3.11.12

Vastauksia kysymyksiin

Hihii, nyt tulee oikeen värikäs postaus, sillä vastaillaan Nallen kanssa teidän esittämiin kysymyksiin! Nallen kommentit on sinisellä ja mun on tietenkin pinkillä :3 Toivottavasti jaksatte lukea :D

Kuva on otettu juuri kun muutimme, sen takia ei ole tässä kuvassa sohvapöytää ja kaikki lasit on lattialla :D


- Miten te tapasitte toisenne? :D 
- Facebook :D

- Kuinka kauan ootte ollut yhdessä? (: 
- 2 vuotta ja ööö 3 kuukautta tai jotain sinne päin :D

- Mitä Nalle oot mieltä siitä, että Sara tykkää lakata kynsiään ja shoppailla kaikenlaista kivaa? :D 
- On toi kynsilakkailu ihan kivaa, mutta yleensä se shoppailee kaikkea turhanpäiväistä. Järki mukaan niin olisi hyvä :D
- Pyh ;D Kaikki mun ostokset on tärkeitä

- Sara tykkääkö Nalle shoppailusta, vai onko sen mielestä enneminkin kidutusta, jos viet sen ostoksille? :>

- Noh, yleensä Nalle tahtoo mennä istumaan ja jos vien sille vaatteita näytille niin se inhoo niitä mut sittenkun ostan ne vaatteet niin kyl se tykkää niistä :) 

- Mitkä on teidän tulevaisuuden haaveita?

- Pääsis lähemmäs keskustaa asumaan, ja auto olisi kiva :)
- Ja mä haluisin muuttaa Helsinkiin

- Mitä yleensä teette yhdessä?
- Hengataa ja katotaa sarjoja ja leffoja ja kuvaillaa blogi juttuja ja shoppaillaa (Sara shoppaa, Nalle kantaa) ja Lanit joka päivä!
- Ja musta ois kiva käyä välillä ravintoloissa syömässä sun muuta :D

- Kumpi määrää kaapin paikan? :D
 - Sara -__- Paitsi mun työpöytä on mun temppeli!
- Hahaaaa :D

- Jos sulla ei olis blogia, mihin olisit käyttänyt kaiken tähän kuluneen ajan?

- Oisin varmaa pelannu tietokoneella ja lakkailu kynsiä mut ei ois ollu ketää kenelle näytellä ja kertoilla juttuja :D

Kysymys molemmille: Jos voittaisitte 100 000 euroa, mitä sillä tekisitte? :)

- Nalle ei näemmä vastannu tähän :D Mut asunto keskustasta+auto+matkustelua ja shoppailua ;D

- Sara mikä oli siun haave ammatti lapsena? Ja Nallelle sama kysymys.
 

- Nalle: hmm en oikein muista mutta lentäjä taisi olla yksi >_>
- Mul oli lentoemäntä tai opettaja

- Mitkä on teidän paheenne? 
- Colan juonti :D
- Ja laiskuus :D

Haluatteko lapsia? :) 

- Joskus, ja sekin vois olla semmonen joka ei kitise kokoajan -__-
- Joskus joo, mut ensin haluun olla itsekäs ja kuluttaa kaikki rahat itteeni :) Sitte vasta on lastenteon aika :D

- sinappi vai ketsuppi? 

- Aika paha :D No makkaraan sinappi mut burgerii ketsuppi :P
- En tykkää ketsupista (oon outo) joten sinappi!

- kahvi, tee vai kaakao? 
- Kahvi!
- Ilman kahvia ei aamu lähde käyntiin :3

- kumpi oli ensin, muna vai kana? :> 
- Munaton kana :O!!
- LOL! :D

- kumpi tulee leivän päälle ensin, makkara/kinkku vai juusto? 
- Makkara, koska sit ku laittaa mikroon ni juusto kivasti sulaa siihen :D
- Ensin juusto sitten makkara :D Muuten se makkara ei maistu. Paitsi jos se makkara on ällön näkönen nii sit juusto tulee sen päälle

minkä väriset hammasharjat teillä on ?

- Mulla on aina pinkki ja Nallella joku muu esim. sininen tai vihree


                                    Söpöt ankkahammasharjanpidikkeet :3 www.ankka.info


- onko nalle nallen oikee nimi ? 
- Juuuu onhan se ;D
- Ei se oikeesti oo :D Nalle ei haluu sanoo nimeään. Mut Nalle-nimen Nalle sai koska se on niin iso ja sillä on ruskeet silmät

- Mitä muuttaisitte toisissanne, jos saisitte, vai muuttaisitko mitään?
 

- Sara vois oppia laittamaan tavaransa paikoilleen :D


- Nalle vois oppii laittamaan roskat roskikseen :D Ja siivoomaan jauhot pöydältä kun on leiponut...

- Minkä erityistaidon haluaisit osata, entä mitä toivoisit toisen osaavan superhyvin? 
- ööö enmä nyt tiiä enmä (Nalle) ainakaan kaipaa mitään taitoa :D
- Mä haluisin olla supernopee! 

- Nalle, onko kynsilakat yms. ihan turhaa hömppää, vai ymmärrätkö Saraa? 
- Ihan hauska harrastus toi on, kuhan ne ei lojuisi joka puolella -__-

Sara, onko Nallella jotain mihin on ihan hulluna, mutta sä et ymmärrä koko juttua?

- Nalle tykkää maalailla Warhammereita ja sitte se ostelee jotain sääntökirjoja sun muita mitä se ei ees tarvi ku ei se pelaa niillä

- Tuli mieleeni kysyä Nallelta nyt kun häneenkin näin ensi kerran "törmään" että onko hän muutenkin innolla mukana tässä bloggailussa vaan tuleeko hän vain mielellään /pakotettuna(?!) tähän kysymyspostaukseen mukaan? :-)
 

- Väkivallalla toi uhkailee :/


- :---D

- Ja nyt kun vauhtiin päästiin niin kysytään nyt vielä että mitä teette jouluna vai tiedättekö sinne asti vielä?
- Näillä näkymin käyään Saran isovanhemmilla. Yleensä ei olla suunniteltu näinkään aikasin, meistä on kiva vain viettää rauhallinen joulu kynttilän valossa ja mussuttaa kinkkua ja silliä :P
- Ei oo silleen vielä tietoa kun meillä ei oo autoa käytössä :( Enkä tahtois viettää rauhallista joulua :D

- Millaiset kynnet Nalle laittaisi Saralle?
 

- Jotkut matat missä jotai kivoja kuvioita niillä laatoilla :D



- Lähdetkö Nalle mielelläsi kuvaamaan Saraa? 
- No jos saa jonkun palkinnon :D Herkuilla se yleensä lahjoo xD

Lähdettekö meijän kaa 10.11. käymään Launeen perhepuistossa :D

- JOOOO!!!

Minkä ikäinen olet Sara eli siis jos tarkemmin, niin mikä kuu ja mikä vuosi?
- Voi ei, oon pelännyt että koska joku kysyy mun ikää... Oon niin VANHA! Oon syntynyt 21.5.1988 eli oon 24

- Mikä on lempiklassikko (piirretty) teidän kummankin mielestä? 
- Ööö varmaan Pokemon :D?
- Hmmmm, vaikee kysymys, tykkään kattoo piirrettyjä :3 Ankronikka on paras <3

- Mistä pidätte toisissanne eniten? :D 

- Sara on hölmö :)
- Nalle on ihan kuin oikea iso jättimäinen halinalle :3 Ja se tekee kaiken, mitä käsken, muahahaaa! :D
 
- Minkälaista on arkenne yhdessä samassa asunnossa? Kertokaa kaikki! :D 

- Sara lakkaa ja valittaa kun ei löydä itse kadottaviaan tavaroita ja Nalle etsii sitten niitä :D 
- Välillä se on aika vaikeaakin asua yhdessä, kun Nalle ei ole niin menevä luonne kun mä... Mutta yhdessä on kiva asua kun on aina joku, jolle voi valittaa :3

- Kenelle jää askareet kotona, teettekö yhdessä? 

- Yleensä Nalle tekee :D
- Hahaaa, Nalle tekee, koska on työtön! ;D

- Oletko Sara harkinnut hankkivasi ehkä uuden perheenjäsenen?... ja tarkoitan lemmikkiä. :)
- Olen kyllä harkinnut sellaista karvaista söpöläistä Jonain päivänä, kun olen päässyt 'traumoista' yli niin hankin uuden karvavauvan :3

  
Kiitos teille kaikille ihanille kysyjille ja myös muille lukijoille

♡:Sara


24 kommenttia:

  1. Aww, ootte söpöjä tuossa ekassa kuvassa :)
    Oli monia, missä pystyn samaistumaan, mutta eniten kolahti tämä:
    - Kumpi määrää kaapin paikan? :D
    - Sara -__- Paitsi mun työpöytä on mun temppeli!
    - Hahaaaa :D

    En saanut meidän muuttaessa yhteen päättää mihin Simon työpöytä siirtyy :'DD Hyvä että ees sain ehdottaa.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa! Mikä siinä työpöydässä on niin tärkeetä miehille? xD

      Poista
  2. Et voi olla syntynyt -88! Se ei voi olla mitenkään mahdollista!! * tuijottaa hämmentyneenä näyttöä, yrittää kirjoittaa, pudistaa päätään ja mykistyy *

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei miulla oli ihan sama reaktio ! Enkä tiedä onko se hyvä vai huono... :D

      Poista
    2. Yhyyyyyy, sen takii en oo aiemmin täällä blogissa kertonut sitä, koska en tunne itteäni niin vanhaksi :'(

      Poista
    3. Muahahaaa onneks kerroin vast nytte nii ootte jo koukussa mun blogii ;D

      Poista
    4. Yhä hämmentynyt :D
      Olen aina luullut sinua nuoremmaksi, kun näytätkin niin nuorelta :3

      Poista
    5. Mäkin oon hämmentynyt, et voi olla kaheksan vuotta mua vanhempi!:D

      Poista
  3. awww ootte niin söpöjä :33
    Ja noi hammasharjapidikkeet on suloiset, mäkin haluan! :D

    VastaaPoista
  4. Paitsi jos se makkara on ällön näkönen nii sit juusto tulee sen päälle

    Kyllä !:D Juuri näin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaaaa! xD Onneks Nalle jo tietää että mikä makkara on mun mielestä ällön näköstä nii se osaa tehä mulle oikeen näkösen leivän :'D

      Poista
  5. noi ankkahammasharjapidikkeet!! ^^

    oliks tossa mun kysymykset? koska en ees muista mitä kysyin xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli joo, en viittiny erotella, että kuka kysyi mitäkin, jos joku ei vaikka halua :D Ei tullu eilen sun laatta :((((

      Poista
  6. Ihana postaus. Paitsi et mä puren pään irti ton ikäsiltä jotka väittää olevansa vanhoja ._.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos :3 Tuntuu kauheen vanhalta, kun blogin lukijoista osa on jopa 14-vuotiaita :3

      Poista
    2. Jes, no tässä sulla lukija jonka ikä ei oo alkanu ykkösellä eikä edes kakkosella enää muutamaan vuoteen ;)

      Poista
  7. Mää olin ihan varma että oot maksimissaa 19 :DD nojoo. Ja söpöt hammasharjapidikkeet! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, mä oon jääny 19-vuotiaan tasolle :3

      Poista
  8. Minäkin luulin, että olet ikäiseni eli 19 v! :'D Oletpas ovelasti piilottanut ikäsi ja tietosi meiltä, mutta ei se kyllä haittaa. :)
    Luin kaiken ja kivoja vastauksia kysymyksiin! Lovely! <3
    xoxo Mella

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...