18.12.12

Possunpinkkiä ja överitimantteja

Olen himoinnut Cesarshopissa olevia Ruby Wing kynsilakkoja, jotka vaihtavat väriä eri valossa. Tällä hetkellä ne maksavat 10€, kun normaalihinta on 12,90€, joten olihan se sitten pakko tilata Sweet Rose-lakka ;D

Tällä hetkellä ei ole auringonvaloa, joten en ole nähnyt värivaihteluita ollenkaan, valitettavasti en siis osaa kertoa lakasta enempää :D Onneksi ihana Laura osti Ruby Wingsin Moonstone lakan ja näyttää teille omassa blogissaan, miten värivaihtelu näkyy uv-lampun alla! :)


Yh, salamalla otettu kuva... tästä kuvasta kuitenkin näkyy väri parhaiten :)


Mä en nyt oikeen osaa kirjoittaa tähän enää mitään, ajatus ihan hukassa... :D Mitä mieltä olette possunpinkistä ja överitimanteista? :D



Here's a mani by using Ruby Wing's Sweet Rose and some diamonds.


♡:Sara


25 kommenttia:

  1. Överitimantit on ihania, niin kuin kaikki muutkin överikoristelut :D Harmi vaan kun en itse osaa pitää sellaisia, kun kaikki liian kolmiulotteleinen häiritsee. Vielä yksi rivi strasseja menee, mutta henkisiä repimisongelmia ilmenee heti jos kynnella on esim. vähänkin paksumpia tarroja saatika sitten läjä timantteja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mulla on sama :D Kokoajan räpläilen näitä timantteja, onneks nää pysyy pikakuivattavalla aika hyvin kiinni :D

      Mulle fimot on kaikkein pahimpia :)

      Poista
    2. Joo, mä en käytä fimoja enää ollenkaan :D En varmaan sais niitä pysymään kynsillä! Timantit kyllä pysyy kun pistän pikakuivattajaa päälle, mutta jos niitä on paljon niin lakka on vaikea levittää tasaisesti ja nätisti siihen päälle. Silleen en osaa olla että vaan märkään lakkaan ne tökkisin ja antaisin olla.

      Poista
    3. Mäkää en pysty käyttämään kun ne aina alkaa repsottamaan ja sitte vaa revin ne pois :D

      Poista
  2. Voi ei, mä tahdon kans noita Ruby Wingsejä! Ja samalla vois tilata vähän samettijauhetta ja kaviaarisettejä ja... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, sama juttu, kokoajan löytyy kaikkea kivaa ;D Haluisin kyl hamstrata lisää noita Ruby Wingsejä :)

      Poista
  3. mä just eilen postasin samasta aiheesta ja kokeilin tosiaan uv-lampulla tota värinvaihtelua :) http://withaliceinwonderland.blogspot.fi/2012/12/uv-lamppuleikkeja.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heiiii!! Vähänkö hyvä juttu! :D Linkkasin sun postauksen mun blogitekstiin! :3

      Poista
    2. hihii kiva kiitti :) pitää vissiin hankkia lisää näitä lakkoja kesää varten :D tääkin on niin nätti.

      Poista
    3. paitsi et mun nimi on laura eikä lotta :D <3

      Poista
    4. Ahahahaaaaa, mistäköhän mä keksin sen Lotan xD Sorry ♡

      Poista
  4. tosi söpö pinkki ja bling bling iskee myös =)

    VastaaPoista
  5. Niin simppelit mut ihanat kynnet<3 toi lakka on ihana:)

    VastaaPoista
  6. Tosi kauniit. <3 Oon jo pitkään haaveillu kynsistä joista yks olis kokonaan täynnä timskuja. :) Pitää ehkä yrittää askarrella jokupäivä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sama juttu! Toi oli ihan kivaakin laittaa noita timantteja, siitä vaan askartelemaan! :) ♡

      Poista
  7. Niitä värävaihtavia oli joskus vuonna kekkonen, osuuskaupasta sai tyyliin parilla kympillä (markkaa).. oon kaivannu niitä siitä lähtien, kiva jos niitä saa taas vaikkakin eri merkkisinä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo! Vähänkö oisin pienenä hamstrannu ne kaikki! ♡ Tai siis nykyäänkin kyllä haluisin, varmaan jossain vaiheessa tilaan lisää noita ;D

      Poista
  8. hyvin sopii possunpinkki ja överitimantit <3

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...