15.12.12

Ensimmäinen joululahja!

Ensin harmittava uutinen: En pysty arpomaan jouluarvonnan voittajaa kuin vasta maanantaina, sillä unohdin arpaliput työkoneelle. Uskon, että jaksatte kuitenkin odottaa maanantaihin asti ;D Arvonta on kuitenkin suljettu, eikä siihen enää voi osallistua.

Pidin eilen vapaapäivän, sillä minulla oli vähän asioita Helsingissä (siitä lisää toisessa postauksessa), kerroin myös eekulle, että olen tulossa sinne, joten sovimme että nähdään toisemme ja vaihdetaan lahjoja.

Pienen hämmingin jälkeen löysin eekun (en tiennyt, että Kampissakin on sisäänkäynti Anttilaan xD) ja päätimme mennä kahville, ostin jättikokoisen katkarapuleivän, joka oli niin iso että katkarapuja lensi joka puolelle :D Kahvittelun jälkeen menimme yhdessä shoppailemaan ja hengattiin yhdessä. Meillä vierähti yhdessä monta tuntia ja voin kertoa, että eekku on tosi tosi tosi ihana ihminen!

Kiitos eekku! Nähdään taas piakkoin uudestaan! Tässä vielä eekun antama lahja ;D


Kaikki oli pakattu söpöön Hello kitty kassiin


Fanta-lasi, Angry Birds-tikkari, ripsiväri (en malta oottaa että pääsen kokeilemaan sitä), Lily Lolo Waikiki- mineral bronzer, Sinful Colorsin All About You-lakka (kultaa ja pronssia ), ihana kissaheijastin, cupcake korvikset ja Muumi nenäliinoja


tarroja, rannekoru, Rexona Girl, meikinpoistolappuja ja pääkallopinnejä


ihana suklaarasia, jota eekku oli etsinyt monesta kaupasta! :3 ja vaatteisiin silitettävä pääkallotarra. Paketissa oli myös isot kasat näytteitä mutta unohdin ottaa kuvan niistä, sorry

Minä annoin myös eekulle lahjan ja se löytyy tästä linkistä, samassa postauksessa on myös lahjat, joita mella lähetti eekulle :3

Kiitos kaikesta, tykkäsin kovasti



I went to Helsinki and saw my friend eekku there. We changed christmas present there and here's what she gave to me!



♡:Sara

24 kommenttia:

  1. oli kyllä tosi kiva nähdä ja mielelläni näen uudestaanki jos viihdyit mun seurassa =)
    kiitos tuhannesti myös lahjoista ,avasin ne eilen ja teen tänään postausta .aivan mahtavia mie hehkutin niitä koko illan puolisolle =)kiitos ihana sara <3

    VastaaPoista
  2. ja tosi kiva et pidit noista mun lahjoista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pidin juu ♡ Ja kiitos itelles seurasta! :3 Ja hyvä et tykkäsit sun lahjoista ;D

      Poista
  3. Ihania lahjoja Eekku on sulle antanut ja oon NIIN KATEELLINEN kun teillä on ollut mahdollisuus nähdä toisenne. Mäkin haluaisin nähdä mun blogiystäviä ja lukijoita! :( :D <3
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  4. Hihi :3 Hassua, miten jonkun blogin kautta saa ystäviä, aika tiivis yhteisö muodostuu joidenkin bloggaajien kanssa.

    ps. fantalasi.. minäkin haluan :D Kumminkin tarkoituksella "unohdit" ne arvat työkoneelle ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, just kiva kun on saanut tutustua kivoihin tyyppeihin tätä kautta, niinku esim. suhun myös! :3

      Hihii, pidän teitä jännityksessä kun jätin ne sinne ;D

      Poista
    2. Minä olen paras :33 Ja olen aina se, joka ostaa kaikkea, sitten muidenkin on pakko ostaa ;D

      Poista
    3. Niin oot ;D

      Hahaaa paljonkohan mäki oon joutunu tuhlaamaan rahaa sentakii et oot esitelly jotain kivaa sun blogissa :D

      Poista
    4. heh =) mimosa sun pitää tul hakeen multa fanta lasi =)

      Poista
    5. :D Aiheutan Saralle rahanmenoa, jopa fb:n puolella.
      Liian kallista tulla Helsinkiin, kun ei pääse enää opiskelijapummilla :D

      Poista
    6. Niin aiheutat!! xD

      Vähänkö se Fantamuki on HIENO! Siinä on sellasia appelsiinikohokuvioita! Meille tuli Nallen kanssa heti riitaa, että kumpi sitä saa käyttää ;D

      Poista
    7. mun täytyy antaa ens kerralla sulle toinen ettei tuu riitaa =)

      Poista
  5. ihana kuulla että teillä oli kivaa! jännä, miten täällä netissäkin voi syntyä tosi tärkeitä ja läheisiä ystävyyssuhteita :)

    jännittikö yhtään tapaaminen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä kyl mua ehkä vähän ,mut tiesin kuiteski sarasta miltä näyttää ym ku seurannu tätä sen ihanaa blogia ,nii ei nii kovin ku jotain ihan outoa mut se pieniki jännitys katos heti =)

      juu meil oli kivaa ,eiks vaan sara ?

      Poista
    2. Jännitti joo vähän, varsinkin kun en tiennyt että miltä eekku näyttää :D:D Mutta kivaa oli! ♡

      Poista
  6. Ihana lahja. Mä rakastan just tollasia ihqusäläpaketteja :D

    VastaaPoista
  7. kerro ku testaat ripsari ,tekeekö sillä mitään ?

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...