30.11.12

Good day

Tänään aamulla kun heräsin, niin jostain syystä kaikki oli taas huonosti, mitään ei löytynyt ja ärsytti kaikki. Kuitenkaan en halunnut olla ärtyneessä mielentilassa, joten aloin ajattelemaan kaikkia mukavia asioita, mitkä mulla on just nyt hyvin. :)


(uudet kengät Facebookin kirppikseltä)

 Farkut mahtui jalkaan :D
 Olen terve
 Hiukset on ihan hyvin
 Olen tutustunut yhteen samanikäiseen tyttöön töissä (muuten keski-ikä töissä on jotain 50-vuotiaiden luokkaa)
 Yksi kaveri pyysi mua äsken uuden vaatekaupan avajaisiin
 Mulla on kivat vaatteet päällä :D
 Käyn tänään Postilta hakemassa Membersin paketin ;D
 ON PERJANTAI ja huomenna tulee kavereita kylään

Tällä hetkellä mulla on tosi hyvä olo, kannatti listata hyviä asioita ja unohtaa huonot! :)


(lapaset lainattu tai "lainattu" siskolta <3)

Oon muuten miettinyt (paljonkin) sitä, kun mua pyydettiin listaamaan mun lempiblogeja. Mielelläni aina linkkailen ja vinkkailen muiden blogeista, mutta olen sitä nyt miettinyt, että kun luen niin monia hyviä blogeja ja jos en mainitse jonkun blogia, niin joku loukkaantuu, kun olen jättänyt hänet ulkopuolelle... vaikeeta :D


(parkatakki)


Mikä teidän perjantaissanne on tänään hyvää? :)



My morning wasn't so great today, I lost everything and was so angry. But I didn't want to be angry, so I started to think about good things today such as at least it's Friday and my hair looks nice etc... :) And that worked, now I'm happy again!


♡:Sara


20 kommenttia:

  1. Sullapa on paljon ihania kenkiä! Esittelisit joskus ne? Mun tosiaan pitäisi kokeilla tuota mielialaharjoittelua myös. Mulla on päällä inhottava norovirus ja tuntuu kuin olis puukkoja vatsassa- ei kivaa! Hyviä puolia: Voin pelata vanhaa Harry Potteria koko päivän tietokoneella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, kiitos! On ollutkin suunitteilla tehdä jonkinnäkönen kenkäpostaus, kunhan tänään haen postista uudet kengät ;D

      Voi hitsi :( Koita parantua siellä ja pelaile paljon Potterpeliä! ♡

      Poista
    2. Kenkäpostausta, Radical!! :D

      Poista
  2. Vooooooooooooi, ihana postaus. <3
    Ikävät asiat saa aina enemmän huomiota, eikä muista, kuinka paljon on kuitenkin hyvää.
    Ei kai kukaan voi suuttua, jos sä listaat lempparisi. Kai jokainen tietää, ettei kaikki voi olla lemppareita. Mä ainakin tykkäisin saada uusia vinkkejä lukulistalle. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, huomasin että toi positiivisten asioiden listaus oikeesti auttoi :)

      Täytyy vielä miettiä, että mitä kaikkia kivoja blogeja listaisin :)

      Poista
  3. KENKÄPOSTAUUUUUS!!!

    mulle on tapahtunu hyvää se, että sain Mimosan lähettämän lakan ;) ja kohta mennää miehen mamalle SYÖMÄÄÄÄÄ :P:P:P:P:PPPPPP

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kai se on pakko se kenkäpostaus joskus tehdä ;D

      Oiii, tahon nähä sen lakan sun kynsillä! :) Mäki tuun sun miehen mammalle syömää :DD

      Poista
  4. Hii, kenkäpostaus vois olla kiva, sulla näyttää olevan ihan liikaa kaikkia ihania tossuja :o Ja se lemppariblogit-postaus olis kans kiva, mä ainakin kaipailen lisää luettavaa ja oon sun kautta löytäny jo muutamia uusia blogeja :3 Tuskin kukaan siitä suuttuu, jos ei olekaan siinä listalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, on joo vähän liikaa :D Oon yrittäny aina välillä myydä joitain kenkiä pois :D

      Poista
  5. Mullaki oli ihan paska aamu. Osaiski ajatella noin positiivisesti ;). Ei oo kyllä mikään hyvin, mieski pelaa vaan Angry Birdsiä perekele.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsit... Ainenkin voit piristyä siitä, että mua vieläkin naurattaa se sun hieno wormybug-korvis :D

      Poista
  6. kivat kengät ,mie käytän kans lapasia =) haluutko nähdä millaset mul on käytössä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ja juu tottakai haluun nähdä sun lapaset! :)

      Poista
    2. okei koitan muistaa kuvata =) ja harmi ku äitini ei voi nyt vähään aikaan kutoa ,paloi toinen käsi aika pahasti ,kiehuva vesi ja sanka petti ämpäristä .oisin voinu pyytää muuten tekeen sulle lapaset =) onnex on itellä useammat voin tietty kuvata ne kaikkikin =) jos haluut

      Poista
    3. Voi kamala! Toivottavasti paranee sun äidin käsi! Hienot lapaset kyl on sun blogissa ne! :)

      Poista
    4. joo toivotaan et paranee kyllähän siitä pahat jäljet varmaan jää ,joo on ne söpöt ,ne on tuon puolison mummon tekemät kuvaan joskus äidin tekemät

      Poista
  7. oi, tätä oli mukava lukea! :)
    mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  8. Vastaukset
    1. Hihiii, pakko tehä jossain vaiheessa kerta kaikki haluu xD

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...