25.11.12

Summer in Christmas Giveaway!

Nyt on aika JOULUARVONNAN!

Niinkuin olen sanonut, en hirveästi tykkää teemakynsien tekemisestä itselläni, esim. jouluna joulupukkikynnet ym. ja inhoan sitä, että joulumainokset alkaa tulla jo marraskuun alussa :D Joten ajattelin, että tekisin Kesä Jouluna-arvonnan!

Säännöt ovat yksinkertaiset:
1. Ole julkinen lukija Googlen käyttäjäraadin kautta (voit liittyä oikealta).
2. Kirjoita sähköpostiosoitteesi viestikenttään.
3. Kerro lempijouluruokasi tai perinteesi tai mitä aiot tehdä jouluna. Tai jotain jouluista kuitenkin :)
Nämä kun teet, saat yhden arvan.

Lisäarpoja saat seuraavasti:
1. Olet jo vanha julkinen lukija Googlen käyttäjäraadin kautta. (1 arpa)
2. Seuraa blogia Facebookin kautta, laita tänne viestikenttään koko etunimesi ja sukunimestäsi ensimmäinen kirjain. (1 arpa)
3. Mainosta arvontaa blogissasi. (1 arpa)

Anonyymit voivat saada yhden arvan seuraamalla blogia Facebookissa, ilmoita minulle nimesi sähköpostiin: cupcakezblogi@gmail.com, niin laitan yhden arvan!


ARVONTA PÄÄTTYY perjantaina 14.12 klo 23.59 ja toivon, että saan voittajat kiinni viikonlopun aikana, että paketit ehtisivät jouluksi.


PÄÄPALKINTO:


China Glaze Summer Neons-kokoelman lakkoja:
- Sun-Kissed
- Orange You Hot?
- Hang-Ten Toes
- I'm With The Lifeguard
- Splish Splash


LOHDUTUSPALKINTO:


O.P.I:n Outrageous Neons- minikokoelma:
- White Base
- Ridiculously Yellow
- Formidably Orange
- Riotously Pink
- Seriously Purple
- Top Coat


Lisäksi molempiin palkintoihin tulee mukaan yksi arkki Joulu Hello Kitty water decalseja.



Palautetta blogista saa toki antaa. Onnea kaikille arvontaan!



♡:Sara


140 kommenttia:

  1. Oih, ihanat kynsilakat!

    Aion viettää joulun minun vanhempieni ja poikaystävän vanhempien kanssa. Syön paljon kinkkua, uunikalaa ja lanttulaatikkoa omnom! <3

    Olen vanha lukija, sekä tykkäilen facebook sivustasi (Taru M).

    s-posti: MatikainenTaru@gmail.com

    VastaaPoista
  2. ♥ Julkinen lukija Mella / lik3itlov3it@gmail.com
    Minulla on vähän samanlaisia tunteita joulun alla, en ole mikään hirveä perinteiden fani kylläkään, mutta on minulla/meillä yksi. Siitä asti kun Misu on liittynyt perheeseemme... Keräämme kaikki lahjapaperit ja nauhat isoon laatikkoon pakettien avaamisen jälkeen ja laitamme kissan sinne. Misu oikein nauttii, kun kaikki kahisee sen ympärillä ja leikitämme sitä naruilla. :D Se tuopi hyvän mielen ja hymyn! (1)

    Olen jo vanha lukija! ♥ (1)

    Tykkään Facebook sivustasi nimellä Milla K. (1)

    Kolme (3) arpaa taitaa olla. Todella ihana lohdutuspalkinto muuten! Siksi osallistuin. :)) Itsekin tässä kaavailen ja rakennan lukijoita varten jouluarvontaa!
    xoxo Mella

    VastaaPoista
  3. Aion viettää joulun kotona syöden paljon kinkkua ja italiansalaattia. muista jouluruuista en välitä.
    Olen vanha lukija ja seuraan facebookista myös(Tiina K.)
    s.posti nunnu@live.fi

    VastaaPoista
  4. osallistun !
    Saara,
    saara.keskinen@hotmail.com, ja seuraan facebookissa, Saara K.

    Joulun aion viettää äitini ja veljeni kanssa, luultavasti myös isäni tulee kyläilemään :D (vanhemmat on eronnu) ja syöden joulukinkkua :D

    VastaaPoista
  5. Vanha ja julkinen lukija nimimerkillä Enye, sposti on kuusisto.liisa(at)gmail.com & löydyn myös Facebookista ;) eli 2 arpaa!

    Itse inhoan joulua syvästi :D Mutta kinkku + italiansalaatti kelpaa :)

    VastaaPoista
  6. Osallistutaan toki! :) Olen vanhana lukijana nimellä Sonne ja sähköpostini on: blogisonnela@gmail.com

    Lempparein jouluperinne on aamulla syöty riisipuuro. Se on vaan se pakko juttu, aamu ei lähde käyntiin ilman sitä ja joulun lastenohjelmia. :'D

    Eli 2 arpaa minulle, kiitän!

    VastaaPoista
  7. jjohanna, johku_95(at)hotmail.com

    toinen antijoulu ihminen ilmoittautuu :D mutta eihän lahjoja jouluaattoja voi vastustaa ketään, eli ehkä ne on sitten parhautta joulussa.

    VastaaPoista
  8. Voi ei miten ihanan palkinnon (tai oikeestaan palkinnot) oot hankkinu!

    Mutta siiis olen vanha julkinen lukia nimellä lode1. Joulun ehdoton herkku on joulukinkku!! 2 arvalla oon siis mukana

    lode1@live.fi

    VastaaPoista
  9. Julkinen lukija nimellä vveerraaa. 3 arpaa eli olen vanhalukija, tykkään fb-sivusta (Veera M) ja vastaus kysymykseen. Lempi jouluruokani on lanttulaatikko ihan ehdottomasti :D ilman sitä ei jouluruoka ole mitään.

    veera.mikola@surffi.net

    VastaaPoista
  10. Olen vanha julkinen lukija nimimerkillä Mumski, tykkään fb:ssä (Elina R) ja kysymykseen vastaus: ehdoton lemppariruokani jouluna on kinkku. Siitä ei pääse yli eikä ympäri, eikä joulu ole yhtään mitään ilman sitä. :D
    Tämä kai tarkoittaa sitä, että olen mukana 3 arvalla?
    elina.raudasoja@kotinet.com

    VastaaPoista
  11. Julkinen lukija nimeltä Toimoi ilmoittautuu.
    Minun suosikkijouluperinne on ehdottomasti riisipuuro kanelilla! Siitä tulee joulufiilis :)

    Toimoi
    toimoinella(miuku)gmail.com

    VastaaPoista
  12. vanha lukija Bloh
    fizzie_@hotmail.com

    Me vietetään joulua isän luona, isä paistaa aivan ihanan makuisen kinkun <3 Vietetään iltaa höpisten ja pelaillen, ja sitten kun ollaan lähdössä kotiin niin käydään vielä hautausmaalla viemässä mummille ja ukille kynttilät <3

    VastaaPoista
  13. Ihana arvonta! Ja siis ihana, ku noi lakat on tollasia kirkkaita värejä :) Mä aion tehdä jouluna just sitä mikä tuntuu sillä hetkellä hyvältä :) en siis mitenkää aikatauluta tai suunnittele sitä sen kummemmin. Mutta pari asiaa mitä varmasti tiedän tekeväni on,että syön lanttu- ja porkkanlaatikkoo, juon glögiä ja kattelen telkkarist lumiukon. <3

    Ja oon julkinen lukija nimellä Emppu ja mun s-posti on: emmi12345@gmail.com

    Terkuin, Emppu

    VastaaPoista
  14. Olen vanha lukija nimellä Sissi ja tyksin myös fb:n puolella (Tea G).

    En ole ollenkaan jouluihmisiä, jouluruokapöytäkin on vuosi vuodelta etääntynyt perinteisestä ja kinkkua ei enää meillä nähdä aattoiltana. Aikuisten kesken ei osteta lahjoja enkä lähetä joulukortteja. Parasta on muutama vapaapäivä ja kiireettömyys.

    betternailday@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Olen vanha lukija :----)

    Joulussa taidan eniten tykkäillä tunnelmasta ja ruuasta.. joka joulu suku kokoontuu valmistamaan ja syömään yhdessä jouluherkkuja, ihana päivä, voisi olla vaikka joka viikko!

    taija.ketola@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Olen vanha lukija (Lady Narcissa), tykkäilen myös fb:ssä, cyberesque@hotmail.com

    Sellainen perinne jonka olen joka-ikinen-joulu toteuttanut on Lumiukon katsominen telkkarista ! En ole yhtenäkään vuonna sitä missannut. Edes silloin kun en telkkarista ymmärtänyt hölkäsen pölähdystä. Toinen jonka pyrin katsomaan on Joulupukki ja noitarumpu.
    Jouluna miusta tulee uudelleen lapsi.
    Lisäksi vietetään muutenkin aikaa sen porukan kanssa joka jouluksi on kokoontunut, ehkä pelaillaan jotain, sekä syödään älyttömään ähkyyn itsemme :D

    VastaaPoista
  17. Vanha lukija olen nimellä Storithiana ja tykkään Facebookissakin (Sari H).

    Taidan olla aika omituinen, kun jouluruuista suosikkini on lanttulaatikko (tuntuu, ettei kukaan muu edes erityisemmin pidä siitä) ja perinteistä oikeastaan vain kuusi on pakko olla ja aattoaamuna ajelu hautausmaalle on muodostunut sellaiseksi jutuksi, joka joka joulu perheen kanssa tulee tehtyä, enkä sitä haluaisi jättää väliin, niin kauan kuin joulut kotona vielä vietän.

    Perinteisten joululaulujen ystävä mie en nykyään enää niinkään ole, ehkä koska niitä vain kuulee nykyään liikaa ja olen kyllästynyt. Monet kuuntelemani bändit ovat kuitenkin tehneet vähän modernimpia joulubiisejä ja niitä tykkään joulun alla kuunnella : D Ei siis missään nimessä vielä, en ole niin jouluhullu...

    Tulipas pitkä sepostus :'D

    VastaaPoista
  18. Voi ei, sä jaksat tehä ihania arvontoja :)
    No mukana ollaan toki :). Julkinen lukija siis ja Facessa Lara T.
    Ja jouluna yleensä olen niin laiska kuin mahdollista, en mistään suuremmista häppeningesitä perusta vaan glögi & kynttilänvalo & sohva on jeez :). Ja tykkään siitä Johan Lennonin Happy Christmas- biisistä ihan simona, joskaan en tykkää kun se soi täyteen ammutuissa stressikaupoissa vaan sitä saa soittaa vaan kotona rauhassa ;)

    VastaaPoista
  19. Olen vanha lukija nimellä -caramel- , tykkään facessa Carita K.
    caramel-1985@hotmail.com

    Vietän joulua vanhempieni luona. Aamupäivällä syödään riisipuuroa luumusopan kanssa (herkkuani!). Tv:ssä pyörii ne perinteiset jouluohjelmat. Päivä otetaan rennosti ja valmistellaan jouluruokia. Iltasella käydään koko perhe joulupöytään, kinkkua, rosollia, laatikoita nom nom, eli jouluna syödään niin että napa paukkuu :D Toivon mukaan illalla kävisi joulupukki jakamassa lahjoja, toivottovasti olen olllut niin kilttinä että saan paljon lahjoja :D Ja kaikkein parasta on seurata lasten jouluiloa!

    VastaaPoista
  20. Olen uusi lukija Tadja /tadjajou@hotmail.com

    Jouluna perinteisiin kuuluu katsoa lastenohjelmia;)
    Lempijouluruokiin kuuluu melkeen kaikki! Aah, rakastan sitä ruokien tuoksua jouluaamuna ♥ Nyt ollaan varmaan menossa taas mummulle syömään niin ei tarvitse itse laittaa niin paljoo ruokaa kotona, ja sieltä jää kuitenki yli niin saadaan sitten ne tänne omaan kotiin ;)
    Illemmalla kun tullaan kotiin jutustellaan ja katellaan jos tv:stä tulis jotain kivaa jouluohjelmaa ja syödään lisää. Myöhemmin sitten availlaan lahjoja ja levätään oikeestaan vaan se loppu ilta :)

    Tuli siis vissiin 1 arpa?

    VastaaPoista
  21. Vanha lukija nimellä Rose.

    Lempi jouluruokani on ehdottomasti kinkku, mutta hyvänä kakkosena tulee lanttulaatikko, nam!

    rosesnails@hotmail.fi

    3 arpaa. :)

    VastaaPoista
  22. Uusi lukija/ benenttoset@gmail.com

    Jouluna rauhoitutaan ja levätään perheen kesken. Myös leivontaa tyttären kanssa ja suklaata! Ei saa unohtaa suklaata!

    VastaaPoista
  23. Sama juttu, mua kyllästyttää, kun joulun alla on paljon kynsikisoja, joissa kaikissa on aiheena aina joko joulu, uusi vuosi tai talvi. Olkaa nyt ihmiset vähän omaperäsempiä. ;)

    Olen julkinen lukija nimellä Yue.
    hanna-soini(ät)hotmail.com
    Mun lempiruoka jouluna on ehdottomasti joulutortut! Omnomnom... Voisin syödä niitä loputtomasti. Yksi lempijouluperinteistä on tietty kuusi. Otetaan koira mukaan ja käydään iskän kanssa hakemassa kuusi naapurin mehtästä. Ja sitten me koristellaan se nätiksi. :) Toinen ehdoton jouluperinne on, että ostetaan palapeli, joka minä ja iskä sitten yhdessä kootaan. (1 arpa)
    Olen vanha lukija. (+1 arpa)
    Seuraan sun blogia fb:ssä nimellä Hanna S. Tai ainakin oon tykännyt sun blogista, en tiedä lasketaanko sitä seuraamiseksi? (+1 arpa?)
    Yhteensä siis 3 arpaa, mikäli tykkääminen tarkoittaa seuraamista.

    VastaaPoista
  24. Tykkään joulusta, parasta ruokaa on ehdottomasti lanttulaatikko. Voisin syödä sitä vaikka kuinka paljon. Elän siis käytännössä aina joulunpyhät lanttulaatikolla :D Toisena tulee suklaa. Sitä on pakko olla jouluna!:)

    Olen vanha lukija nimellä Emmi, eli +1 arpa

    Ja seuraan facebookissa nimellä Anna-Emilia V., +1 arpa

    Ja sposti on annaemilia93@hotmail.com.

    VastaaPoista
  25. Sähköposti on fairytonia@gmail.com ja luen blogiasi nimellä Helinä. Jouluna aijon syödä porkkanalaatikkoa niin paljon kun sitä vaan riittää ja lauleskella joululauluja.

    VastaaPoista
  26. Olen julkinen lukijasi nimellä Anzq ja olin lukija jo ennen arvontaa. :)

    Paras jouluruoka minusta on kinkku, muusta en sitten oikein tykkääkään. :D Mutta kinkkua ja hyvää sinappia voisi syödä vaikka koko vuoden! ♥

    S-posti: anna.lahtinen@wippies.fi

    Elikkä kahdella arvalla mukana! :)

    VastaaPoista
  27. Nyt on niin nannan väriset palkinnot, että pakko osallistua!

    Lukijana nimellä bL, sähköposti on se sama ungalapungala@hotmail.com. Olen myös vanha lukija, joten kaksi (2) arpaa taitaapi olla.

    En ole nykyään mikään suuri joulufani, koska se kulutusjuhlaisuus ja pakollinen suorittaminen on aika syvältä. En myöskään ole jouluruokien ystävä, kun ovat kaikki niin "raskaita". Jouluna lautasellani onkin siksi savulohen lisäksi ituja, sienisalaattia ja muuta ei-jouluista, mutta minulle suurta herkkua. Illalla ollaan aina syöty juustoja suolakeksien ja hedelmien kera.
    Ja ruuan lisäksi lastenohjelmat! <3

    VastaaPoista
  28. Heihou, herkullisen värisiä kynsilakkoja! En ennen ollut oikeastaan jouluihminen, mutta nyt kun ei asu enää kotona, odotan kovasti sitä, että pääsen lomalla käymään kotona :3 Perinteisiin kuuluu mm. mussuttaa ihan liikaa mummon tekemiä ihania ruokia. Porkkanalaatikko ja lohi, here I come <3

    Wanha lukija, tykkäilen facebookissa nimellä Tanja U. ja mainostin tässä postauksessä; http://fluffystripe.blogspot.fi/2012/11/asdfghjk.html

    VastaaPoista
  29. aika hauska idea tämä Kesä Jouluna-arvonta! :)
    Olen julkinen lukijasi, luen nimellä nails1820. sähköpostini on nails1820@gmail.com.
    Lempparijuttuni jouluna on jouluaatto, jolloin koko lähisuku viettää jouluaattoa yhdessä ruokapöydän äärellä! On kaikkea herkkuruokaa, kinkkua, savustettua kirjolohta ymsyms... nam.. oispa jo joulu!
    Olin lukijasi jo ennen tätä arvontaa ja olen myös tykännyt Facebooksivustasi, alkukirjaimet ovat D ja O :) Eli 3 arpaa yhteensä :)

    VastaaPoista
  30. Sangen ihania jouluvärejä ;)
    Niin juu kun joulusta puhutaan tottakai tykkään koristella kuusen ja piparkakkutalon... :) ja tietenkin kynnet.
    Lemppari jouluruokaa on herneet ja karpalokisnuski jäädyke - omnom :3

    Vanha lukija olen nimellä annuli.
    annu.hilla(at)luukku.com

    VastaaPoista
  31. Mun jouluperinne on syödä paaljon porkkanalaatikkoa. Tietysti ootan myös paketteja :D

    Oon uus lukija ja tykkäsin Facebookissa nimellä Ronja V
    ronjakuvaa@gmail.com

    VastaaPoista
  32. ihana arvonta! ihana ihana Sara! :)

    Oon vanha julkinen lukija, kuten varmasti tiedätkin, ja sähköposti on white_flush@hotmail.com . seuraan sinua myös Facebookissa, nimi on Noora S. :)
    jouluna me aina avataan lahjat heti keskiyön jälkeen, kun ei malteta odottaa :D ajattelin tänä vuonna kestää ainakin aattoiltaan! kissat ovat ainoat, jotka avaavat lahjansa silloin, kun oikeasti "pitäisi"...
    mun perinteisiin kuuluu myös Painajainen ennen joulua -leffan tapittaminen, kun tykkään siitä niin paljon. aion myös lakata jouluiset kynnet, vaikka ne aina lohkeilevatkin runsaan glitterin vuoksi heti pois :P lisäksi käymme sukuloimassa isovanhempien luona syömässä. lempijouluruokani on kinkku niiden peruslaatikoiden kera, mutta tykkään myös joulupuurosta ja pipareista! om nom nom :D vanhin kissani täyttää juuri joulun alla 12 vuotta ja meinasi jo pari vuotta sitten kuolla omana synttärinään, niin juhlimme varmaan tätä tusinaakin. toivottavasti lohivoileipäkakulla! :D
    joululahjaksi toivon säästötilille rahaa (tahdon matkalle!), ehkä kirjoja myös, ja iskä lupasi ostaa miulle crank bike -kuntopyörän :)

    laskin, että saisin näistä kolme arpaa. (jee kaikki mulle heti nyt :'D)

    kerrothan myös omista joulutouhuistasi täällä! tulee niin itsekäs olo kun vain pälättää itsestään kommentissa :(
    blogiasi on jotenkin kauhean mukava lukea, tuntuu kuin lukisin kaverin juttuja :) jatka samalla tavalla!
    ihanaa joulunodotusta <3

    VastaaPoista
  33. Uuuuuh! Kivat palkinnot :3

    Olen vanha (snif) julkinen lukija nimellä Mimosa ja seuraan sinua myös fb:ssä, nimi Minna K.
    s-posti on minna_kurki@suomi24.fi

    Meillä ei pahemmin ole jouluperinteitä.. Ruoka, sauna ja hautausmaalla käynti. Sitten kyylätään ikkunasta autoja ja isä joskus laskee tietyn aikavälin sisällä ohiajaneet autot :D Asumme siis kirkon ja hautausmaiden lähellä. Minä luultavasti dataan koneella tai tuijotan telkkaria ja välillä syön jotain hyvää :D

    VastaaPoista
  34. Olen vanha lukija googlehässäkän kautta, luen nimellä Maria :) Tykkään myös FB-sivustasi (Nanne V).

    Lempparijouluruoka on lanttulaatikko, omnom ♥ Perinteitä meillä ei sen kummemmin oo, ku syöminen, lisää syöminen, ähky, Joulupukki, haudoilla käynti ja sauna :)

    3 arpaa vissin? Voi toivottavasti lykästäis!

    nanzucka@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Kivat palkinnot :D

    Lempiruoka on kinkku. ♥ Joulua vietän todennäköisesti ihan vaan kotona perheen kanssa. :)

    Olen vanha lukijasi nimellä Suzza.

    2 arpaa siis?

    Suzza / suzzaah@gmail.com / mdip-suzza.blogspot.fi

    VastaaPoista
  36. Olen vanha ja julkinen lukija nimimerkillä Ansku ja sähköpostiosoitteeni on anssu90@gmail.com

    Teen mainostuksen blogiini tämän kommentin jälkeen www.fashion4nails.blogspot.fi

    Meidän joulua valmistellaan ja odotetaan jo kovasti!:) Lilat jouluvalot ovat jo pihalla ja kynttilöitä poltellaan hurjasti. Ensimmäiset joululahjatkin on jo ostettu. Jouluni vietän rakkaani kanssa ja hänen vanhempiensa luona. Omien vanhempienikin luona tulee käytyä, mutta hyvin nopeasti sillä isäni on aina aattona töissä!;) Kinkusta ja laatikoista ei meillä välitetä, mutta joulupuuroa voisin ahmia vaikka uuteen vuoteen saakka. Lahjat avataan aattoiltana ja paketteihin ruukaa eksyä aina jotain sellaista, että siitä riittää tekemistä koko aattoillalle.

    VastaaPoista
  37. Olen julkinen lukija nimellä Lotta ja s-posti on lotta.tuominen@live.fi

    Jouluna aion viettää perheen kanssa rauhallisen joulun, ja syödä paljon iskän tekemiä jouluruokia. Tykkään ihan kaikista jouluruuista, ei löydy mitään erityistä lempparia :)
    Ja tykkään sun fb- sivusta nimellä Lotta Suvi Marjana T.

    upee palkinto, ihania lakkoja !

    VastaaPoista
  38. Olen vanha & julkinen lukija nimellä Kati
    kati.rinkinen@hotmail.com

    Lempi jouluruoka on varmaan kinkku:D tai jos joulupiparit lasketaan ruoaksi niin sitten ne:D en hirveesti tykkää jouluruoasta..
    Jouluperinteisiin kuuluu perheen kanssa olo,syödään yhdessä ja avataan lahjat yhdessä ja muuten ihan rauhallinen joulu:)

    Aivan ihanat palkinnot:O kelpais ihan kumpi vaan:D

    VastaaPoista
  39. Olen vanha lukija ja meilini on ine_91@msn.com (: Joulua vietetään miehen kanssa ihan vaan omassa kämpässä kahdestaan. Aamulla herätään syömään suklaata ja katsomaan lastenohjelmia. En ole kummoinen ruuanlaittaja eikä kumpikaan meistä välitä laatikoista tai kinkusta joten mennään varmaan ABC:lle syömään :DD Illalla sitten perinteiset joulusauna ja availlaan lahjat. Melko simppeli joulu meillä (: Vanhempia käydään tapaamassa ennen joulua kuitenkin.

    VastaaPoista
  40. Julkinen lukija nimellä maia maijja@windowslive.com

    Joulusta odotan jo nyt niitä ruokia!! ja nimeenomaan alkupaloja kinkusta tai laatikoista en välitä.... ja itsekästä ehkä mutta kyllä se lahjojenkin saaminen on aika kivaa ja hienoo (::

    VastaaPoista
  41. Olin jo vanha lukija, ja tykkään facebookissa, eli kolme arpaa? :)
    El.viva00@gmail.com
    Suosikkiruoka porkkanalaatikko, muista jouluruuista en niin välitäkkään... :D

    VastaaPoista
  42. Vanha lukija nimellä Tounii, tuutuli@hotmail.com

    Jouluperinteisiin kuuluu kuusen koristelu samalla kun katsotaan joulurauhan julistusta ja sitten tietty syöminen ja lahjat:)
    Lempi jouluruoka oli ennen kinkku mutta nykyään kun oon kasvissyöjä niin varmaan se olisi sitten perunalaatikko ja paholaisen hillo, nam:D

    Ihanan piristävät palkinnot tähän pimeään talveen!

    VastaaPoista
  43. Kiva arvonta! Olen vanha lukija bloggerin kautta nimellä ♦Jenni♦Maria♦
    Tykkäsin myös fb sivustasi (Jenni S.)
    merleawe@hotmail.fi

    Jouluperinne ruokia itselläni ei oikein ole (koska olen nirso), mutta omaan jouluuni kuuluu perheen kanssa kämpän koristelu katosta lattiian jouluiseen tunnelmaan ja kaikkien herkullisten suklaitten napostelu. Tietty kuuluu siihen yhteinen jouluruokakin, mutta olen aina paljon kiinnostuneempi niistä paketeista kuusen alla ja makeisista mariskooleissa, hehe

    VastaaPoista
  44. Olen vanha lukija nimellä Jepi. Sähköpostini on jenni.makisalo@gmail.com
    Jouluna koko suku kokoontuu meille viettämään aikaa yhdessä. Ruokapöydässä on kaikkea perinteistä, kuten kinkkua, piirakoita, laatikoita ja rosollia. Joulu on ihanin juhla, se on tunnelmaltaan niin lämmin. Ja olen kouluunkin monta esseetä lempparijuhlastani kirjoittanut :'D

    Ja sun blogista sanon vielä sen verran, että ite ainakin tykkään kovasti! On kiva kun postaukset ei oo aina vaan kynsistä, vaan saadaan kuulla sun elämästäkin ( :

    VastaaPoista
  45. Oolalalaa ! Kesä keskellä joulua <3

    Luen nimimerkillä ooka ja olen vanha lukija. Ja diggailen fb:ssä (tiedät nimeni ^^,) !

    Jouluperinteitä on sen verran, että aina aattona suuntaamme äitini kanssa mummolleni koko päiväksi. Syödään ja jutellaan, nukutaan päikkärit (:D) ja availlaan lahjat illansuussa. Tänä vuonnakaan en halua tästä perinteestä päästää irti, vaikka pyydettäisiin anoppilaan.
    Lempparijouluruoka on ehdottomasti porkkanalaatikko karjalanpaistilla ! Ja kinkku sekä karjalanpiirakat. Jouluherkuista tietty piparit, tortut ja piimäkakku, nam ! Jatkanko tätä romaania vielä kuinka paljon ? :D

    memories@hotmail.fi

    3 arpaa.

    VastaaPoista
  46. Olen julkinen ja vanha (:D) lukija nimellä Jenna
    Jenna_98_@hotmail.com

    Jouluruoista paras on varmaan porkkanalaatikko. :--D
    Sitten mulla on tapana ostaa kaikille perheenjäsenille edes joku pieni kiva joululahja, ja tykkään paketoida lahjoja ihan kauheasti, niin yleensä ostan kavereillekin ihan vaan paketoimisen ilon vuoksi. >:D
    Sitte meillä tuodaan aina (oikea) kuusi sisälle paria päivää ennen jouluaattoa, ja koristellaan se sitten yleensä samana päivänä, kun se tulee sisälle. Talo me koristellaan siinä samalla, kun kuusikin, ja kaikkia "jouluhömpötyksiä" meillä alkaa ilmaantua taloon tuosta marraskuun puolenvälin tienoilta alkaen. (Mm. jouluverhot ensimmäisten joukossa.) Ja on kiva kun jouluna saa syödä kaikkea makeaa ihan luvan kanssa, kun muuten aina aattelee, ettei nyt syö karkkia koska on muka joku tosi pätevä syy siihen. :D Jouluna ei kuitenkaan voi olla mitään syytä miksei sitä karkkia söisi!
    Ja mun mielestä on ihan ehdotonta, että lemmikeidenkin on saatava joululahjoja, vaikkeivat ne sinänsä ymmärrä, että nyt on joulu, nyt saa lahjoja, mutta mun mielestä se on kiva tapa ilahduttaa niitä uusilla leluilla ja ylimääräisillä herkkupaloilla. :D
    Ja jouluna aamulla kuuluu syödä riisipuuroa, johon on piilotettu manteli, vaikken edes tykkää koko riisipuurosta! :D ..ja kuuluu katsoa niitä "vanhoja" legendaarisia lastenohjelmia, kuten Joulupukin kuumalinja, Lumiukko, ja se Joulupukki ja noitarumpu!
    ..ja käydä joulusaunassa..
    Hmm.. Olikohan tässä nyt jo kaikki? :D

    VastaaPoista
  47. Oon vanha lukija jo :)
    vuongthuy_le@hotmail.com

    Mulla ei oo mtään erityistä jouluperinnettä mutte oon huomannu että teen joka vuosi salted caramel mochaa. Sain sen inspiraation kun kävin joskus muutama vuosi sitten Starbucksilla :)

    VastaaPoista
  48. Olen vanha lukija.
    ainuskav@gmail.com
    Lempijouluruoka on kinkku :)) Jouluna me ollaan yleensä serkkujen ja äitin vanhempien kans. Vähän vaihdellaan paikkaa, et missä me ilta vietetään. Sinne missä me ollaan tulee joulupukki, koska nuorin serkuista uskoo vielä joulupukkiin(ainakin luultavasti).

    VastaaPoista
  49. VOi kuin ihana palkinto!! MÄ HALUUN! <3
    essi.vertanen@hotmail.com
    Luen nimellä Essi ja olen vanha lukija ja tykkään facebookissa: Essi V. :)
    Ja lempijouluruoka on rosolli. Jouluna ollaaan kotona vaan ja rentoudutaa! :)

    Tulikohan siinä kaikki?! :D Vissiin 3 arpaa?

    VastaaPoista
  50. Oih, ihana palkinto...:) Vanha (jos eilen liittyminen lasketaan) lukija nimellä henskumari. hennaojala@luukku.com Jouluna minä varmaan herään vähän aikaisemmin, katson joululastenohjelmia koko aamupäivän ja käyn ulkona. Illalla syödään sitten jouluateria, ja sen jälkeen saadaan lahjat. Sitten valvon ainakin keskiyöhön mässäten valkosuklaata ja lakkaan kynteni uusilla lakoilla. :)))))

    VastaaPoista
  51. Oon vanha lukija. Joulu, voi eiiii!!
    En oo yhtään jouluihminen. Yritän edes vähän olla ja laitan kotiini muutamiin paikkoihin joulukoristeita, ei kuitenkaan liikaa.
    Aattoaamuna perheen tavaksi on muutama vuosi sitten tullut se, että mennään mun vanhemmille aamupuurolle. Sitten jokainen voi viettää loppupäivän miten haluaa. Välillä ollaan vanhemmilla aattoiltana, välillä jossain muualla. Jouluruuista en juurikaan välitä, perunalaatikko on ihan ok.

    kiisikeiju@gmail.com

    2arpaa?

    VastaaPoista
  52. Vanha lukija Sannu :), sposti mysannails@gmail.com

    Jouluna pitää ehdottomasti olla porkkana- ja lanttulaatikkoa, nam!

    2 arpaa :).

    VastaaPoista
  53. Vanha lukija Olivia. Sähköpostini on: olivia.prittinen@gmail.com
    Tykätty facebookissa, Olivia P.

    En pidä yhtään porkkana-,peruna- ja lanttulaatikoista. Siedettävin niistä on varmaan se porkkanalaatikko:) Joulussa on myös paljon hyviä puolia, esimerkiksi: suklaa<3, yhteinen aika perheen kanssa, lumi ja lahjat + se joulu tunnelma :)

    3 arpaa :)

    VastaaPoista
  54. vietän joulua perheeni ja isovanhempien kanssa syöden kinkkua tietenki<3 tietenkin joululahjojen etsiminen on ollut jo.pitkä "perinne"

    olen vanha lukija nimellä annakaisa
    ankku.ringette@hotmail.com
    2 arpaa siis :)

    VastaaPoista
  55. Parasta joulussa ja mulla tää alkaa jo marraskuussa on GLÖGI! Siis ei oo mitään niin ihanaa ku kuuma glögi, juon sitä joulu aikaan monta purkkia.. :D Ja ruoka on kanssa aivan parasta, sekä perheen keskeinen aika :)

    olen vanha lukija poona
    oona.tam@gmail.com
    +tykkäilen FB:ssä Oona Tamminen
    +mainostin omassa blogissa: http://justanothertrespasser.blogspot.fi/2012/11/kesa-keskella-joulua.html

    Eli tuosta tulee ööh.. 4arpaa :)

    VastaaPoista
  56. Olen vanha lukija nimellä Jenni
    i-dont-think-twice-i-just-do@hotmail.fi

    Tykkäilen facessa nimellä Jenni Jespe N.
    Mainostan arvontaa blogissani:
    http://i-dont-think-twice-i-just-do.blogspot.fi/p/arvonnat.html

    Mun jouluperinteisiini kuuluu joulukuusen koristelu noin viikkoa ennen jouluaattoa, joulusaunassa käyminen toki pitää olla sauna tervaa, katon telkkarista joulupukin kuumaalinjaa joskaan siinä ei ole samaa pukkia kun silloin kun olin pieni. :D Aina tulee ostettua viime hetken lahjoja ja ale suklaita jouluaattona. Ollaan yleensä myös käyty haudoilla muistamassa edesmenneitä sukulaisia kynttilöin ja kukkasin. Ollaan perheen kanssa uskoteltu perheen pienimmälle että kyllä se joulupukki on olemassa, uskoo se varmaan sen pari vuotta vielä. :D Joulussa inhottavin on jouluruuat, en tykkää. :D Ainoa mitä syön on kinkku ja kalkkuna. Siinä taisi olla aikalailla kaikki mun perinteet. :D

    VastaaPoista
  57. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  58. Mun mielestä joulussa on kaikista parasta se, että saa olla perheen kanssa :) Ja tietysti, RUOKA :D

    Vanha lukija nimimerkillä Jennna
    tiusintti@hotmail.com
    Tykkään Facebook -sivustasi, nimi Jenna R.
    Arpoja tulee mulle siis 3 :)

    VastaaPoista
  59. Olen vanha lukija ja tykkään Facebookissa nimellä Elisa N.

    Jouluna sisarukset tulee kotiin ja vietetään aikaa perheen kanssa. Jouluaattona on pakko kattoa Lumiukko !(:

    elisanoma.blogi@gmail.com

    VastaaPoista
  60. Olin lukija jo ennen arvontaa. :) Säpö on jyonnee2@gmail.com.

    Meidän joulu"perinne" on lumiukon katsominen TVstä. Perinne lainausmerkeissä, koska oikeastaan se perinne on kyseisen ohjelman unohtaminen joka joulu. :D Nauretaan aina aattona, kun huomataan missanneemme sen kerta toisensa jälkeen.

    Lemppari jouluruoka on ehdottomasti hyvin valmistettu kinkku. <3

    VastaaPoista
  61. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  62. Luen nimellä Lunalii ja olin vanha lukija jo aikaisemmin :) korukynsilla (at) gmail.com
    Tykkään myös fb:ssä nimellä Kirsikka S.
    Mainos löytyy: http://korukynsilla.blogspot.fi/p/arvonnat.html
    Lempi ruoka unohtui: se on ihan perus kinkku kun en kamalasti tykkää muuten jouluruuasta.
    Eli neljä arpaa :)

    VastaaPoista
  63. Vanha ja julkinen lukija nimellä Säde/ssade_m0@hotmail.com
    Tykkäilen facebookissa nimellä Säde M.
    Joulun ehdoton lemppariruoka: lanttulaatikko ♥

    3 arpaa?

    VastaaPoista
  64. Olen vanha julkinen lukija nimellä Anna, sähköposti: annamariakaroliina@hotmail.com
    Ja tykkään Facebookissa nimellä Anna K.

    Oon ollut aina sen verran nirso, ettei mulla oo mitään lempparijouluruokaa... Lihapullat ja perunamuusi :DD Tää joulu tulee olemaan hieman erilainen, sillä muutettiin mun poikaystävän kanssa yhteen alkusyksystä. Jännittävää nähdä miten meidän molempien joulutavat muotoutuu yhteiseksi :)

    VastaaPoista
  65. Ihana arvonta! <3
    Joulussa parhainta on kinkku omatekoisella sinupilla :P ylläri :D
    Tapana miulla on myös katsoa aatonaaton ja aaton välisenä yönä joku Disneyn piirretty joululeffa, joka vuosi pitää hommata uusi leffa :)

    Olen vanha lukija nimellä Nanne ja sposti on andefizz@gmail.com
    Mainostan arvontaasi blogissani pinkkipantteri.blogspot.fi
    (3 arpaa)

    P.s. Nappasin siulta tuon haasteen mis mies lakkaa kynnet :)

    VastaaPoista
  66. Olen vanha lukija nimeltä erjastiina. s-posti on tusa.honkola@gmail.com
    Mä rakastan joulua. Oon tehny jo tänään joulukortteja.Joulun lempiruoka on kinkku ja riisipuuro. Muuten ei lähe jouluaamu käyntiin jos ei syö riisipuuroa(kanelia päällä) ja kato joulupukkia ja notarumpua. Ja sitten ennen joulusaunaa pitää kattoo joulupukin kuumalinja ja lumiukko.
    Voittaisimpa ny kun kerrankin viittin osallistua kun mulla on niin huono arpaonni
    Oho tulipa romaani:D

    VastaaPoista
  67. JEEEE (: ARVONTA! Jouluna syödään aamusta riisipuuroo, käydään saunassa, katsotaan jouluohjelmia telkkarista, sukulaiset ja muut perheen jäsenet tulee meille ja sitte syödään ja jutskataan. Lahjat saapuu viiden aikoihin ja kun lahjoja on hämmästelty, niin lähdenkin jo kaverille :D

    Mainostan torstain postauksessa tätä arvontaa!(: eli 2arpaa!
    miradelinas@hotmail.com

    VastaaPoista
  68. vanha lukija!:)
    ehdoton lemppari jouluruoka on oikein rapea porkkanalaatikko ♥
    kati.niemela96@hotmail.com

    VastaaPoista
  69. Kiva idea ja tykkään itsekkin kirkkaista väreistä :) Ihan sama onko talvi vai ei niin niitä näkyy mun kynsillä :D
    Niin siis luen nimellä Mirja, olen vanha lukijasi. Tyksin myös fabo sivuista nimellä Mirja Lepistö. Säpo on mirjalepisto@gmail.com

    Joulun perinteisiin kuuluu nykyään omien muksujen "härnääminen" milloin joulupukki tulee... erittäin hyvin syöminen ja yksi joulu olut (en muuten juo olutta lainkaan), sauna jos olen vanhempieni luona ja sitten se mukava rento yhdessä oleminen.

    Laiton blogini sivupalkiin ilmoituksen arvonnastasi, mutta siitäpä en kaipaa arpaa kun en ehi nyt erikseen postausta tekemään. Jospa sen joku sieltä löytää kuitenkin.

    elikkä kahdella arvalla mukana, eikös?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, oikeestaan oot 4 arvalla mukana :) 1 arpa, kun kommentoit +1 oot vanha lukija, +1 tykkäät Facebookista, +1 mainostit <3

      Poista
  70. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  71. Olen vanha lukijasi nimellä nnooraa.
    Jouluaamuna syön ainakin riisipuuroa. Myös joulusaunassa pitää käydä :)
    norza@hotmail.fi

    VastaaPoista
  72. Voi eiiiiiiiii mitä lakkoja!

    Olen vanha lukija! :)
    S.posti: naildesignblog@wippies.fi
    Lempijouluruokani on kinkku, perunalaatikko ja graavilohi! Omnomnom!
    Jouluna aion vain olla perheen kesken. Muina jouluina olemme mieheni kanssa käyneet kaikki sukulaiset läpi, mutta nyt päätimme olla vain keskenämme pienen lapsemme kanssa :)
    Seuraan facebookissa blogiasi nimellä Anniina L.

    Kiitos ihanasta arvonnasta ja hyvää joulun odotusta! <3

    VastaaPoista
  73. Vanha julkinen lukija nimellä Kitty ja sähköposti on kitty.kirsikka@suomi24.fi
    Tykkään facebookissa nimellä Kirsi B.
    Jouluuni kuuluu perheen kanssa syöminen ja lahjojen avaus ja parhaita jouluruokia on kinkku ja hernemuhennos.
    3 arpaa.

    VastaaPoista
  74. Oih mitkä palkinnot! =)
    Vanha lukija nimellä upeaolo.
    upea.olo@gmail.com

    Lemppari jouluruoka on lanttulaatikko, namsmums!! :P
    Nykyään on kutsuttu mun vanhemmat meille syömään aattona, he ovat n. päälle 30 vuotta kestinneet jouluisin meitä, niin kyllä nyt on heidän vuoro rentoutua ja nauttia joulun rauhasta. <3

    VastaaPoista
  75. Ihanan värisiä lakkoja :) Tosi kiva, kun kynsillä saa tuotua vähän pirteyttä tähän arjen harmauteen!!!

    Olen "vanha" julkinen lukija nimellä ESSIKA :) s.posti on essika@hotmail.com !
    Miten olin missannu sinun fb-sivut :O Välillä sitä lukee näemmä silmät kiinni tätä blogia :D Tykkäilin myös fbssä nimellä Essi K.

    Jouluun kuuluu yhdessä perheen kanssa rauhoittuminen ja joulupäivällinen. Koko joulun aika kuluu vanhempien luona elellen. Tänä vuonna oon onneksi aloittanut valmistelut jo ajoissa ja puolet lahjoistakin on hommattu KERRANKIN :D Innolla odotan lahjojen saajien ilmeitä :)

    Lemppariruokia on kaikki äidin tekemät herkut, kinkkua en syö lainkaan :)

    VastaaPoista
  76. Uusi lukija Petta ilmoittautuu mukaan arvontaan. Petrakristina.arteli@gmail.com
    Ihania neonlakkoja, hurrr <3

    Mä en ole pahemmin jouluihminen, mulle joulu merkkaa stressiä, joten minä meinaan ottaa joulun iisisti, syödä kinkkua ja riisipuuroa. Katson piirrettyjä kullan kainalossa ja rapsuttelen kissoja. Toki jotain joulukoristeita pitää ihan kissojen iloks kaivaa kaapeista, ja miehelle ja suvun lapsille lahjat ostaa, ja viedä. Mutta muuten lepäilen ja tankkaan voimia vuodelle 2013.

    VastaaPoista
  77. Huh, nää sun arvonnat on kyllä aika huikeita! Luen nimellä Bambi, olen vanha lukija ja s-posti on lifeofbambi at gmail.com

    Minun ehdoton jouluruokani on savusiika smetanan ja sipulin kera. En nimittäin pienenä tykännyt jouluruuista, joten muiden syödessä kinkkua ja laatikoita mä mussutin pyhien aikana yhden kokonaisen siian. Nykyään maistuu kyllä muutkin jouluherkut (paitsi kinkku!), mutta siikaa pitää silti aina olla. Muuten ei tuu joulu mulle :D

    VastaaPoista
  78. Kiva arvonta! CG:n neot houkuttelee kovasti.

    S-postini on: eva- stiina (at)hotmail .com

    Jouluna meillä on aatto hyvinkin perinteinen kotona, päivällä puuro, joulukuusi ja Lumiukko -piirretty. Sitten sauna, kirkkokäynti, illallinen ja lahjat lopuksi. Myöhemmin illalla on kävelty usein myös hautausmaalle käymään, joka on ihan siinä lähellä.
    Perinteitäni sekottaa nykyään tuo mukana roikkuva mies ja silläkin on tietysti oma perhe ja omat intrestit, niin pitää tehdä vähän kompromisseja aina...

    2 lisäarpaa: olin vanha lukija ja mainostan arvontaasi blogini pääsivun oikeassa sivupalkissa (jossa muutama muukin arvontalinkki). http://embosnails.blogspot.fi

    VastaaPoista
  79. Vanha lukija nimellä Kynsille osallistuu kilpailuun! minttu_12_93@hotmail.com

    Jouluperinteitä on monia, mutta aina täytyy käydä haudoille viemässä kynttilät, syödä jonkinlaista jouluruokaa ja rauhoittua! Joulukuusen haluan aina!! Vaikka äitini ei sitä siivoa jaksaisikaan.... Se vaan niin kuuluu jouluun, kuten kaikki valmistelut: jouluvalot ja muut joulukoristeetkin.
    Vaikka jouluruoasta en niin välitäkkään niin kinkku on parasta ja sitä syön kyllä joka joulu;) Lisäksi tietysti suklaata.... paljon...

    VastaaPoista
  80. Vanha lukija nimellä Jujuhound :)
    sposti jubjub@luukku.com
    Jouluperinne: syön (/pureskelen) joulukuusen havuja xD

    VastaaPoista
  81. Vanha lukija nimellä krussmynta ja sähköposti on krussmynta@gmail.com

    Mun lemppari jouluperinne on joulupuuro, jossa yleensä on manteli, mutta esimerkiks viimejouluna oli maapähkinä koska ei ollukkaan manteleita x) Ens jouluna aion syödä ihan ähkypaljon pipareita ja laulaa joululauluja. Joulu on ihana! :D

    VastaaPoista
  82. Osallistun vanhana lukijana nimellä hannele. Seuraan facessa ja siellä Hannele E...
    Mun lempijouluruoka on ehdottomasti lanttulaatikko. Jouluna oon aina ollu porukoiden luona, se on perinne, joka jatkunee tänäkin vuonna.
    sposti: kunsiih at gmail.com

    VastaaPoista
  83. Luen nimellä Riikka (vanha lukija) ja säpo on riikkalala@gmail.com

    Lempparijouluruuat on ehdottomasti kinkku ja riisipuuro :P Myös kaikki kalat on pop!
    Riisipuuroa kun en muuten syö, niin jouluna se maistuu ihan erityisen hyvälle :)

    VastaaPoista
  84. Mun lempijouluruokaa on... salaatti. Mulla on hirveä inho tosi monia jouluruokia kohtaan, mutta salaatti on aina tosi hyvää. Enkä tarkoita rosollia, vaan ihan tavallista salaattia. Salaatin lisäksi joulupöydästä kelpaa myös lanttulaatikko. Kinkut, kalat ja muut laatikot jätän ihan suosiolla muille.


    Uusi lukija, amoenaonline@gmail.com



    VastaaPoista
  85. Lempijouluruoka on ehottomasti riisipuuro (+ kinkku).
    Olen julkinen ja vanha lukija googlen kautta ja seuraan facebookissa, nimenihän on Janina V.
    Ja mainostin:)
    http://janskunblogii.blogspot.fi/2012/11/cupcakezin-arvonta.html

    jambe.98@gmail.com

    eli 4 arpaa?

    VastaaPoista
  86. Olen uusi julkinen lukija nimellä Anni, ja seuraan Facebookissa blogiasi (Anni M.).

    theyellownails@gmail.com

    2 arpaa (:

    VastaaPoista
  87. Osallistun. Oon jo vanha julkinen lukija, ja tykkäsin just facebookissa nimellä justiina juntunen . justiina.juntunen@luukku.com

    En meinaa tehdä mitään kovin jouluista. Kattoo telkkaria ja nukkua, ja syödä hehheh (: Toi nallen lakkaus oli super hieno ! Oot paras :DD

    VastaaPoista
  88. Osallistun arvontaan. :) Olen uusi julkinen lukija nimellä Janna. Tykkäsin myös facebookissa nimellä Janna P.

    janna_p (a) netti.fi

    Jouluna aion rentoutua perheen kesken ja nauttia glögiä, suklaata, kinkkua ja porkkanalaatikkoa <3

    VastaaPoista
  89. Ihanan pirtee jouluarvonta!

    Oon vanha julkinen lukija ja tykkään FB:ssä, Janina L :)
    mankipeipi@hotmail.com

    Jouluna me ei olla koskaan tehty mitään kummallista, rentoudutaan, katellaan lastenohjelmia ja syödään (meinaan taas tehdä seitan"kinkkua" ja tietty laatikot on naminami, rosolli ja suklaa ja piparit... oi ja riisipuuro ♥ mä haluun et on jo joulu!) Tietty lahjojen availu on kanssa kivaa :p

    VastaaPoista
  90. kiva arvonta ! :) joulun vietän perinteisesti perheen kanssa hyvää ruokaa syöden ja lahjoja availlen :)

    so_fia1@luukku.com

    VastaaPoista
  91. Olen lukijana nimellä jansku
    jansku410@hotmail.com
    Joulupiparit, ehdottomasti parasta :3 Se tuoksu kun niitä leivotaan ja perheen yhdessäolo keittiön pöydän ääressä leipoessa.

    Olen ollut lukija ennen tätä arvontaa.

    Mainonta arvontaasi löytyy täältä: http://laatikollinenlakkaa.blogspot.fi/p/giveaways.html

    eli kolme arpaa :))

    VastaaPoista
  92. Nimimerkki: Karo tai Karo KT (en tiedä kumpi sinulla näkyy)
    S-posti: kynsitytto@gmail.com

    Jouluna rakastan syödä pipareita sekä minttu-suklaatryffelit ovat suurin heikkouteni ;)

    VastaaPoista
  93. julkinen lukija nimimerkki eekku80 ja sähköposti eekku80@netti.fi
    mainostin arvontaa http://eekunelm.blogspot.fi/2012/11/arvonta-mainostuksia.html
    kinkku ,joulutortut ja piparit =) pienennä joulua odotti enemmän kuin nykyään mut kyl se kiva on silti
    vanha lukija

    VastaaPoista
  94. Vanha lukija Tike tiketzu88@hotmail.com
    Tykkään myös Fb:ssä Tiia L
    Jouluna lempparia on ehdottomasti joulukinkku ja varsinkin vielä siinä vaiheessa kun se myöhään yöllä tulee uunista ja sitä pääsee lämpimänä maistamaan! PARASTA!

    VastaaPoista
  95. Olen uusi lukija pikku papu
    Hyvä idea tämä tuoda kesä jouluun!
    Ja tänä jouluna menemme thaimaaseen mutta yleensä olemme mummolassa viettämässä joulua perheeni ja äitin siskon perheen kanssa .

    VastaaPoista
  96. Minen nyt tiiä näynkö Iina vai Insel_ nimimerkillä ku asetuksissa näyttää eriä ku tässä (?)

    sähköposti: saarinen.iina@gmail.com

    Ja jouluna mun ykkösfeivöritti on se ruoka! Meillä perinteisesti syyään perheen ja mummun kanssa ja mun aivan ykköslempparia on tietenkin kinkku ja kylmäsavulohi <3

    VastaaPoista
  97. Vanha lukija nimellä Nadja
    sposti: nadja.koivisto@hotmail.com
    Parasta joulussa on joulukinkku, glögi ja joulutortut! Ilman niitä joulu ei ois mitää! :D

    VastaaPoista
  98. sähk. posti: banaanityypit@gmail.com / lukijanimi: anna and juuli ♥

    lempijouluruokia on mm. rosolli (ehdoton ykkönen) ja joulukinkku. en ite perusta oikeen peruna-, tai muista laatikoista. ne ei oo mulle luotuja ::D RAKASTAN JOULULAHJOJEN antamista ♥ siitä tulee niin hyvälle mielelle kun joku ilahtuu saamastaan lahjasta :3 (1 arpa)

    olin julkinen lukija ennen kilpailua (1 arpa)
    seurasin sinua facebookissa (1 arpa)
    mainostan blogissani (1 arpa)
    Yht; 4 arpaa

    VastaaPoista
  99. Mun lempparijouluruokaa on äitin tekemät lihapullat ja makaronilaatikko! Syön noita kyllä muutenkin pitkin vuotta, mutta jos niitä ei ole jouluna pöydässä, koko ateria on ihan pilalla :D ja joulutortut on huippuja, vois tehdäkkin niitä jo ens viikonloppuna... Olin julkinen lukija nimellä mari jo ennen arvontaa ja sähköpostini on mursumari (ät) gmail.com :)

    VastaaPoista
  100. Viime jouluna olin ulkomailla, joten mulla ei oikeestaan edes ollut joulua joten nyt odotan ihan intoo piukassa kinkkua, kuusta ja lunta ! :D

    Oon jo vanha lukija, nää tekee siis 2 arpaa? :)

    senni.kyosti@hotmail.com

    VastaaPoista
  101. En jouluruuasta nyt erityisemmin tykkää, mutta glögia rakastan! :D Ja perinteinä on että katotaan lumiukko, käydään hautausmaalla ja tietysti syödään jouluruokaa ja kaikkea muuta. Jouluaattona on myös pakko kattoa jouluohjelmia telkkarista, jotta tulisi kunnolla jouluinen olo niin kuin pienenä. :D

    Oon vanha lukija, eli 2 arpaa. :)
    henni95@windowslive.com

    VastaaPoista
  102. Jouluna pitää saada syödä etikkaherkkuja! Suolakurkkuja, oliiveja, kapriksia... ja tietysti riisipuuro on ehdoton!

    Olen vanha lukija nimimerkillä Ennu, eli kaks arpaa

    ennuliih@gmail.com

    VastaaPoista
  103. Pyydän anteeksi jos äsken tuli epäselvä kommentti, kaverini heitti appelsiinin tähän koneelle..:D

    Mutta lempiruokaani on ehdottomasti piparkakut ja tortut vadelmahillolla, luumu on pahaa. :D Ja glögi on ihanaa!
    Olen vanha lukija nimellä NuuNuu.

    s-posti: sohviamalia@gmail.com

    Hyvää Joulua Sara!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahahahaaaaaaaa, arvaa vaan kuinka paljon oon nauranu tälle kommentille! xDDD Hyvää joulua myös sulle! :3

      Poista
  104. olen uusi lukija nimellä Saara n
    sposti saara-niemi-@hotmail.com

    vietän juolua perheen kanssa syöden paljon suklaata :)
    1arpa

    VastaaPoista
  105. Ihanat palkinnot!! (niinkuin aina)

    Lemppariruokaa on mätihyytelö ja ruisleipä, namnam! Ja perinteenä on katsoa joulupukin kuumaalinjaa, jos lumiukon missaa ei tuu joulua. :D

    sonjatervonen@hotmail.com

    Olen vanha lukija ja seuraan fb:ssä Sonja T elikkäs 3 arpaa? :)

    VastaaPoista
  106. Uusi lukijasi Johanna P

    Sähköposti;Jope0009@eduouka.fi

    Käymme perheen kanssa eka pappalassa jouluna ja sitten menemme mummulaan jossa syömme,käyme saunassa ja loppuksi avataan lahjat (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. +++ mainostan viellä arvontaa blogissani jonka osoitte on;

      http://jonskunlife.blogspot.fi/

      Poista
  107. Uusi lukija ilmottautuu! :) heidi1sara@gmail.com

    Joulun ehdoton herkku on kylmäsavulohisalaatti ja siian mäti(kummatkin ruisleivällä) :)

    VastaaPoista
  108. Parasta joulusafkaa on mun mielestä mätijäädyke :D

    Olen vanha lukija + seuraan facebookissa (Hannamari L-P), joten 3 arpaa

    lof73(at)mbnet.fi

    VastaaPoista
  109. Kinkku! Joulun paras ruoka :p paitsi raakatorttutaikina on hyvä kakkonen :)
    Olen vanha lukia ja seuraan kanssa facebookissa (Julia M) monolajulia[at]gmail.com

    VastaaPoista
  110. noniin, nyt minäkin osallistun :D en varmaa enää voita kun on niin paljon kommentteja tullu jos arvot randomin kautta muttaaah..

    1. olen julkinen ja vanha ja ryppyinen lukijasi
    2. tykkään fb-sivustasi, tiedät kyllä kuka olen :>
    3. täällä mainostelen: http://saracupcakez.blogspot.fi/2012/11/summer-in-christmas-giveaway.html

    ja lemppari jouluruoka on lohi ja potaatto :3 vaikka en olekkaan kohta 3 vuoteen sellaista herkkua saanut ://

    heidi-1092@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oho, lol mikä linkki :DD siis täällä:

      http://tahtipolya.blogspot.fi/2012/11/hello-kittyyy.html

      Poista
    2. xD Vanha ja ryppyinen :D:D:D:D:D:D:D::D :v

      Poista
  111. Liityin lukijaksesi ja luen nimellä imlacking.
    completelylacking[at]gmail.com
    Mun lemppari jouluna on ehdottomasti graavilohi, on ollut ihan pienestä asti. Varsinkin meidän mummolassa sitä sai aina pienenä ja joskus nykyäänkin. harmi vaan, että mummolaan pääsee nykyään niin harvoin, kun se on aika kaukana.

    Mainostin arvontaasi blogissani: http://imlacking.blogspot.fi/2012/11/arvonta-cupcakez-blogissa.html

    VastaaPoista
  112. Mukana olen! Vanha lukijasi olen ja säpo on kokussakynsiin@gmail.com
    Vietän joulua mummulassa perinteiseen tapaan ja piti sanoa vielä lempparijouluruokiani mutta ei niitä ole! Tykkään kaikesta paitsi rosollista, sillisalaatista ja keitetyistä perunoista. Haha lol:D siis kaksi arpaa;)

    VastaaPoista
  113. Voi kuinka upean arvonnan olet järjestänyt. <3 Olen julkinen lukijasi (ollut jo jonkinaikaa eli siitäkin yksi arpa) nimellä Käpsy/Käpsytin.
    Sähköposti: sitronella@hotmail.com

    Hmm ja sitten se jouluruoka... kyllä se on se kinkku. Omnomnomnom, se on vaan aina yhtä parasta!

    Eli kolme arpaa :)

    VastaaPoista
  114. En suostu olemaan vanha, mutta olen julkinen lukija nimellä Lila lakka ja olen ollut jo ennen arvontaa. lilaalakkaa (ät) gmail.com
    Mainostus turhan pitkän ajatuksen kera: http://lilaalakkaa.blogspot.fi/2012/12/mainostus-summer-in-christmas-giveaway.html

    Joulussa parasta on kinkku, kynttilät, jouluvalot, piparisuklaa, joulu- ja talvisiiderit, vapaapäivät. Ja tietysti se, että se on vain kerran vuodessa, En oota joulua, ootan vaa, että se menee ohi... ;DDD

    3 arpaa

    VastaaPoista
  115. Merukka@hotmail.com
    Olen ollut lukijasi nimellä Meri jo ennen arvontaa, ja olisin liittynyt facesivusi lukijaksi, mutta en osaannut :D

    Joulussa parasta on koko se tunnelma, kun valot on hämärällä, kynttilöitä ympäri huonetta, pöytä täynnä herkkuja ja kaikki kerääntynyt samaan huoneeseen jakamaan lahjoja <3<3

    eli 2 arpaa, kun kolmannetta en osannut hommata :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasin, että olit liittynyt FB:ssä lukijaksi, joten 3 arpaa tuli sulle :3

      Poista
  116. Awws, ihanat lakat! Olen aina halunnut China Glazen lakkoja ja OPIn, mutta en ole koskaan saanut. Jospa nyt kävisi tuuri!

    Vietän joulun minun perheeni kanssa. Syön varmasti kinkkua ja kalaa, onhan ne parasta juolupöydässä! Omnom.. ;D

    Olen uusi lukija nimellä Nenne, sekä olen tykännyt facebook sivustasi (Noora S).

    sähköposti: norppari00@hotmail.com

    VastaaPoista
  117. sonja.huntus@hotmail.com
    Oon ollut lukijasi jonku aikaa mut en oo kovin vanha lukija! :)
    Tykkäsin Facebookissa, Sonja H

    Joulu on kivaa aikaa kun saa viettää aikaa tuttavien kaa! Jouluruoka on ihan hirveetä en oikeen pidä mistään paitsi kaikki herkut esim. rusinakakku ja piparit on hyvii. Suklaa <3!!! Lumi on ihanaa samoin lahjat ja tällaset! Joulukuusi on ihana koristella! Joulu on kaikin puolin mukavaa!<3 :)

    Mainostin tätä arvontaa blogissani! :)

    4 arpaa!

    Hyvää Joulua ja Onnellista uutta vuotta! :)

    VastaaPoista
  118. meri.rantapaa@luukku.com
    Oon ollut jo aikaisemmin lukijana!

    Tänä jouluna on tarkoituksena lähteä mummon luokse pohjoiseen, kun nykyään hän siellä yksin asustaa(: Sinne tulee muitakin sukulaisia, ja on ihana viettää aikaa ystävien ja sukulaisten kanssa, kun muuten tulee nähtyä ihan liian harvoin!

    2 arpaa!

    VastaaPoista
  119. Yksi arpa!
    Ssyvi
    ssyvi@luukku.com

    VastaaPoista
  120. l.tiirola@luukku.com
    lukijana nimellä lotta
    vietän joulua ihan kotona,syödään hyvin ja käydään saunassa ja kirkossa ja availlaan lahjoja,koristellaan aamulla kuusi ja katsotaan telkkaria,ja valvotaan myöhään.Siinä perus joulutekemiset.

    VastaaPoista
  121. Vanha lukija, Shere. sari.is.bitten@gmail.com

    Tykkäilen fb-sivustakin, nimi on Sari F :)

    Suosikkijuttuja joulussa on melkein kaikki, mutta sanotaan nyt vaikka joulusauna ja laulut. Ja konvehdit... Ja lahjat.... Ja ruoka, omnom :D Joulua vietetään tänä vuonna appivanhempien luona ihan perinteisin menoin.

    = 3 arpaa!

    Merry christmas <3

    VastaaPoista
  122. Uusi lukija nimellä Jasmin.
    Jasmin.a@hotmail.fi

    Itsellä on aina jouluperinteenä se riisipuuro jossa on manteli. Ilman sitä ja ei tule joulu, eikä pienempänä edes joulupukki ellei puurolautanen ollut tyhjä. :)

    VastaaPoista
  123. uusi lukija nimellä elisa.savolainen sähkäri elisa.savolainen@hotmail.com

    syödään perheen (kaksi isosiskoa 1996 ja 1998 ja mä ite 2000... ja äiti ja isi :) ) kanssa niin paljon kun jaksetaan ollaan yhdessä ja availlaan lahjoja ja kaikkea ihanaa!♥♥

    seuraan fb nimellä elisa savolainen




    2-3? arpaa :)

    VastaaPoista
  124. roosa.v@windowslive.com

    mä kerron mun jouluperinteestä (: aamulla herään ihan tarpeeks aikasin kattomaan telkkaria. maltan vielä kattoa joulupukkia & muita lastenohjelmia, oonhan mä vasta 12 :D sen jälkeen me lähdetään perheen kanssa hautausmaalle, sitten joulusaunaan. seuraavaksi me syödään ja sitten lähetään mummolaan avaamaan lahjat & näkemään sukulaisia. tälleen meillä joka joulu ♥

    olen uusi lukija, joten yks arpa pelkästään. aivan ihana palkinto, siis ihan oikeesti :D noi china glaze-lakkojen värit on ihania <3

    VastaaPoista
  125. Liityin lukijaksesi ja olen jo muutaman hetken vanha lukija :)
    Facebookissa tykkään sivustasi ja blogissani hyväksihavaittua olen mainostanut arvontaa. Kolmella arvalla siis.

    Jouluaattona nautitaan kynttilänhämystä, musiikista ja riisipuurosta. Ulkoillaan ja huipennuksena perinteinen joulupöytä.

    Marja-Liisa K.
    minni42@gmail.com

    VastaaPoista
  126. Lempi jouluruoka on kinkku ja perunalaatikko ja riisipuuro. Liityn lukijaksi :)Yksi arpa siis!

    smileys564@gmail.com

    VastaaPoista
  127. Osallistun vanhana lukijana nimimerkillä Niniane ja tykkäilen facessakin (Nina V.) Eli pari lisäarpaa niistä.

    Jouluna aion syödä paljon kalkkunaa ja joulutorttuja, ne ovat ehdottomia lemppareitani jouluna. :)

    charmedtaisan at hotmail.com

    VastaaPoista
  128. Olen julkinen lukia mutta olen uusi :)
    s-posti: tipsu.98@hotmail.com
    mainostan blogissani kilpailua :)http://miunkynnet.blogspot.fi/ <---
    luen nimellä vitamiino. ja nyt joulusta :)
    Aamulla kun herrään koristeen kuusen !
    sitten leivon pipareita ja torttuja ja viedään niitä jouluterveisiks muille
    ja illalla on kohokohta ruoka :)) kinkkua ja torttuja ja kaikkee.
    ja lahjojen avaus ^^

    VastaaPoista
  129. Olen uusi lukija, ja luen nimimerkillä Emilia ja Iida.
    s-posti:iiem.nieminen@gmail.com
    seurailen facebookissa.Iida N.
    Jouluna lempiruokani on ehdottomasti se kinkku!!:) Ja tietysti riisipuuro, piparit, joulutortut & glögi...♥
    Iida

    VastaaPoista
  130. Aapua, melkein unohdin osallistua! Onneks kerkesin vielä:)
    Eli vanha lukijasi Teanna täällä moi! Mun jouluperinteisiin (tai siis meidän perheen) kuuluu riisipuuro aamulla, jouluruoka ja pukin käynti vanhempieni luona ja illaks kotiin, jossa oottaa omassa leivinuunissa paistettu kinkku, appivanhemmat ja loput lahjat:) Syyä pittää niin, että vielä seuraavalla viikollaki on paha olo!:D
    <3llä Teanna, tanjak686@gmail.com

    VastaaPoista
  131. En pahemmin ole joulusta innostunut, mutta lemppari jouluruoka on ehdottomasti se vanha kunnon joulukinkku :) Yleensä vietän joulun kotona perheen ja isovanhempien kanssa. Aamu aloitetaan riisipuurolla, johon on piilotettu manteli, pelaillaan yhdessä lautapelejä sun muuta kunnes pukki tulee ja sitten avataan lahjat. Lopuksi syödään jouluruoka.

    sähkäri on: lmkuosmanen@gmail.com ja olen vanha lukija :)

    VastaaPoista
  132. Luen nimellä tanza
    sposti on tanja_mona@hotmail.com
    lemmpari jouluruoka on varmaan kirjolohen mäti :D

    olin lukijasi jo ennen arvontaa.

    mainostin arvontaa blogissani http://tanzankynnet.blogspot.fi/2012/12/arvontamainostuksia-x7.html

    eli kolme arpaa? :)

    VastaaPoista
  133. Luen yleisesti nimellä Ammi. Säpö on ronskulah@gmail.com.

    Lemppari jouluruoka on ihan perus joulukinkku ja jos joulutortut lasketaan, niin nekin :3 Aion jouluna olla perheen kanssa kotona ja viettää perinteisesti joulua availlen lahjoja ja syöden jouluruokia. ♥ Joulussa on mielestäni parasta itse joulutunnelma, glögin ja piparin tuoksu, yhteinen aika ja tietty lahjat! :)

    Liityin lukijaksi, tykkäsin blogistasi Facessa (Ronja L.) ja mainostin arvontaa omassa blogissani. :) Se ei ole kauhean menestynyt blogi, koska sen vasta eilen perustin. Tästä tuli siis 3 arpaa?
    Kiitos! :3

    VastaaPoista
  134. GFC SuperHotFemale
    s-posti sari piste susanna at hotmail piste com
    Lempparijouluruoka on graavilohi, nams!
    Olen wanha lukija.
    Facebookissa Sari R.
    3 arpaa? :)

    VastaaPoista
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...