4.12.12

Fail Aztec Nails

Olen ihastellut muiden blogeissa olleita atsteekkityylisiä kynsiä. Halusin sitten itsekkin kokeilla ja tällaiset sain aikaan! :)


Aika randomisti heittelin noita kuvioita miten sattuu :) Ja tiedän, että kynnet on valitettavasti tosi sotkusen näköiset mutta mulla ei ole akryyli (eikä muitakaan) maaleja, vaan koitin koristelulakalla tehdä ja tietenkin se koristelulakka oli jo ihan kuivunutta :D Päätin nyt silti julkaista nämä :)


Idea on kuitenkin mielestäni hyvä ja haluan jossain vaiheessa tehdä uudestaan paremmilla välineillä! :)

Jos olette tehneet omia atsteekkikynsiä, niin voitte linkittää mulle, koska tahdon nähdä! :)



I've been seen aztec nails on several blogs and I wanted to try it too! I know they're a bit failure, but they'll have to do :D


♡:Sara


24 kommenttia:

  1. Ihanat :3 Mäkin oon ihastellut tuollaisia jo pitkän aikaa, mut en omista edes koristelulakkoja, niin vois olla vähän vaikeeta tehdä :s Ja jostain syystä oikeeseen käteen on aina vaikeempi tehä mitään kuvioita.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ois varmaa joo vähän vaikee tehä ilman niitä :D Mullaki aina käsi tärisee ihan hulluna ku koitan oikeesee kätee tehä kuvioita :/ Sitte niistä tulee ihan sellasia täriseviä kuvioita :D

      Poista
  2. http://mursuwiththestyle.blogspot.fi/2012/11/pollomaiset-tribaalikynnet-tutoriaalista.html Nämä on nyt vähän asteekkimaiset, mutta sama idea on kyl. Akryylimaalit kannattaa kyl käydä ostamassa, esim clash ohlsonilta. Kympillä saa semmosen 12 värin setin joilla maalailee kynsiä pitkäään. Kunhan vaan muistaa laimentaa vedellä (Itse tosin käytän akryylimaalinohennetta, ku myös maalaan tauluja kyseisillä aineilla).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miks niitä pitää laimentaa ;o en mä ainaka oo, iiks!!! ;o

      Poista
    2. ei munkaan mielestä kynsille tarvi laimentaa

      Poista
    3. Hienot! Ja kiitos vinkeistä Taru! :)

      Poista
  3. vois kokeilla joku kerta en oo tehny

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa joo, noista tulee aika hienot :)

      Poista
  4. kyllä nää mun silmään näyttää tosi upealta! ♡

    VastaaPoista
  5. tosi kivat, mitä toi valkonen lakka on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Toi valkonen on O.P.I:n Alpine Snow. Oon kauan ettiny kunnollista valkosta lakkaa ja oon todennu, että toi on paras :)

      Poista
  6. vooi, aivan ihanat nuo kynnet :---) itte tein joskus kesällä violetille pohjalle ja ainakin ite tykkäsin http://3.bp.blogspot.com/-kln5Rttmc68/T_djX6FIRfI/AAAAAAAAAyQ/HxT9X-8Qkws/s1600/IMG_1759.JPG

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! :3 Hienot kynnet on kyllä noi sun tekemät myös! :3

      Poista
  7. Kiva idea! Maaleja kaapeista löytyykin kun oon tämmönen käsityöpipertäjä.. En vaan tiedä miten onnistuisin oikean käden maalaamisessa. Pitää kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikee käsi on tosi vaikee tehä! Mulla tulee yleensä kunnon tärinäkuviot jos pitää jotain vaikeeta tehä oikeen käden kynsille :)

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Juu, tuli ♡ Hahaa, mun teki just eilen mieli suklaata ku tulin kotii ja kun avasin sen kuoren nii söin kaikki heti xD Kiitos paljon ♡ Se kuori ja kortti oli supersöpöjä ♡

      Poista
    2. no kiva et tykkäsit =) sehän oli nimen omaan pientä piristystä

      Poista
    3. Joo, oli kyllä ihana! Ja se kortti ja kirjekuori oli söpöjä! :3

      Poista
  9. musta nää on hienot! ja mitäs siitä vaikka olisikin vähän "fail", musta ainakin on kiva nähdä että taitavatkin taiteilijat välillä mokaavat ja ennen kaikkea rohkenevat myöntää sen :)

    mutta tykkään kyl tosi paljon näistä! vähän erilaiset ku ne jokavuotiset joulukynnet.
    itse väänsin eilen tylsät joulukynnet :D (tosin täytyy sanoa, että kirkkaanpunainen kynsilakka tekee ihmeitä itsetunnolle! :D)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen takii just aattelinki julkasta nää ku mun mielestä ainenki on kiva, kun bloggaajat jakaa niitä failkynsiä :3 Ja kiitos vaikken tunnekkaan itseäni taitavaksi taiteilijaksi ;D

      Nonni, hyvä! Sehän on tärkeintä, että kynnet nostaa itsetuntoa, nyt vaan meet sen yhen miehen luokse! ;D

      Poista
    2. haha, voi ei, anteeksi kun oon pälättänyt tylsiä treffittömyyksiäni sinulle! :D olet jotenkin niin mukava ja rempseä tyyppi että välillä unohtuu että oon vaan tämmönen blogger-lukija.

      ja hei come on, ihastelen aina kynsiäsi! et ehkä maalaile niin paljon kuin jotkut toiset, mutta yksinkertainen on usein kauneinta! sinulla on hyvä värisilmä ja makua koristelujen suhteen. multa ainakin saat taitava taiteilija -awardin~ :D

      Poista
    3. Hahaaa, kiitos awardista! xDD

      Ja ei oo tylsiä treffijuttuja ;D;D Kyllä sä voit niitä puhua mulle myös sähköpostissa tai Facebookissa yksityisesti :3

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...