10.12.12

My favourite blogs

Mua on pyydetty esittelemään mun lempiblogeja ja tässä niistä muutama, joita rakastan tällä hetkellä :) (laitoin satunnaiseen järjestykseen nämä :3)

Like it. Love it!, Ihania ja taidokkaasti muokattuja kuvia on mukava katsoa 
Talkandbake, Mimosa ostelee kaikkia juttuja, joita itse aina haluan myös 
Curiouser & Curiouser
Alexa Dagmar
High heels, low jokes, tällä tytöllä on ihana tyyli 
Adore Couture, Maria vaikuttaa tosi ihanalta tyypiltä 
Rocketraptor, ihana Lara ja sen nörttihuumori 
Searching for the Little Black Dress
.:Analog Trash:. 
Tähtipölyä, HANIsta on tullut mulle ihana ystävä 
Eekun elämää - Eekku on ihana, lämmin ja ajattelevainen ihminen 
Ehkä huomenna on kaikki toisin - Meidän ihana pieni Ruotsinmatkaajamme Ooka 


never grow up kirjoittajana pieni tulitikkutyttö
Tällä tytöllä on ihan ÄLYTTÖMÄN hienoja vaatteita ja se on niiin söpö, että tekisi mieli vain halata sitä :3 Tykkään erityisesti myös kuvanmuokkauksista ja erilaisista poseerauksista :) Voisin katsella hänen kuviaan vaikka koko päivän! :) 






























(kuva lainattu never grop up- blogista, tästä postauksesta)

Doll De Vil, kirjoittajana Nukke
Nukella on aivan ihania vaatteita ja koruja, voisin adoptoida ne kaikki itselleni ;D 


Not for sale, kirjoittajana Kertu
Kaunis nainen, joka on supernätti ja ihana tyyli! Tykkään myös siitä, että Kertu muokkaa kuvia Paintilla ja olenkin ottanut PALJON vaikutteita hänen kuvistaan  :D 



(Kuva lainattu Not for sale-blogista, tästä postauksesta)

Not another mannequin factory, kirjoittajana Jonna
Aika uusi blogi, johon ihastuin heti! 


Tässäpä nyt muutama lemppari :)

Noihin kahteen ihanaan kuvaan pyysin luvan kirjoittajilta, kiitos heille, ne kaksi on tällä hetkellä superlemppariblogeja ;D ♡ 

Löytyykö teidän lempilistalta samoja blogeja tai löytyisikö minun blogini teidän lempilistaltanne?



Here's some random blog's I LOVE!


♡:Sara


26 kommenttia:

  1. Olen kyllä niin otettu, kun minun blogini olet vielä ensimmäisenä maininnut. Ihana Sara pusu ja hali! <3 :))
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, toki ♡ Tykkään sun blogista paljon :3

      Poista
    2. Kiitoksia! :') Toteutin tämän juuri itsekin, johan oli jo aika kun niin pitkään tehtävälistalla pyörinyt... näet sitten luukussa! :D

      Poista
    3. Juu, mullakin pyörinyt jo siitä asti kun sanoit, että haluut nähä mun lempparit :) Jänskättää, että mitä hyviä blogeja sun lempparilistalla on! :)

      Poista
  2. Taisin löytää taas sun kautta uutta luettavaa, vaikka täällä olikin jo pari blogia, joita jo seurailen :3

    VastaaPoista
  3. Wöi, kiitos :D Olipa ihquu kun pääsin sun listalle :D <3
    xo, L
    http://rockteraptor.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Oi kiitos! :) Ihanaa että tykkäät mun blogista!♥

    VastaaPoista
  5. Voi ihana, kiitos ! ^^<3
    Tää on kyllä ihan superkiva huomionosoitus, sitä ainakin itse on niin epävarma välillä tuosta blogistaan, kauheasti näkee virheitä siinä. Sitten tulee tunne, että ei tuosta varmaan kukaan oikeasti pidä :o Mutta joo, kiitän kovasti^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, tulee sellanen olo välillä että tykkääköhän kukaan :)

      Poista
  6. Iih :D En olis ikinä kyllä uskonut, että meikätyttö pääsis jonkun lempparilistaan! \o Kilttiä listata toisten blogeja. Selaanpa kaikki heti läpi :3

    Kiitos!

    VastaaPoista
  7. sun blogi pääsin heti mun listalle ja mellan blogi myös löytyis

    VastaaPoista
  8. Kiitos vielä ihana ! Tää on iso kunnia kun mainitsit mutkin, kun en kuitenkaan ole tuota kauaa kirjoitellut :') ♥
    Ja taisinpas löytää uutta luettavaa, jee !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai mainitsin! Mä aina innolla ootan sun postauksia! ♡

      Poista
  9. En varmaan uskalla enää ostaa mitään :'D Kun se tietää sinullekin rahanmenoa ;D

    Kiitos kunniasta :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, niimpä ;D Meil on liian samanlainen lakka- ja suihkugeelimaku :'D

      Poista
  10. Sun blogi on ehdottomasti yks mun lemppariblogeista<3 ja oli tuossa sun listassa muutama mun lemppari blogia myös:)

    VastaaPoista
  11. Voi Sara <3 Teit mun maanantai-illasta täydellisen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwww, ihanaa :3 Tykkään sun blogista paljon ♡ Ja sä aina vastaat kaikkiin kommentteihin hirveen mukavasti :3

      Poista
  12. Voi että, kiitos kovasti ihanuus! Oon tosi tosi otettu tästä tunnustuksesta. ISO ISO KIITOS! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwwww, kiitos sulle kun oot niin ihana :) ♡

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...