2.1.13

"We don't vogue, we are Vogue."

Huhhuh, mikä työpäivä loman jälkeen! Mua ois tarvittu kahdessa paikassa samaan aikaan, toisessa paikassa oli tosi kiire ja toisessa ihan superkiire! Menin sitten sinne, missä oli superkiire ja huhkin hiki hatussa töitä! Ainenkin aika kului nopeasti! :)

Onneksi töiden jälkeen siskot olivat kaupungilla ja pyysivät mua mukaan. He olivat jo käyneet kahvilla, joten itse pääsin 'vain' kiertelemään kauppoja heidän kanssaan ;D

H&M:stä löysin tällaisen tosi hauskan (ja paksun ja PAINAVAN) kirjasen, jossa on joka päivälle yksi vanha muotimainoskuva ja sitaatti. Hintaa oli vain 14,95.


Oikeestaan en jaksanut jonottaa, joten yritin antaa kirjaa mun siskolle, että se maksaisi tän, sisko ei ylettynyt tähän kirjaan, joten joku tuntematon nainen otti sen mun kädestä ja ojensi siskolle :D Hmmm... toivottavasti se ei ollut sama nainen, jonka sovituskoppia yritin väkisin aukaista kun luulin, että sisko on siellä... :D


Vanha vuosi meni ja uusi tuli tilalle... olo on jotenkin outo, ehkä se johtuu siitä, että löydettiin asunto keskustasta! Inhoan pakkaamista, tää tavaramäärä välillä ahdistaa, ehkä se siitä helpottaa, kun päästään uuteen asuntoon helmikuussa :)



I bought this fun book in H&M. There is old fashion advertisements and quote for each day of the year! :)



:Sara
 
 

25 kommenttia:

  1. Uuu, tollanen kirja vois olla hauska :3 Millon teillä on muutto? Kämppäpostausta sitten kehiin! :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään tosta kirjasta :3 Muutetaan ens kuun alussa, jännittääää ;D

      Poista
  2. ooooh, haluan tuommosen! :) harmi kun en nähny tänään tuota meidän henkka maukalla :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meiänki henkalla oli vaan kaks ja toinen niistä oli joku mallikappale :/

      Poista
  3. herkullisen näköinen kirja! ostin itsekin tänään Taschenin kirjoja, kaksi Simple Diary -päiväkirjaa. mukavan tuntuinen "sarja"!
    tykkään tosta Paris Flair -kuvasta :D

    ja hurjasti onnea asunnon suhteen! jee! iloa ja jaksamista pakkaamiseen~ (viimeksi kun muutin, pakkasin edellisenä päivänä koko huoneen ja se oli vielä mun syntymäpäivä :P ei kiva. neuvon siis pakkailemaan pikkuhiljaa ni sit se on vähän siedettävämpää!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooooo, mistä ostit? Itekki haluisin simple diaryn! :D

      Joo, pakko kohta alkaa pakkaamaan jo sellaisia tavaroita mitä ei hirveesti tarvi...

      Voi eiiii, ei kivaa ku jouduit synttärinä pakkaamaan :/

      Poista
    2. shoppasin nuo kaksi Suomalaisesta, mutta niitä saa myös täältä ilmaisin postikuluin: http://www.taschen.com/pages/en/catalogue/bundles/25754.keels_simple_diary.htm
      eri värisissä on erilaisia juttuja, ni voi ostaa vaikka kaikki jos oikein tykästyy :D

      ja jos sinulla on iPhone/Android-puhelin (muistan kovasti, että se on se iPhone, mutta anteeksi jos oon menny sekaisin :D), App Storesta / Google Playstä saa ilmaisen appin jolla voi kokeilla, millainen se Simple Diary on. App on ihan samanlainen kuin kirjatkin, kirjoissa vain on paperisivut (haha, kuinka yllättävää!) :D

      Poista
    3. Oooo, kiiiitos!! ♡

      Joo mulla on iPhone nii pitää ladata toi app ;D Hahaa kirjoissa ona paperisivut :'D

      Poista
  4. Onnea uudesta asunnosta! =)
    Muuton varjopuoli on just se pakkaaminen ja raahaaminen, mutta uuteen kotiin on aina ihana päästä järjestelemään kaikki uusiksi.
    Ja se tavaran määrä, minkä saa hävitettyä siinä jo pakkaamisvaiheessa, ihanaa.

    Tuoksuttelin eilen Lady Gagaa...
    Ei huono, ei huono... Täytyy kuitenkin vielä uudemman kerran käydä tuoksuttelemassa. ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, toivottavasti saan mahollisimman paljon hävitettyy tavaraa :)

      Omnom, Lady gaga ♡

      Poista
    2. Sara mä tuun hävittämään sun tavaroita!! (ja jos löytyy jtn oikein ihanaa josta raaskit luopua niin mun kotoota löytyy paikka ;D)

      Lila, nyt ostamaan Leidi, on se verran herkku tuoksu!! :DD

      Poista
    3. Jooo tuu vaa :D Onneks sä tykkäät pakata, mä en meinaa yhtää ;D

      Poista
    4. Kirppispöydän varaat jostain, ja jos Hani vie osan mukanaan, ni eiköhän sillä keinoin muutto helpotu. =)

      Onko Hanillakin jo Leidi ???
      Oonx mä ainoo, jolla ei vielä oo ... äääks ... ;DDD

      Poista
    5. Sä oot joo Lila ainoo kel ei oo sitä ;D

      Ärsyttää ku ei oo autoo, muuten varaisin saman tien kirppispöydän... linkulla vaikee kuljettaa jättikokosia vaatesäkkejä :D

      Poista
    6. Voi eeeeeeeeeeeeeeeeeei, oonx mä nyt hylkiö, ku mulla ei oo ??? =(

      Noh voih. Mäkin oon aina niin myöhään kotona, etten kirppiksille ees ehi, muuten oisin tarjoutunut kyytiavuksi. =)

      Poista
    7. Hihiii, sä oot meidän oma hylkiö :3

      Poista
    8. No jos mä oon ees teidän oma, ni mä voin olla vaikka hylkiö sitten niin ... ;DDD

      Poista
    9. Juu, olet meidän ihan ikioma! :)

      Poista
  5. hihih ;3 hyvää työpäivien jatkoa! ittelläni koulu alkaa vasta 7.1 >:D ja kivalta kirjalta vaikuttaa! on toosi kiva ku postailet niin usein! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ärrrr, ei oo reiluu et saat lomailla ;D

      Kiva kun tykkäät mun postauksista! ♡

      Poista
  6. voimia pakkailuun ja onnea että saitte asunnon ,sun täytyy sit antaa sun uus osoite mulle ,et voin lähetellä ylläreitä ym =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, sitte helmikuussa kun muutetaan :) Ja kiitos ♡

      Poista
  7. toivottavasti sait tänään ylläri postia

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...