saan vaan kaikki laatikot uudesta kodista purettua :3

Lakkasin eilen H&M:n lumikkisarjan Make Me Blushilla, joka on tosi ihana nudepersikka. Ensin en meinannut ostaa ollenkaan tätä lakkaa, muttakun minulla oli toisetkin lakat siitä sarjasta, niin pakkohan se oli ostaa :D



Lumikkisarjan lakat näyttävät tosi luiruilta, mutta ovatkin ihmeen peittäviä! Kynsillä on kaksi kerrosta Make Me Blushia ja kynsien alhaallas Lumikkisarjan hopeaglitteriä.


Make Me blushissa on vähän kaunista kiiltoa, joka näkyy tosi hempeästi kynsillä. Tässä kuvassa kiilto näkyy kivasti tuossa kynsilakkapullossa.



Kunpa kaikki laatikot olisi jo kohta purettu ja Ikea-reissu tehty, en meinaan malta odottaa että saan näyttää blogissa uuden asunnon! :)



// I polished my nails on H&M's Make Me Blush-polish, which is part of their Snow White collection. The nail polish is so pretty nude peach with a hint of shimmer. I also put that silver glitter polish on the bottom on my nails, I think these nails looks very pretty :) 



♡:Sara



22 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet. :) multa puuttuu tuo hopea glitter ni olusi kaikki enkä löydä sitä mistään :/ harmittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ärsyttävää, kun noi hopeaglitterit on loppuunmyyty, täälläkään hennesissä ei oo niitä, muuten olisin kyllä voinut hommata sulle sellasen :/

      Poista
    2. Niit ei saa enään mistään :/

      Poista
    3. Tyhmää että niitä oli niin vähän...

      Poista
  2. Ompa kauniit kynnet! :)



    http://anniina-mavie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :3 Piti heti liittyä sun uuden blogin lukijaksi ;D

      Poista
  3. Ihanat kynnet. Toi pullo on niin paras.
    Muute, googlasin kuvahaun sanalla "80's fashion" ja arvaa kenen lemmenlaivatakkikuva ponkas ruutuun ;)!
    xo, L
    http://rrv12.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi pullo on kyllä niiiiiin ihana ♡

      Hahahahaaa! Ihanaa että se postaus tuli noilla hakusanoilla! :D

      Poista
  4. Mulla ei oo sitä fb tä nii en voi osallistua =( Muuten polly rocks karkit on nyt tullu vissiin vähän joka kauppaan ainaki mainoksia kaupungilla ja tarjoustalossaki niitä oli =)en tosin ostanu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, täälläkin on joka paikassa niitä Polly Rocks mainoksia :)

      Poista
  5. Nätit kynnet ja noi Lumikki-pullot on niiin söpöjä:) Harmi ettei niitä myydä mun kaupungin Henkkamaukalla...:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja mulla ois mun blogissa sulle tunnustus:)
      http://imaginationailss.blogspot.fi/2013/02/blogitunnustus.html

      Poista
    2. Noi on tosi ihania :3 Harmi ettei niitä saa enää oikeen mistään :/

      Kiitos tunnustuksesta ♡

      Poista
  6. Byää :D mua niin harmittaa, etten ostanut itelleni yhtään lumikkilakkaa kun niitä oli täällä. :D oon aina tällänen, mietin ja mietin että ostaisko, mutta sit jätän ostamatta ja pian kadun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla on yleensä sama! Ärsyttää, kun ei ostanut jotain ja sitten huomaa ettei ne oo enää myynnissä!

      Poista
  7. Tunnustusta pukkaa:) http://betternailday.blogspot.fi/2013/02/viisi-asiaa-joita-ette-olisi-halunneet.html

    VastaaPoista
  8. onpa nätit kynnet ! just perfectooo värit♥!!

    voisitsää liittyä mun blogiin http://elisasnails.blogspot.fi/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00-08:00&max-results=14 ku mulla on tyylii jotain 7 lukijaa enkä oo vielä oikee mitenkää "mainostanut" sitä että jotain lukijoita tulis.. joo mulla on kyllä kattojia mutta noita lukijoita 7kpl :/ miten saisin niitä lissää :o? ♥kiitos♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, ihana blogi sulla! :3

      Kannattaa just paljon kommentoida ihmisille ja liittyä Facebookissa Kynsikoristelut-ryhmään ja hmmmm.. no se on just tärkeintä, että antaa ihmisille hyvän kuvan itsestään ja juttelee niille blogien kautta :) ♡

      Poista
  9. Tulin kysymään, että ootkos mahdollisesti saanut jo pientä pinkin näköistä pakettia postissa? ♥ :o Nimittäin laitoin sen siihen uuteen osoitteeseen mihin muutitte. Toivottavasti ei ole matkalla hukkunut. :)
    xoxo Mella

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...