13.11.12

Polly Rocks miniarvonta

Tosiaan, oli laivalla ja Ruotsissa ja mukaan ei tarttunut muuta, kun namia ja Lady Gagan hajuvesi. Ostin myös teitä lukijoita varten arvontaan 2 kappaletta Polly Rocks namipusseja. Eli voittajia on kaksi jotka kummatkin saa yhden (1) Polly Rocks pussin.

Polly Rocksin tarinaa niille, jotka eivät tiedä: Ihana Ooka kerran laittoi mun blogiin viestiä, että on juuri syömässä Polly Rockseja, jotka ovat salmiakin makuisia. Kyseisiä nameja ei myydä muualla kun Ruotsissa, Ooka on sellainen Ruotsinmatkustaja, että on ollut jo monta kertaa tänäkin vuonna siellä :D Minä ja pari muuta lukijaa innostuttiin salmiakkipollyistä ja niimpä Ooka erään ruotsinmatkansa jälkeen lähetti mulle tuliaisiksi kyseisiä nameja! 

Niimpä päätin nyt Ookan tavoin ilahduttaa kahta lukijaa omilla pusseilla. :3 Pussissa on salmiakin-, sitruunan- ja maitosuklaanmakuisia namuja.



Säännöt ovat yksinkertaiset ja jokainen osallistuja saa yhden arvan täytettyään seuraavat ehdot:
1. Ole julkinen lukija bloggerin kautta
2. Laita jotain piristävää kommenttia 
3. Kirjoita sähköpostiosoitteesi

Arvonta alkaa N-Y-T nyt! ja päättyy tiistaina 20.11 kello 20.11 


Sorry, this sweet giveaway is only for my finnish readers 


♡:Sara 


65 kommenttia:

  1. Jei :3
    Piristekommentti: Hide tökkäs kätensä eilen yöllä johonkin kamalaan töhnään joka oli ikkunalaudan välissä. Luultiin eka et se on iguanan paskaa mut sit Hide sanoi et se on jotain ötökkälimaa ja siinä vaihees mä en uskaltanu tulla kattoon ollenkaan ja olin ihan kauhuissani ja Hide ei meinannu suostua siivoon sitä kun ei löytäny silmälaseja ja mä sanoin et en suostu nukkuun jos tollasta kökköä on sängyn vieressä. Ja mä jouduin ettiin ne lasit. Ja sit selvis et se on mochi (sellanen riisitahnapallo).
    Meinas mennä yöunet mut eipä menny :)
    laurajooei@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHAAA! Hauska juttu :D Onneks ei loppujenlopuks ollukkaa mikä kauhee ötökkälima :D

      Poista
  2. Oi,kuulostaapa hyviltä! En oo koskaan mitään pollyja maistanut, se mainos mikä joskus oli, maailman rasittavin :D piristävä uutinen; poltin aamulla sormen :c mut tuoksun gagalta tänään kans! :DD

    Mankipeipi@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ärrrr, menee joo hermot siihen mainoksee -__- mm,polly oiku hyvää, mm, polly oiku hyvää, mmm polly oiku hyvää...

      Toivottavasti sun sormee ei hirveesti enää satu, mut onneks Gagatuoksu helpottaa ;D

      Poista
  3. Voi eeei, pakko saada pollyja, näen jo unia nuista salmiakin makuisista!:D Mää oon täällä yrittänyt pitää itseni järjissä pollyhimoista huolimatta ja suunnitellut oman sadannen postauksen yllärijuttuja;) Tekis mieli tehä pari turhanpäivästä julkaisua et satanen ois äkimpää täynnä ja pääsisin kertoon mikä se juttu on!:D
    Pollyvoittoilmotus siis osoitteeseen tanjak686@gmail.com kiitooos!;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiiii! :D

      Uuu, innolla odotan sun sadatta postausta! :3

      Poista
  4. Oooh, siitä on kauan, ku oon viimex Pollyja syöny, ja nuita en kai oo syöny koskaan. =O
    Lomaviikko menossa. Tänään kynsitarvikkeiden järjestelyä, huomenna kampaajalle, torstaina kynsikorjaamolle ja ripsien laittoon. Viikonloppuna lepoa ja maanantaina vielä vapaaäivä.
    Aurinko paistaa ja mieli lepää. =)

    lilaalakkaa (ät) gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja tänään tuli piiiiiiiiiiiiitkästä aikaa Kicksin mainoskirje, en vielä katsonut, mitä ale-kuponkeja siellä on (= kutsu kynsilakkaostoksille;D).
      Ja tilaamani HK-leimailulaatat tuli myös tänään ja supernopeesti vielä. Ei riemulla rajaa... =D

      Poista
    2. Oiiii, ihana lomaviikko sulla tulossa! :3 Vihdoinkin se Kicksin lehti tuli! :D

      Poista
    3. Oli sitä jo ootettukin. Mulle tuli ensimmäinen Kicksin bonuskuponkikin. Tunnen itseni kovin onnekkaaksi. =D

      Poista
  5. En ole koskaan edes maistanut noita karkkeja, jos nähnyt vain :D
    Mun on pakko voittaa, niin tulee kokeiltua noitakin. Paitsi, että just eilen puhuin miehen kanssa että syödään liikaa herkkuja ja tuntuukin että oon vähän paisunut viimeaikoina :D
    korukynsilla (at) gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, voi ei :D Mä en pysty pitämään herkkulakkoja kun kaikki maistuu aina niin hyvälle ;D

      Poista
  6. En oo ikinä kuullutkaan noista karkeista, mutta mielelläni maistaisin. :) Sokerihammas tarttee purtavaa.
    hanna-soini(ät)hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noita myydään vain Ruotsissa :) Omnom sokerihampaalle herkkuja :D

      Poista
  7. noi on nii hyviä
    oon lukija nimimerkki eekku80 (tiedät kyllä)
    sähköp eekku80@netti.fi
    sara oot nii ihana ,sun blogia on ilo lukea ja videoita katsella .sekä tykkään ilahduttaa sua paketeilla .toivon että joskus tavattaisiin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oiiiii ♡ Mäkin haluisin joskus nähä :3 Harmi ettei mulla just nyt oo rahaa junamatkoihin kun mun mies on työtön :/

      Poista
  8. Olen julkinen julkkis nimellä Mimosa >:)
    s-posti; minna_kurki@suomi24.fi

    Omnomnom, haluaisin niin maistaa noita! Nyt (sinun takiasi) joudun tyytymään maitosuklaa Pollyihin, joita eilen ostin, hmph!
    Kaikenlisäksi näin yöllä jotain unta, missä ravut hyökkäsi ja niillä oli isot, mulkosilmät :O Ne oli ilkeitä, kun yritti ahdistaa nurkkaan, että tippuisin pois veneestä :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, sun takia taas mä ostelen kaikkia lakkoja sun muita ;D

      Oisit soittanu mulle nii Super-Sara ois tullu pelastamaan sut mulkosilmäravuilta xD

      Poista
  9. Olet ihana <3 Ja siksi koska jaksat täällä kertoa kuinka suuri rakkaus miulle tuo Ruotsiin matkaaminen on ;)
    Pakko noista Pollyjen bongaamisesta sanoa se, että tuskinpa olisin noihin kiinnittänyt huomiota, ellei Dregen joskus olisi niitä mainostanut Facebookissa tai muussa. Sekin taisi olla viime tammikuussa, ja olin innoissani kun pääsin pian lähtemään Ruotsiin katsomaan myydäänkö niitä siellä :)

    Ja sitä piristävää kommenttia yllä olevan lisäksi. Tuliks pariksi päiväksi äidille hengailemaan, ajatuksena tehdä täällä jotain hyödyllistä (koska kotona en tee :D). Mutta oikeasti olen vain lukenut, dataillut ja etsinyt palaneita lamppuja :'D Ja tänään illalla kahden ystävän kanssa paikalliseen pieneen ravintolaan syömään ja illalla lenkille yhden toisen kaverin ja hänen juuri paikkakunnalle muuttaneen miehen kanssa :)

    Olen julkinen lukija ja edelleen nimellä ooka.

    memories@hotmail.fi

    ps. Katselin tänään jo Ruotsin matkoja ensi vuodelle, tänä vuonna en taida enää ehtiä.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti! :3 Ja tottakai aina mainostan susta ja sun ruotsi-innosta ;D

      Poista
  10. oij, ihanaa!
    julkinen lukija (julkinen stalkkeri :D) nimellä Nooris, sähköposti on white_flush@hotmail.com

    mun piristävä kommentti on ihan vaan että oot mun lempibloggari ja ilahdun aina kun blog feedissäni on uusi päivitys sulta! oot vähän niinko kivempi versio minusta ni koen samastuvuutta. (olen Shakespeare; keksin uusia sanoja jos vanhat ei kelpaa :D)
    näin marraskuun harmauden keskellä on kiva että joku jaksaa tämmösiä pirteitä yllätyksiä järjestää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiiii, hassu stalkkeri :3 Ihanaa kun on samanlaisia ihmisiä, jotka ymmärtää samanlaista huumoria! xD

      Poista
  11. Rakastan pollyjä namnam :3
    Sulla on ihana blogi ja harmittaa sillä kun mä kävin ruotsissa niin en tajunnu ostaa tollasia :( mutt jos voittas nyt noista toisen :D

    Olen julkinen lukija nimellä Ansku ja Suweli
    Suweli99@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Oon julkinen lukija nimellä Olivia. Sähköpostini on : olivia.prittinen@gmail.com

    Sulla on ihana blogi, kuvat on selkeitä ja kirjotat sujuvasti, joten sun tekstiä on kiva lukea :3
    Ps. Oot ihana!!!

    VastaaPoista
  13. Olen julkinen lukija nimellä Kati
    s.posti: kati.rinkinen@hotmail.com

    Ääää haluun maistaa noit pollyjä! en oo syöny koskaa pollyi:O asia pitää ehkä korjata:D
    Ja sulla on ihana blogi ja teet ihania kynsiä ja oot kaunis:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, miten sä et oo ikinä syöny Pollyjä! :D Mä luin aina pienenä Pottereita ja söin samalla Pollyjä :D

      Poista
  14. Lukija bloggerin kautta!

    Aa noita olis niin kiva päästä maistamaan...*drool* olen kaikkia muita polly pusseja jo päässyt ahmimaan, mutta valitettavasti viimekerralla kun ruotsissa kävin, en moisia edes löytänyt kaupasta. Tosin siitä onkin jo vuosia :P
    Sitten sitä piristävää kommenttia. Olet ihana ihminen, vaikken sinua tunnekaan, mutta vaikutat blogisi kautta ihanalta ihmiseltä :) Lisäksi blogiasi on kiva lueskella!

    Viuhti_@hotmail.com

    VastaaPoista
  15. oi nami, ja lukija oon! :)

    ikuisena herkkuperseenä olisi kovakin hinku maistella noita! ja oot ihan super ihana persoona näin blogin perusteella sanottuna ja olis kiva saaha pian taaas joku söpö kynsipostaus! :)

    kati.niemela96@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Oon tehnyt vaan tylsiä kynsiä, mutta yritän parantaa taas koristeluja ;D Kiitos kommentista! ♡

      Poista
  16. piristävä: BÖÖÖÖÖÖ :D ok en keksi
    miradelinas@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. Pakko osallistua! Piristää voisin seuraavalla tavalla. Blogiasi on mukava seurata koska milloinkaan ei tiedä mitä sieltä paljastuu. Hyvällä tavalla siis. Jatka samaan malliin. :D

    Terveisin leben

    Meikki_monsteri@luukku piste com

    VastaaPoista
  18. Oi oon halunnut maistaa noita siitä lähtien ku kuulin, että noita on olemassa !:D Paitsi suunnitelin, että karkkilakkoilen joulukuun alkuun asti, mutta onnituin nyt jo pilaamaan lakon kahden päivän jälkeen...

    elisanoma.blogi@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei ;D Mä en pysty olemaan jouluun asti herkuitta :D

      Poista
  19. Aaaaa, haluan maistaa noita! :--D
    ..jos en tästä arvonnasta voita näitä on mun suunnattava oma naamani kohti Ruotsinmaata. ;--D Sinne Haaparannan ISOON ihanaan karkkikauppaan, omnomnom. ;3
    Nii, ja tiestikö, että sulla on ihanat hiukset? :--D Etenkin se väri, aaaaaaaa, I like. ;--D
    Muutenkin sun blogi on huippumegaihana, ja teet kivan monipuolisia postauksia!(:

    Jenna_98_@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ..niin ja luen nimellä Jenna (;

      Poista
    2. Oooo, mäkin haluun ISOON ihanaan karkkikauppaan! *__*

      Oiii, kiitos kommentista, ihana! ♡

      Poista
  20. Kuola valuu jo... :D
    Sulla on tosi sanotaanko nyt että monipuolinen blogi ja teet sopivan pitusia postauksia, ei liian lyhyitä tai liian pitkiä. Ja teet muutenkin tosi nättejä kynsiä! :)

    Luen nimellä NuuNuu. (;

    sohviamalia@gmail.com

    VastaaPoista
  21. OMNOM! Jotain piristävää... no vaikka se ettäää KOHTA ON JOULUUUU! En oo ees ehtiny ostaa lahjoja tai joulukalenteriakaa vielä. :(

    sonjatervonen@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä vielä ehtii ostamaan, jouluun on piiitkä aika ;D

      Poista
  22. piu. tein postauksen jossa on ehkä (huom. ehkä ;D) sut mainittu ^^ :v

    ja voisin kyl osallistua tähän arvontaan!! ööm heidi-1092@hotmail.com luen nimellä HANI ja ootko huomannu että oon vaihtanu tähän mun profiilikuvaks BUDDHA-postauksen kynsikuvan!!! :D:D::DD:

    VastaaPoista
  23. Luen nimellä Essi ja noi maistuis varmast, vaikken ikinä oo maistanutkaan. Kiitokset sulle ihanasta blogista! :)

    essi.vertanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. Lukija olen nimellä Ankka ja s.posti: milja.parviainen@windowslive.com

    Mikä on piristävä komentti? No sua toivottavasti vois piristää että saat tietää että sun blogia on tosi tosi kiva:3:3 ja noi karkit aaaaaaah<3 tuota makua en ole kyllä vielä kerenny maistella..;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeestaan kaikki kommentit on yleensä piristäviä ;D Ja kiitos :3

      Poista
  25. Oot paras :D

    Henna73
    lof73(at)mbnet.fi

    VastaaPoista
  26. Luen blogia bloggerin kautta
    Ja piristävä kommentti tulee tässä:
    Blogis on mahtava!

    jambe.98@gmail.com

    VastaaPoista
  27. Oi noi on ihan parhaita karkkeja ;) en tiiä piristääkö tää sua mutta mua aina piristää kun huomaan että sulta on uus postaus tullu!

    maijja@windowslive.com

    VastaaPoista
  28. Tykkään sun blogista kun sulla on mielestäni sopivasti kauneushömppää ja muuta hömppää sopivassa suhteessa (ja mulla hömpällä tarkotan siis kaikkea muuta kuin kauneusaiheisia juttuja, positiivisessa mielessä siis :D). :)

    sari piste susanna at hotmail piste com

    VastaaPoista
  29. Oiiii mikä ihana namuarvonta!!! :3
    sitronella@hotmail.com

    Tuituiiii :>

    VastaaPoista
  30. Olen julkinen lukija ja oon aina halunnu maistaa noita, mutta ei tule käytyä ruotsin maalla. Joten pakko kokeilla onneani. :)

    i-dont-think-twice-i-just-do@hotmail.fi

    VastaaPoista
  31. Olen kuumepäissäni kauhean onnellinen (piristävää?), ja ajattelin näin viime tinkaan osallistua tähän :D
    sposti jubjub@luukku.com

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...