27.11.12

We are the future and we're here to stay.

Oon tosiaan vielä tän päivän saikulla, niin halusin käyttää päivänvaloajan hyväkseni ja kuvata asukuvia :) Muuten oon vaan istunut sohvalla, syöny jätskii ja katellu Netflixii. Katoin tänää sellasen Suomalaisen lyhytelokuvan, kun Tokio Baby ja tykkäsin siitä tosi paljon! :)


Käytin ekaa kertaa noita sukkiksia, ostettin HANIn kanssa tollaset samanlaiset pari kuukautta sitten. Ostin vaan yhdet, koska en ollut varma onko ne sopivat, kun ei ollut isompaa kokoa. Nyt kuitenkin harmittaa, että ostin vaan yhdet koska noi on tosi mukavan ja sopivat tuntuset :3

Tilasin Membersin Jeffrey Campbell tajouksesta ne tavalliset Litat ja ootan niitä ihan innolla, ne on vähän simppelimmät ja monikäyttöisemmät kuin noi Spiket.


Panta / Headband - eBay
Takki / Jacket - Only
Paita / Shirt - Gina Tricot
Sukkikset / Stockings - H&M
Kengät / Shoes - Jeffrey Campbell Spiked Lita



I was sick today so I wanted to take an advance on the daylight and photograph my outfit. I just ordered Jeffrey Campbell 'normal' Lita Shoes and I can't wait to get them! :)


♡:Sara

16 kommenttia:

  1. onpas metkat nuo raitasukkikset.
    mä oon pitkään miettinut raidallisia sukkiksia.

    hmmm.

    <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sopii sun tyyliin hyvin tollaset raitasukkikset! :) Anna mennä vaan! ;D

      Poista
  2. Ootpas nättinä taas:)!

    Ootko muuten saanu siihen sähköpostiin vastauksen? löysin sen sieltä roskaposti kansiosta ja nyt oon miettiny että tuliko sulle vastausta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♡ Joo sain, vien huomenna postiin, oon tosiaan ollu kipeenä nii en oo sen takia kerenny :/

      Poista
    2. :) Hyvä juttu,ei mikään kiire!

      Poista
  3. oo toosi kivat noi sukkikset!! ite en oo vielä käyttänyt omiani, pitää odottaa sopivaa tilaisuutta ;)

    ja mun tuurilla rikon ne kuitenkin ensimmäisellä käyttökerralla -_-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki olin ihan varma, että rikkoisin, onneks en vielä :D Noi on superihanat! ♡

      Poista
  4. Ihanat vaatteet, voisin ryöstää nuo kaikki mun vaatekaappiin :P Koita parantua <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, pitää laittaa lukko mun vaatekaappiin ;D

      Poista
  5. kengät! <3 arvontaa osotteessa -> http://alcoolise.blogspot.fi/2012/11/1-vuotis-synttariarvonta.html

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Niimpä ♡ En osannu kuvitella että ne on oikeesti noin hienot :)

      Poista
  7. Laitoin tänään taas postia sulle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♡ Maksan ne korvikset perjantaina :)

      Poista
    2. ok ei hätää ,luotan suhun =)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...