1.10.12

Yksivuotisvoittajat

Noniiiin rakkaat CupCakezit! Vihdoinkin on koittanut aika! Meinaan arvoin just voittajat ;D Kerron ensin vähän arvontaprosessista ettette ajattele että huijaan :3

Kirjasin kaikki arvat exceliin sitä mukaan kun niitä tuli. Tänään tulostin kaikki ja leikkasin ja laitoin HANIn antamaan lahjapakettiin. Laitoin kannen kiinni ja ravistelin hurjasti. Sitten laitoin käden laatikkoon ja pyöritin ja kääntelin silmät kiinni. Lopulta valitsin yhden arvan eli pääpotin voittajan nimen ;D

Seuraavaksi laitoin myös anonyymien arvat mukaan (koska he osallistuivat vain lohdutuspalkintojen arvontaan) ja tein samallalailla kuin äskeisessä kohdassa. Näin saatiin loput kolme palkintoa arvottua ;D

En oikeen luota random.orgiin, koska en ole kertaakaan missään blogissa nähnyt sen antamasta ensimmäistä tai viimeistä arpaa, joten itse luotan enemmän tähän vanhaan tyyliin :)




Noniin sitten asiaan!

Pääpalkinnon voitti vanha lukijani nimellä -Caramel-
Spiderman-kokoelman voitti vanha lukijani Tytti(:
Minni Hiiri-kokoelman voitti uusi lukijani Jepsu
Touring America-kokoelman voitti uusi lukijani E-S



Hurjasti onnea voittajille ♡ ja kiitos kaikille osallistujille ja uusille ja vanhoille lukijoille!

Laitan teille voittajille kohta sähköpostia ;D


Here are the winners of my one year giveaway! Thanks for all who entered the giveaway and all of my lovely readers 



♡:Sara

P.S. Olkaahan kuulolla, luvassa lähiaikoina miniarvontoja ja joulun alla yksi isompi ;D


 

22 kommenttia:

  1. Pakko kommentoida tuosta random.orgista. Pidin arvonnan ja arvoin sillä ja palkinto meni numerolle 1. ;D Eli kyllä se niitäkin antaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että kommentoit! <3 Oon meinaa miettiny kauan tota asiaa :D Ehkä nyt alan enemmän käyttämään sitä ;D

      Poista
  2. Mun piti lukee 5 kertaa, että ymmärsin - miksi et tykkää random.orgista. Lol. :D Nyt sitten tajusin ja okei, onhan tuokin tyylikästä ja vaivaa oot nähny ku oot leikelly kaikki :---) Oikeestaan itsekin voisi tehdä tuolleen, kun on sitten ens viikolla aika julkistaa arvonnan voittajat! Ja kun mä en nyt saanu tota Minni Hiiri -kokoelmaa, niin ostan itse >:D
    Ps. Ihanaa! Säkin teet hyväntekeväisyyttä sitten jouluna.
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hups, vähän epäselvästi kirjotettu :'D Oon tulossa kipeeks nii ei ajatus hirveesti juokse... :/

      Hihii, sorry ettet voittanu sitä <3 :D

      Jooo, jouluarvonta <3 Mut varmaa vähän pienimuotoisempi ku sulla :3

      Poista
  3. Minä leikin joskus huvikseni Random.orgilla ja usein siitä tulee aika alkupäästä tai sitten lopusta se numero :D Joskus se heittäytyy villiksi ja päättää valita sen numeron keskeltä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, random.org on välillä villi :'D Sul vissii joskus ollu aika tylsää? ;D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Hihiiii, tää on muuten toinen kerta ku voitat mun blogissa! Silloin kerran voitin sen Flormarin lakan :D

      Poista
  5. Wauuu, aivan mahtavaa! :)
    Lohdutuspalkinto ei pelkästään lohduta, vaan suorastaan ilahduttaa ja isosti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awwww, ihana <3 Sun kommentti ilahdutti mun aamua!

      Poista
  6. hehee sulle on haaste mun blogis:

    http://tahtipolya.blogspot.fi/2012/10/haaaaaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ou nou, toi hehee tossa alussa ei kuulosta lupaavalta :D

      Poista
  7. Ooh! Mun kaveri anto just samanlaisen rasian mulle synttärilahjaks! Kyllä, tästäkin piti ilmoittaa. xD
    Ja onnea kaikille voittajille. Myönnettävähän se kyllä on, että harmittaa kun ei itse voittanut, kun oli niin hienot palkinnot. Taas sellanen tunne, että "aina kaikki muut voittaa, mutta minä en koskaan". :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii, hyvä että ilmotit, random jutut on just parhaita :D

      Tiedän tunteen, ehkä ens kerralla sua lykästää <3

      Poista
  8. Eikä, ei oo totta, MÄ VOITIN! :D En ikinä voita yhtään mitään, mutta nyt voitin! Jeejeejee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo muuten vielä saanut sähköpostia sulta, kävin tarkistamassa. tässä mun sähköpostini uudestaan, jos se oli tullut jotenkin väärin: tiusintti@hotmail.com :) Niin ja älä anna hämätä, olen lukijanasi nimellä Jepsu, mutta bloggerissa muuten Jenna :D

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...