20.11.12

Yllätyksiä

Mulla on ollu niin paljon höpistävää, etten oo kerenny esittelemään teille kahta juttua, jotka olen saanut postin kautta :)

Eli ensimmäisenä: Nanne eli PinkkiPantteri- blogin kirjoittaja halusi yllättää lukijansa yllärillä. Minä tietenkin heti ilmoittauduin yllärijonoon ja tälläiset ihanuudet Nanne mulle lähetti:


Ihana kirje, jossa on pikkumyyn kuva (muokkasin tota tekstiä haaleemmaksi ;D), Miss Selenen lila lakka ja kynsitarroja  Kynsitarrat ei valitettavasti näy kuvassa, koska laitoin ne jo mun kynsitarrapaikkaan enkä eilen enää muistanut mitkä niistä tarroista sain... :D:D

KIITOS NANNE 


Toinen ylläri tuli eekulta, hän oli ostanut mulle ihanat ankkurikorvikset 


Toi kirjekuori oli ihan älyttömän söpö! Siinä oli niitä tarroja, jotka alkavat tuoksumaan kun niitä rapsuttaa! Rakastin noita pienenä :3 Korviksia oon käyttänyt joka päivä muuten! :)

KIITOS EEKKU 


Laitoin väliaikaisesti kaikki teidän lukijoiden lähettämät jutut ja kaikki voittojutut tuohon mun entiseen ''meikkirasiaan'' (tähän asti ne on ollut vaan sekaisin kynsijuttujen seassa), kaikki kirjeet ja kortit ja laput on nyt siellä, kunnes ostan paremman  Kiitos kaikille ihanille lukijoille 


Mimosa, kiitos muuten tuosta vihreästä kirjeestä, se oli myös ihana ja se pokemonkortti on jääkaapin ovessa!  :)

Ja muutenkin kaikki teidän lukijoiden kommentit aina lämmittää sydäntä! 



Here's some cards and stuff my lovely friends (also known as readers ;D) has sent me! I love them all! Thank you all so much! 


♡:Sara



4 kommenttia:

  1. hyvä että korvikset oli sun mieleen ,en voinu olla tilaamatta ku tiesin että sä rakastut niihin ,mie tykkään kans noista tarroista ,pienenä joo oli niitä tarroja jotka tuoksui niis kesti aika pitkään se tuoksu .toisin ku näissä uusissa mut kivoja nää on aion hankkia lisää ainaki banaani ja suklaa .nuohan oli ne purukumin tuoksuset =)

    ihanaa päivän jatkoa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vielä :3 Noi purkantuoksuset oli just hyvän tuoksusia! :D

      Poista
  2. Minulla on myös tuoksutarroja :D Olikohan purkan tuoksuisia.
    On ilo palvella ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii, miks kaikilla muilla on paitsi mulla! :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...