2.12.12

Viikonlopun lakkaukset

Multa pyydettiin kuvaa The man with the golden gun- lakasta jonkin muun värin päällä kuin mustan, joten lakkasin perjantaina kynnet Mavalan Amsterdamilla ja päälle laitoin tota kultahippulakkaa. Olin hukannut aluslakan, joten käytin aluslakkana Seche Viteä, joka oli virhe :D Etusormen lakat meinaan lähti yhtenä isona palana heti lauantaiaamuna :D


Lakkasin tänään aamulla myös uudella lakalla, jonka ihana HANI mulle osti Lakka on siis Rimmelin Lemod Drop ja se tuoksuu ihanan sitruunaiselle (oikeesti se tuoksuu pesuaineelle :D), kun se kuivuu. Oon siitä asti halunnut koittaa tota lakkaa, kun Hani teki siitä lakasta postauksen :3


Tykkäääään Toi väri on ihanan pastellinkeltainen.


Kiitos Hani Ehkä vien sut jokupäivä italialaiselle jäätelölle ;D (Tai sit en, muahahahaaa :D)

Eipä mulla varmaan sitten muuta :O Paitsi, että sain tänään samanlaisen joulukalenterin, kuin eilenkin ;D



Here's two nails, which I did on this weekend. In the first mani I used Mavala's Amsterdam and O.P.I's The Man With The Golden Gun. In the second mani I used Rimmel's Lemon Drop (which smells like lemos, yum!) which I got from lovely HANI



♡:Sara

 

11 kommenttia:

  1. mm tahtoo jädee :33

    haha, sun pikkusormi näyttää tos vikas kuvas tosi hassulta :'D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHAAA!!! Niin muuten näyttääki! Eikä sitä oo ees muokattu tommoseks! xDDDD

      Poista
  2. O_O toi pastellinkeltanen <3 rakastuin just.. voiks kynsilakkaan rakastua? MUST HAVE!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joihinkin kynsilakkoihin rakastuu heti ♡ Kannattaa nopeesti metsästää tota lakkaa, en tiedä että kuinka kauan sitä saa vielä, toikin oli meinaa Robin Hoodin alekorissa!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Hmmmmm, mun mielestä toi kuivu aika nopeesti... Ja tykkäsin tuoksusta :)

      Poista
  4. kiva keltainen lakka =) ai nii joulukalenteri unohdin kokonaan et mullahan on se sun lähettämä myyrä kalenteri eiku sit avaan 2 luukkua äkkiä =)
    mun lakkaus meni tänään kans pilalle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Inhottavaa kun lakkaukset menee pilalle... Hihii, oon jo availlu sitä omaa kalenteria ja mun mielestä se on ihan supersöpö :3

      Poista
  5. Alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, että miun pitää hommata toi The man with the golden gun-lakka... Voi jehna siua ku laitat nuita kuvia tänne ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, oon ilkee ku laittelen tänne kuvii ;D

      Poista
  6. Ihania lakkauksia, noi keltaset on tosi söpöt. Mulla on lähinnä kirkkaankeltainen kynsilakka, mikä ei ollutkaan kovin kiva. Ton värinen vois olla ihana.

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...