12.1.13

Damn you Mimosa!

Olen täällä aiemminkin kertonut, kuinka aina 'vaivaan' Mimosaa Facebookissa pyytämällä häntä aina joko tilaamaan mulle jotain tai sitten käymään esim. H&M:ssä katsomassa olisisko siellä jotain tiettyä juttua, jota Lahdesta ei saa :D Kerran kun kirjoitin Mimosalle Facebookin chatissa: Moi! Niin hän vastasi: Mene pois! Mimosa tiesi, että pyydän taas jotain... :D

Kuitenkin asiaan, olin taas pyytänyt Mimosaa käymään H&M:ssä ja ajattelin, että olisi aika kiittää Mimosaa pienellä yllärilahjalla, ja niimpä tilasin hänelle pari juttua (jotka eivät ole vielä tulleet), en maininnut tästä Mimosalle mitään, mutta keskiviikkoaamuna hän laittoi minulle viestiä, että on lähettänyt minulle paketin! Olin ihan ihmeissäni, koska MINUN piti yllättää Mimosa eikä toisinpäin! :D



Perjantaina paketti oli tullut postiin ja innoissani hain sen. Paketti oli päällystetty KOKONAAN pakkausteipillä, joten kotimatkalla minulla meni hermot kun en saanut sitä avattua :'D



Paketista paljastui supersöpö kortti, O.P.I:n Pink Yet Lavender-lakka ja O.P.I:n winter huckleberry käsi- ja vartalovoide (Mimosa näemmä tietää mun lempilakkamerkin... xD).



Pink Yet Lavender kuuluu Mariah Carey- kokoelmaan (josta en edes ollut kuullut ennen tätä!). Lakassa on ihania hennon vaaleanpunaisia isoja glittereitä ja pieniä glittereitä.
Winter huckleberry-rasva tuoksuu ihanalle ja tuoksu kestää MONTA tuntia!



 
Kiitos paljon Mimosa!! 



My friend Mimosa send me a surprise package. There was O.P.I's Pink yet Lavender polish which is part of Mariah Carey collection and there was also winter huckleberry hand and body lotion. Thank you so much lovely! 



:Sara

P.S. Jos joku löytää oman kaupunkinsa H&M:stä (tai jos jollain on ylimääräisenä) allaolevan kuvan hame mustana tai vaaleanpunaisena koossa 42, niin ottakaa muhun yhteyttä cupcakezblogi@gmail.com  (eikä kiitos anonyymeiltä tähän postaukseen mitään LÄSKI-kommentteja :D Oon kokoo 42 that's it! :D)





28 kommenttia:

  1. Tuo lakka on niin ihana. Oon ite kuolaillu sen perään, mutta eipä oo vielä tullut hankittua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On toi kyllä ihana! Tosiaan ekan kerran vasta törmäsin koko lakkaan, ennen tätä en edes tiennyt sen olemassaolosta :)

      Poista
  2. Ihanan yllärin oot saanut<3 :)
    Meen maanantaina (ehkä) kaupungille niin voin katsoa jos meidän H&M:ssä ois tommosta hametta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kiitos, noi hameet on varmaan alerekissä ♡

      Poista
  3. mäki haluun yllärilahjoi :x oon kateellinen nöf!

    VastaaPoista
  4. ei 42 ees oo iso ! toi lakka on kyllä ihana <3

    VastaaPoista
  5. Ihana ylläri. :) Voitko muuten Sara laittaa osoitteesi minun sähköpostiin tulemaan. Olen hukannut sen jonnekkin ja jos joskus tekee mieli lähettää sullekkin jotain pientä. Pitää vielä parilta blogikaverilta kans kysyä osoitetta. :D

    Ps. Mulla on tuollainen hame mustana, löysin sen FB-kirpparilta. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä laitan mun blogin sähköpostista sun blogin sähköpostiin osoitteen :3

      Awwwwww, toi on niiiiiiin ihana hame! ♡

      Poista
  6. Kiva ylläri ,täytyy kattoo ku käyn hm:ssä varmaan ens vko =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ihana! Toivottavasti löytyis tollanen, ne on meinaa tällä hetkellä alennuksessa nii ei paolla enää mistään löydy :/

      Poista
  7. Ihana ylläri! Itse en koskaan saa mitään yllätyslahjoja :D Oon vaikka kuinka pitkään nyt vinkkaillut miehellekin kuinka paljon kuolaan yhtän Layla Ceramic Effect -lakkaa ja vielä ainakaan ei ole sitä ilmestynyt :D Ei ilmeisesti tajua vinkkiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllärit on kivoja :3 Hahaaa, sun pitää vähän selvemmin kertoa miehelle toivelakasta :) Muistuta sitä, että kuukauden päästä on ystävänpäivä ja se olisi ihan täydellinen lahja ;D

      Poista
  8. Voi vitsit, mikä ihana päivän piristys tollanen ylläri! ♥ Pitääpä kattoa jos sattuisi tota hametta näkymään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihana ylläri! :3 Ihanaa jos tollanen jos tollasta hametta olisi vielä jossain ♡

      Poista
  9. Haha :D Kerkesin yllättää eka, olen meedio :3
    Minä sain tuon Avojuicen ilmaiseksi, kun tilasin ebaystä joltain myyjältä, niin siellä oli tuokin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä oot liian velmu :D:D Mun piti yllättää sut xD

      Toi Avojuice on söpö kun se on tollanen pieni :3

      Kiitos paljon, ihana Mimosa! ♡

      Poista
  10. Onpas kiva ylläri ! :)
    Voisin huomenna käydä naapurissa, eli HenkkaMaukalla kyyläämässä, niin saanpa itseni raahattua uloskin ;D

    VastaaPoista
  11. eihän 42 oo edes läski! hiljaa siellä nyt :D
    HenkkaMaukan omien kokotaulukkojenkin mukaan 42 on muistaakseni kokoa M, tai korkeintaan L.
    eikä vaatekoot muutenkaan kerro oikeasti mitään, kun joka valmistaja käyttää omia mittojaan ja aina muutaman vuoden välein niitä "standardikokoja" muutetaan (yleensä pienemmiksi, vaikka ihmiset keskimäärin on tukevampia...). siksi pitää aina sovittaa :D
    mutta toivottavasti hamonen löytyy! nätin näköinen ja kiva väri :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiku noi anonyymit on pari kertaa kirjottanu et oon läski :D

      Isompi koko hameelle ois parempi, mutta kun niitä ei löydy :/ Pakko aina laittaa ittensä pieniin vaatteisiin kun hienoja ei löydy hirveästi isoissa koissa :)

      Poista
    2. i know the feeling! pari kertaa löytyy joku ihana paita just kokoa liian pienenä, ni sit on et "... no mä laihdun! ja sullon itseni siihen." ku on pakko saada se :D

      tyhmät anonyymit ei sitten tiedä miltä normaali-ihmiset näyttää, koska ethän sinä ole millään muotoa läski!

      oishan se varmaan kiva mahtua kokoon XS, niinko esim. pikkusiskoni, mutta kun katson kuinka se näännyttää itseään pysyäkseen niin pienenä ni oon vaan että "... ruoka on liian hyvää, omnomnom!" xD

      Poista
    3. Omnomnomnommmm, suklaata ja muita herkkuja ;D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...