3.12.12

Eekun korut

Ihana eekku kysyi multa, että haluaisinko esitellä hänen tekemiään koruja mun blogissa ja tottakai mä suostuin! Oon aiemminkin tilaillut eekulta koruja ja hän on lähettänyt mulle niitä välillä ylläripaketeissa ;D

Tällä kertaa eekku sanoi, että lähettää mulle koruja (en siis maksanut näistä!) ja jäin innolla odottamaan, että mitä paketista paljastuu!


Tälläiset ihanuudet! Paketissa oli vielä superhyvää Hello Kitty suklaata ja kirsikkakaulakoru, mutta niitä en kuvannut, koska ne ei liity eekun tekemiin koruihin :)

Eekku oli tehnyt ihania M&M's suklaanappikoruja! Mun mielestä nää ainakin on ihan syötävän suloisia!


Tummanpinkit (anteeksi, väri ei näy kunnolla kuvassa) M&M's nappikorvikset


Vaaleanpinkki M&M's sormus


Vaaleanpinkit M&M's hiuspinnit


Ja vielä viimeiseksi mun ehdoton lemppari: Bambisormus! SÖPÖ!

EEKUN TEKEMIÄ KORUJA PÄÄSET KATSOMAAN JA OSTAMAAN TÄSTÄ LINKISTÄ! Olen myös eekulta joskus kysellyt jonkunlaista korua, mitä ei ole ollut myynnissä ja hän on minulle ilomielin tehnyt, jos vaan on ollut tarvikkeita :)

Kiitos eekulle näistä!



Sweet eekku asked me if I could show you her handmade jewellery, of course I can! Here's some jewellery she send to me! :) You can shop these cool stuff by this link.



♡:Sara

13 kommenttia:

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...