16.11.12

Kiss me!

Niinkuin aikaisemmin kerroin, en ole tehnyt mitään erikoisia kynsiä, koska olen ollut superväsynyt. Toinen syy on se, että en ole jaksanut kuvata kynsiä :D Menee hermot, kun on niin pimeää ja kuvista tulee keltaiset ja heilahtaneet, arrgh!

Tässä nyt teille kuitenkin kynnet, jotka tein keskiviikkona. Pusut on water decalseja, jotka olivat TODELLA huonoja, kuvio lähti kulumaan heti seuraavana päivänä ja reunat alkoivat repsottamaan -__- Joten eilen poistin nämä kynnet ja tällä hetkellä mulla on taas kynsillä Lorelei's Tiara :D


Vaaleanpunaiset lakat on OPI:n If You Moust You Moust, jonka päällä on sitä sydänlakkaa, eli Nothin Mousie 'bout it. Ja kuvia on tällä kertaa vain yksi, juuri sen takia, että muut olivat heilahtaneita ja superkeltaisia, tämä oli ainut kelvollinen ja tämäkin on huono kuva :D

Te jotka käytätte Water decalseja: laitatteko niiden päälle päällyslakkaa (millaista?) vai annatteko olla ihan paljaaltaan?



I haven't been publish much nails 'cause here in Finland we have so dark and so the nail pictures are always dark and yellow... But here is one nails with kiss lips ;D



♡:Sara 




23 kommenttia:

  1. Mä ostin vähän aikaa sitten netistä sun innoittamana Kodakin kuvalaatan. Sitten kun se tuli niin kääntelin ja vääntelin sitä varmaan puoli tuntia yrittäen hoksata kuinka sitä käytetään enkä saanut kuvaa taipumaan kynnelle millään.. Sitten piti googlettaa ohje kuinka niitä tehdään ja kävi ilmi että tarvitsen jonkun leimasimen! Oon niin tyhmä! xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, vähän söpöä :3 Ihana kommentti :D

      Kannattaa joo ostaa leimasin ja sellanen scraper, mulla itelläni on tällänen kaksipäinen leimasin, se on kätevä koska isommalla voi leimata kokokynnen kuviot ja pienemmällä pienet kuviot! :) (tosta linkistä voi esim.tilata)

      http://www.sannataranailart.fi/epages/vilkas02.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/20110216-11092-24240-1/Products/%22Leimasin%20ja%20pyyhin%22/SubProducts/%222-p%C3%A4inen%20leimasin%20ja%20pyyhin%2C%20Konad%22

      Ite myös kattelin youtubesta paljon tutoriaaleja ja sitten vaan harjottelin :) Laittele sitte sun blogiin kaikkia leimauksia, mua kiinnostaa nähä :3

      Poista
  2. Hei mä oon kanssa miettiny, että miten hitossa noita leimailujuttuja käytetään. Voisitko tehdä siitä ihan sellasen tutoriaali urpoille -tyyppisen jutun? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voinhan mä tehä :) Huomenna varmaan on tarpeeks valoa kuvaushommiin, tänään välttämättä ei enää ole kun pääsen töistä :D

      Poista
  3. Ihanat :3 Mä laitan aina päällyslakkaa jos vaivaudun laittaan jtn kuivioita, muuten ne lähtee varmuudella lipettiin tunnin kuluessa.. ;P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos! :3 Leimauslaatalla tehdyt kuviot ainenkin lähtee aina heti pois jos ei laita päällyslakkaa :D Ja noi water decalsit myös näemmä... xD

      Poista
  4. Tykkään!
    Onko water decalsit sama asia kuin tarrat?! B-X

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :D Ne on muuten samanlaisia kun tarrat, mutta water decalseja pidetään vähän aikaa vedessä, että ne irtoaa siitä takaosasta. Ja sitten ne läntätään kynnelle :) Niissä on vähän huomaamattomampi tausta kuin tarroissa :)

      Poista
    2. Ok, mulla ei ole kokemusta niistä - vielä. ;)

      Poista
    3. Tää oli munkin eka kerta! :) Ja heti opimme sen, että pitää laittaa päällyslakkaa ;D Suosittelen kyllä, ite tykästyin water decalseihin :)

      Poista
  5. Minä laitan aina Decalsien päälle päällyslakan, sillä muuten ne kuviot liukenee pois, jos pesee käsiä tai menee vaikka nukkumaan :D
    Wet´n Wildin päällyslakka on todella hyvä ja edullinen. Sen päälle laitan sitten vielä pikakuivattajan, niin ei se decalikaan kärsi siitä.

    VastaaPoista
  6. Minä kyllä laitan ihan tavallista Seche Viteä ja hyvin on tähän mennessä toiminut o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla! Uskaltaa itekkin sitten koittaa laittaa :)

      Poista
  7. mä käytän päällyslakkaa tai pikakuivattajaa aina ku laitan tarroja tai koristeita ,tosin decalsseja oon kokeillu vasta kerran mut hyvin pysy nekin

    nyt nopeesti osallistuun angry birds pikaarvontaan blogissa päättyy klo 21.00

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää oli kans mun eka kerta, kun kokeilin decalseja :)

      Poista
  8. onnea sä voitit ne pyyhkärit =) ei ollu montaa osallistujaa =)

    VastaaPoista
  9. Laitan kans decalien ja tarrojen päälle ensin kirkkaan lakan tai pari kerrosta, jos on paksun tuntunen tarra, ja jos tarvetta, ni sit vasta pikakuivattajan. =)

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...