18.11.12

Cute but impractical outfit

Tässäpä mun epäkäytännöllinen mutta supersöpö sunnuntaipäivän talvilook! :D Toivottavasti mun sisko ei revi pelihousujaan, kun se huomaa että oon ostanut samanlaisen karvareuhkan, mikä silläkin on.. dudduduuu... Onneksi ei ollut kylmä, koska en halunnut laittaa takkia päälle ;D Ainut, mikä kuvasta puuttuu, on lumi! Kokoajan on hirrrveän pimeää kun se lumi puuttuu.... mutta toisaalta on ehkä lämpimämpää kun sitä ei ole, oon vaikee ihminen :D


Pakotin Nallen taas mukaan leikkipuistoon, koska halusin valloittaa vuoren :D Ois kiva käydä myös Hoplopissa... voisko joku lainata mulle lasta, että pääsen sinne? :D:D


Vielä yhteenvetona mun vaatteet:


Karvalakki / Fur Hat - Glitter
Paita / Shirt - Drop Dead
Shortsit / Shorts - H&M
Sukkikset (niitä on kahdet päällekkäin) / Stockings - Lindex
Kengät / Shoes - Seppälä


These clothes I wore today, I think they're very cute but not wearable in Finland's cold winter! :D The only thing still missing here is the snow ;D



♡:Sara 


P.S. Tsekatkaa myös tänään ilmestynyt huivipostaus ja muistakaa osallistua Polly Rocks miniarvontaan! Huomenna onkin sitten luvassa kynsiä ;D



13 kommenttia:

  1. Ihana hattu. Mut takki päälle tai sä jäädyt ;o!
    xo, L
    http://rockteraptor.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, meinasin kirjottaa että en yleensä lähe ilman takkia, tänään lähin pelkästään kuvien takia, eikä onneks ollu kylmä :3

      Kiitos huolenpidosta, ihana ♡

      Poista
  2. Söpönä olet :3
    Miekin tahtoisin Hoploppiin, mutta ei oo lähimailla muksua jonka vois ottaa mukaan :'DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitoooos ♡ Miksei missään oo sopivia lapsia, joita vois viedä Hoploppiin? xD

      Poista
  3. Täällä oli Hoplop, mutta se meni konkurssiin :'D
    Kyllä siellä voi minun mielestäni käydä, vaikka ei olisi lapsiakaan, ainakin pari vuotta sitten kaverini kävi siellä kaverinsa kanssa (ikää oli 20 v. )

    Tuo paita on pelottava O__O
    Hattu on söpö, mutta minun Spirit Hood on söpömpi :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa :D Mäki tahon sinne :P

      Toi paita on just söpö ♡ Tolla monsterilla on jotain mielessä :D:D Hihiii, sun karhuhattu on söpö :3

      Poista
  4. MÄ MEINASIN ET JOS PITÄIS 18V SYNTTÄRIT HOPLOPISSA! :D musta se ois vaan aika siistiä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oooo, vhän ois siistii! Kumpa mäki pääsisin mukaa! ♡

      Poista
  5. Ihana karvalakki, mäkin haluan !(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niiiiin söpö, kun siinä on noi pitkät pallonauhat :3 Kannattaa nopeesti käydä Glitterissä kattomassa, onko noita vielä, toi on meinaa viimevuoden malli ja mäkin ostin melkeen vikan kappaleen Lahdesta :)

      Poista
  6. Mää rakastan kanssa hop loppia, vaan sinne pitäs lähtä sitte veljen muksujen kaa ku itekki oon jo niin kauheen vanha etten sinne pääse :D Mut siel tulee selkä kipeeks jos ei konttaa. ;o

    VastaaPoista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...