28.2.13

Höpi-höpi-höpinää!

Mulla ei ole mitään järkevää asiaa tai kuvia, mutta teki silti mieli kirjoittaa tänne kuulumisia! :D

Äiti kävi eilen kylässä ja näki toisen kynsilakkalaatikosta pöydällä. Äiti alkoi heti katselemaan lakkoja ja järjestelemään niitä :D Itsekin aina järjestelen lakat merkin mukaan, mutta nyt laatikko oli vähän sotkussa ja äiti alkoi heti järjestelemään :D Kuvassa olevassa on kaikki ns. kalliimmat lakat kuten O.P.I.t, Color Clubit, China Glazet ym. ja toisessa laatikossa 'halvemmat' lakat (Gina tricot, H&M, Models Own....)


Odotan tätä viikonloppua kovasti, koska kaikkea kivaa on luvassa! Mennään nelistään, Nallen, Hanin ja hänen miehensä kanssa IKEAAN! hehe, toivottavasti rahat vaan ei lopu kesken, koska kaikkea kivaa pitäisi ostaa ;D Harmi, ettei Ikeasta saa tällä hetkellä lihapullia hevosenlihakohun takia :(



Lauantaina sisko tulee mun kanssa leipomaan, koska sunnuntaina pidän PartyLite (kynttilä) kutsut! Kuinka kivaa! :)


Mulla on tänään ihan perjantaifiilis... Inhottavaa, kun huomenna on vielä yksi työpäivä tällä viikolla, toivottavasti se menisi nopeasti ;D



// I'm so excited of upcoming weekend! We are going to Ikea with Hani and her man!



♡:Sara


25 kommenttia:

  1. Jos sie joskus tuut miun luo, niin saat järjestellä miun lakat ;D

    Minä en ole ikinä syönyt Ikeassa mitään :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voieiiiii, sulla on ehkä vähän enemmän lakkoja ;D Heheee, katotaan mitä saan aikaseks sun lakoille KUN tuun! :D Sä saat ainenki lakata mun kynnet kunnon glitterpinkkiövereiks! :3

      Mä oon kerran syöny niitä lihapullia ja pari kertaa oon syöny hodarii Ikeassa :D

      Poista
  2. Hiano paita ! :P
    Hei miekin tahon IKEAan, en oo koskaan käyny :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D

      Sun on pakko joku kerta mennä Ikeaan! :D Siellä vaan menee yleensä hermot, koska paljon ihmisiä ja huutavia lapsia... :D

      Poista
  3. Ikean heppapullat <3

    olis jo laaaauaantaai :v

    VastaaPoista
  4. Ihanaa shoppaus reissua teille,luinki jo siitä hanin blogista.Ja tietty kivaa partylite iltaa =)Täytys itekki joku päivä käydä bussilla ikeassa,onnex nykyään ilmaisbussi jolla sinne pääsis.Tosin en montaa kertaa oo käyny ikeassa sillo ku oli viel auto .
    Ilmottelethan mulle kun tiedät millo voisit tulla ,ootan niin innolla et kysyn joka välissä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä hyvä se Ikean ilmaisbussi! :)

      Toivottavasti mulla riittää tässä kuussa rahat tulla sinne Helsinkiin ton Ikeareissun jälkeen... :/ Mäkin haluisin jo nähdä (pitkästä aikaa)! :3

      Poista
    2. Pakko viel kysyy tuutteko vantaan ikeaan ?

      Poista
    3. Joo! Vantaan Ikeaan :) En vielä tiedä, että monen aikaan ollaan siellä :O Yritetään aika aikaisin mennä :)

      Poista
  5. miä aina pyydän äitiä tulla munkaan järjestää lakat, ei se omin päin niitä alkais järjestelemään;(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahaaa! :D Mä tykkään ite järjestellä mutta tällä kertaa äiti vaan yhtäkkiä alko laittelemaan niitä pulloja järjestykseen xD

      Poista
  6. Miun on ihan pakko kertoo siulle miun viimeöisestä unesta... Mie olin käymässä teillä yhden ystäväni kanssa, tulimme siis ihan yöksi teille :D Sie räpläsit koko illan puhelinta ja mie ajattelin että sinnuu ei kiinnosta meijän seura olleskaan :D
    Ja kaiken huippu, Nallella oli pitkä tukka ja kädet täynnä tatuointeja :DD Voi että miua nauratti aamulla kun heräsin :D

    Jännä juttu kun näkee unta ihmisistä keitä ei edes tunne eikä ole nähnytkään livenä koskaan :)

    Muksaa Ikean reissua teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHAHAHAAA miten hauska uni :'D
      Voieiiiiiii, en mä räpläis puhelinta kokoajan jos nähtäis :3 hahaa, Nallen pitkät hiukset ja tatuoinnit :'D

      Poista
  7. tänään näin lehdessä ilmoituksen että niitä lihapullia saa vielä<3 -NOXU

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Tahdon lihapullia! ♡ Kiitos tiedosta Noxu! :3

      Poista
  8. kyllä tää työviikko vois loppuu torstaihin, ainaki mun puolesta :D terveisin, huomiseksi ylitöihin lupautunut muffinssisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei ylityöt :D No ainenki saat rahaa siitä :3 Onneks tänää on PERJANTAIIII! ;D

      Poista
  9. voi toi koru missä on noita ristejä on ihana ! :) ja toi paitaki on tosi kiva :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitoooooos ♡ Mulla on noita käsikoruja kaksi, toinen on toi punanen ja toinen on (muistaakseni :D)vihreä, ne on ostettu täältä:
      http://www.kukee.co.uk/

      Poista
  10. Aww kaunis muru<3 mä oooooo niiiiiin kade ku pääääääset ikeaaaaan!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AAwwwwwwww, Kiiitoooos, ihanuus ♡ IkeaIkeaIkeaIkea, jänskättää! ;D

      Poista
  11. onneks mull on hiihtoloma(vielä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooo, ihanaa! ♡ Ootko tehny kaikkee kivaa vai ihan lepäilly vaan? =)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...