15.11.12

Rainy

Kaikki kuvat (paitsi vika) Weheartit! / All The pictures (although the last one) from weheartit!

Aamulla taas satoi ja mulla oli taas sama ongelma, kuin aina sadesäällä: mitkä kengät mä laitan??




Aina, kun on 'normaali' ilma, niin ei tule mietittyä sadekenkäasiaa, mutta sitten kun se sade aina yllättää (miksi en ikinä katso säätiedotuksia? :D) niin oon ihan paineissa, että mitkä kengät laitan?




Vaatteita ei sateella sen kummemmin tarvitse miettiä, kunhan muistaa sen sateenvarjon ottaa mukaan, mutta ne kengät?




Tennarit kastuu, koska ne on kangasta, nahkakengät menee pilalle, korkkareissa on liian sileä pohja, feikki Uggeista tulee vesi läpi, enkä tahdo käyttää kumisaappaita....




Joten päivän kysymys kuuluu: MITKÄ KENGÄT TE PUETTE SADESÄÄLLÄ? 






I really don't know what kind of shoes should I wear when it's raining! All the shoes are wrong kind for rainy weather...



♡: Pohdiskelija-Sara


P.S. My rainy picture from June


34 kommenttia:

  1. mä oon liian mukavuudenhalunen, ja vedän vaan saappaat jalkaan:D
    nytkin punaset hait jalassa, hahah!

    http://s0happyic0ulddie.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon liian hienohelma :3 Ja sitte mua ärsyttää kun on aamulla laittanu kumpparit jalkaan ja iltapäivällä kun pääsee töistä nii on ihan kuivaa :D

      Poista
  2. Miekin käytän kumppareita ! Pinkit seeprakuosiset on ihan kiva piriste ;) Tänään kyllä tallustelin menemään nilkkureissa vaikka satoi, ei kukaan kertonut kun lähdin että siellä sataa :D Ei onneksi kovaa, mutta silti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullaki on jotkut pinkki-mustat mut en varmaa ikinä oo käyttäny niitä :D

      Saitko muuten mun sähköpostin? :3

      Poista
    2. En mie osaa lukee tän blogin sähköpostia tarpeeksi usein :'D
      Mutta nyt on vastattu :)

      Poista
  3. great post! really cute blog! check out mine? xx
    http://pastel-pink-lace.blogspot.com.au/

    VastaaPoista
  4. Nahkakengät. Ei ne siitä pilalle mene, jos ei ihan suurimmista lammikoista kävele, ja rasvaa tarpeeksi usein. :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää! Ku oon aina miettiny et ne menee pilalle :D Seuraava ongelma on se etten tiiä, että onks mun kengät aitoa- vai keinonahkaa ;D

      Poista
  5. kumppareita on yllättävän kivoja nykyään http://www.brandos.fi/mellow-yellow/8matou-8-bordeaux/a59029#.UIbzDdayL68.facebook noi sopis esimerkiksi koristamaan mun jalkoja :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo, noi näyttää kivoilta ♡ Noista voisin mustat versiot ottaa itelleni ;D

      Poista
  6. Kuules, maiharit on jeez ^^
    xo, L
    http://rockteraptor.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli tänään maiharit, jotka aiemmin ostin Facebookin kirpparilta! :3 Ne oli kyl hyvät ;D

      Poista
  7. ihania kuvia! Kyllä ne on ehottomasti kumpparitennarit!

    VastaaPoista
  8. Haluaisin jotkut söpöt kumisaappaat, mut tähän asti oon pärjännyt maihareilla :3 Niillä ei liukastele, eikä vesi mene läpi :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maiharit on kyl tosi kätsyt! Niis on superhyvät pohjat :D

      Poista
  9. Mulla on vaaleanpunaiset kumisaappaat joissa on söpöt rusetit edessä (: On keränneet kehuja ja kehtaa kyllä kulkea kaupungilla!

    VastaaPoista
  10. Mä kuljen samoilla kengillä satoi tai paistoi :D

    VastaaPoista
  11. Mustat valkopilkulliset kumisaappaat ^^ Miekin vierastin ennen kumisaappaita, mutta kun niitä on nykyään kaupoissa niin paljon kaikkia söpöjä näkynyt, että pakko oli hankkia : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, nykyään näkee kivan näkösiä saappaita mut jostain syystä en silti haluu käyttää niitä :D

      Poista
    2. En miekään kyllä noita aina sateella haluisi laittaa jalkaan, riippuu muusta vaatetuksesta :--D

      Poista
  12. Converset, olise keli mikä tahansa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :D Ne on vaa inhottavat ku vesi pääsee läpi nii sukat on märät ;D

      Poista
  13. haluaisin kumppariiit, mut en oo löytäny mitää kivoi ://

    käytän tennareita sadesäällä, vaikka sukat ja jalat kastuukin.. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Inhottava olla jollain kylässä ku sukat on märät ja haisevat :v

      Poista
  14. Mulla on ihanat kiilakorolliset kumisaappaat! :)

    VastaaPoista
  15. mulla on puuman koreteks lenkkarit jossa on varttta (: suosittelen !

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...