14.11.12

Morning

Huomentapäivää! Tulin vaan teille kertomaan, että oon ollu ihan hirrrrrrrrveen väsyny tällä viikolla, ei millään jaksaisi herätä ja töiden jälkeen vaan tekisi mieli mennä nukkumaan. Onneksi näin eilen ihanan HANIn ja sen miehen ja ne olivat niiiin söpöjä yhdessä :3 Ja mulla oli superhauskaa! :D 


Kiitos kaikille piristävistä kommenteista! :) Multa kyseltiin kynsipostauksia, niitä ei oo tullut juurikaan sen takia, että oon ollu niin väsynyt ja tehnyt vaan yksinkertaisia lakkauksia ja sitten en ole viitsinyt kuvata niitä blogiin :D Kiitos kaikille, kun siltikin olette jaksaneet pysyä lukijoina! Yritän (jossain vaiheessa ;D) ryhdistäytyä ja tehdä taas hienoja kynsiä :3

Tällä hetkellä mulla on China Glazen Lorelei's Tiara-lakalla lakatut kynnet. ja kuten huomaatte, mun kynnet on ihan epätasaiset ja eripituiset kun ne vaan kokoajan katkeilee...


Hihii, tää oli tälläinen ihan pikapostaus vaan kahvitauolla, hirveä kiire myös töissä, taisiis saan kyllä tehdä töitä omalla tahdilla, mutta tykkään tehdä kiireellä :D Mun pahe on yrittää tehdä työt mahdollisimman hyvin ja kunnolla ja olla tehokas...

Kiitos tosiaan kaikille, kun olette pysyneet seuraajinani, olette kaikki superihania ja te uudet lukijat myös ootte ihan supereita! Oon tosi onnellinen jokaisesta teistä 


I haven't been posting nails much 'cause I've been soooo tired. At the moment I'm wearing China Glaze's Lorelei's Tiara-polish


♡:Sara 



17 kommenttia:

  1. Haaa, lorelei's tiara! Arvaa tuliko mulle se eilen postissa! Se on super ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, vähän siistii et laitoin just kuvan tänne tosta lakasta! :D

      Poista
  2. Ite oot superihana... <3
    Illalla suttasin Lorelein ja muutaman muun glitterin kynsille. =)

    VastaaPoista
  3. Sinulla on jet lag :D Sitä se Ruotsissa reissaaminen teettää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, niin on! Ei pitäis matkustaa muualla kun Suomessa ;D

      Poista
  4. sä oot kans ihana =) älä välitä väsymystä on varmaan liikkeellä itekki väsynyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti tää väsymys menis ohi :)

      Poista
    2. niinpä ,mulla kyl tekee noi allergialääkkeetki ku joutuu syömään ympäri vuoden

      Poista
  5. tsih meilläkii oli hauskaa ^^ toi sun hiuspanta on magee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeeee :3 Toi panta on Tiia Vanhatapion Seppälään suunnittelema ;D

      Poista
    2. se näyttiki vähän siltä ;)

      Poista
  6. Toi lakka on vaan niin ihana <3

    VastaaPoista
  7. love the nails! would you like to follow each other? let me know!

    VastaaPoista
  8. Uskomattoman kaunis lakkaus! :)<3

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...