19.11.12

JC ALE MEMBERSILLÄ!

Mä oisin maailman huonoin bloggaaja, jos en teille vinkkaisi tätä! Eli https://members.com/ sivulla on Jeffrey Campbellin kenkiä tarjouksessa! Kannattaa nopeesti mennä, jos haluatte jotain! Itse tilasin noi tavalliset mustat Litat puukorolla.


Membersille pitää siis anoa jäsenyyttä, mutta jos haluatte nopeesti mukaan, niin laittakaa mulle sähköpostiosoitetta, niin kutsun teidät sinne! Samalla te saatte 5€ shoppailurahaa sinne, ja jos tilaatte jotain, niin mä saan 5€ shoppailurahaa :)

(Kuva Nelly.comin Facebooksivuilta)


Tää oli tällänen nopee päivitys vaan, pakko jatkaa kiireesti töitä, joten anteeksi jos on kirjoitusvirheitä! :3

♡:Sara


(Kuva weheartit, nämä kengät tilasin!)

P.S. Kirjotelkaa toki, että aiotteko itsekin tilata tuolta tai omistatteko jo JC-kenkiä vai ettekö yhtään pidä noista? :)


8 kommenttia:

  1. hei tää pitää linkata anniinalle että käy katsoon =)

    VastaaPoista
  2. Et voi uskookkaan miten vaikeeta tää tarjous on ohittaa! Huomasin tuon jo aamulla ja pitää kyllä käyttää kaikki tahdonvoiman rippeet olla tilaamatta noita ihanaa ihanempia spikejä joita oon halunnut ikuisesti. Kun ei tarviis uusia kenkiä ja pitäis säästää rahaa. Voihan kurjuuden kurjuus!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ite voinut enää vastustella, vaan oli PAKKO tilata noi tavalliset Litat ;D Onneksi Klarnalla on se osamaksujuttu niin voin maksaa osissa noi :)

      Voit onneks lohduttautua sillä, että noi on ne kiiltäväpintaiset Spiket, eikä ne tavalliset (jotka on ainakin mun mielestä hienommat) ;D

      Poista
  3. ooh, onneksi JC:t on nahkaa, ei tarvi puntaroida et saako sortua xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, niimpä ;D Sul on helpompaa ku sun ei oo pakko ostaa noita xD (vitsi oli :) )

      Poista
  4. Hej, mä tahon jäseneksi :) Tiiätkin mun osotteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, lisäsin sut! :) Anteeks vähän myöhässä muistin tän sun kommentin ♡ Kerro sitte että pääsitkö sinne sisään heti :)

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...