12.12.12

Wild childs, lookin' good

Heipähei, hyvää iltaa (Luppakorvabiisi soi päässä :D)


(Kaikki kuvat weheartit-sivustolta/All the pictures are taken from weheartit)

Mulla ois ihan hirveesti kaikkea postattavaa, mutta olen ollut taas ihan älyttömän väsynyt, pahoittelen kaikille! Oon mennyt töiden jälkeen kotiin (tai ollut kaverin kanssa ja sen jälkeen mennyt) ja siitä ruokaa syönyt ja nukahtanut jo kuuden-seitsemän aikaan!

Suunnitteilla on mm. kaksi ostosesittelypostausta ja se kaivattu kenkäpostaus.Mutta nyt täytyy myöntää etten ole vielä saanut mitään näistä suunnitteluvaihetta pidemmälle :)

Toivottavasti nopeasti pirityisin taas.


(kuva weheartit.com)

Wheee, oon menossa perjantaina Helsinkiin yhden kiva jutun takia ja nään yhden ihanan ihmisen samalla  siitä lisää sitten perjantain jälkeen! :3 Harmivaan ettei virallinen kuvaajani lähde mukaan, joten en varmaan saa kännykkäkuvia parempia otoksia otettua.

Muistakaahan myös, että perjantaina on viimeinen mahdollisuus osallistua jouluarvontaan!

Ja jos joku (Nalle, sukulainen, ystävä, fanityttö, kuka tahansa ;D) miettii mulle joululahjaa, niin esimerkiksi Nelly.comin lahjakortti olisi superihana ja toivottu yllätys 

Liityin muuten Lookbookiin, koska kaikki muutkin... Mun vaatteet ja poseeraukset ei oo maailman parhaimpia mutta teinpäs silti tonne tunnukset :3



Haven't been posting much 'cause I've been soooo tired! This friday I'm going to Helsinki to see a couple of friends, aaaaaa, can't wait to get there! 




(kuva weheartit.com)


♡:Sara

P.S. Ostin tänään maailman cooleimman paidan! ;D

12 kommenttia:

  1. Ihana SW-paita :'D tahdon tollasen <3 R2D2 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! :D Toi ois kyl niiiiiiin paras :D

      Poista
  2. sama juttu oon kans väsynyt ,osittain allergialääkkeet tekee tätä =(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Inhottaa ku kokoajan vaa väsyttää :/ Ja allergialääkkeet on kans niin vahvoja et ne kuulemma saa olon tosi väsyneeks! Onneks mä oon välttynyt kaikilta allergioilta :)

      Poista
    2. joo ne kyl väsyttää ja joudun syömään viel ympärivuoden ku ilmankaan ei voi olla ja lisäx muitakin haittavaikutuksia ja pitää kyl aika hyvin paikkansa ainaki mulla

      Poista
  3. Toivottavasti piristyt pian <3 Väsymystä liikkeellä täälläkin! Olis niin ihana vaan upota jonnekin pehmoiseen sänkyyn nukkumaan viikoksi, mutta ei taida olla niin paljoa vapaa-aikaa, eikä tarpeeks pehmoista sänkyä :c

    VastaaPoista
  4. Onks toi SW paita sun?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo, haluisin kyl sellasen :) Otin ton kuvan weheartit.com sivustolta, lukee vähän huomaamattomasti ton ekan kuvan kohdalla että kaikki tän postauksen kuvat on otettu sieltä, voisin kirjottaa joka kuvan alle, että sen näkis :)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Voi kiitos! Piristykset saapui ruudun kautta mulle! :3

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Hihiii, ihan sua ajatellen laitoin sen kuvan tänne ;D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...