18.10.12

Tunnustus

Kröhön, sain 'parilta' blogilta tunnustuksen, joka on kiertänyt muuallakin :) Kiitos hirmuisesti teille, jotka olette muistaneet minua  
Eli kyseisiltä henkilöiltä sain tämän: KynsikuuLilaa LakkaaSherehanneleOokaeekku ja -Caramel- kiitos teille ♡ Voiiii, unohdin mainita myös Mellan, joka kanssa antoi tunnustuksen, kiitos myös Mellalle ♡ ♡ Ja jos unohdin vielä jonkun, niin sanokaa ihmeessä :3



Tunnustuksen "säännöt" ovat seuraavanlaiset:

1. Kiitä tunnustuksen antajaa.

2. Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.

Kahdeksan faktaa Sarasta:

1. Kuten kaikki varmaan tietää, kutsun avopuolisoani Nalleksi ja hän puolestaan kutsuu minua aina Kittyksi, varmaan koska omistan niin paljon Hello Kitty tavaroita :D

2. Oon kauhean kömpelö, törmäilen kotona ja työpaikalla seiniin ja kaappeihin sun muihin :D Olen aina mustelmilla :D

3. Tuhlailen rahaa ihan järjettömät määrät turhuuksiin... Se on oikeasti äitynyt ongelmaksi, pitäisi löytää joku keino shoppailun estämiseksi.

4. Menen aina hirveän aikaisin nukkumaan, koska haluan olla pirteä töissä :D Menen AINA ennen kymmentä nukkumaan, joskus jo kahdeksalta ;D

5. Tykkään jäätelöstä! Cookie dough-jäätelö on ihanaa  Samoin Ainon vanilja-suolainen kinuskikastike-macadamiakrokantti sekä brysselin kinuskikeksi (en muista merkkiä) OMNOM!

6. Haluaisin tavata teitä lukijoita, mutta oon kauheen ujo... Ja  asutaan kaikki niin kaukana toisistamme :3

7. Oon hirveen sotkunen ihminen, kotona on aina hirvee sotku ja Nalle valittaa, töissä taas työkaverit valittaa kun on sotkuinen pöytä

8. Rakastan värjättyjä hiuksia ♡ ja mua syvästi ärsyttää kun Nalle ei suostu värjäämään sen hiuksia :D



Ja ettei tää postaus olis ihan kuvaton ja tylsä, kävin irc-galleriasta hakemassa musta vanhan kuvan teiän iloksi :D Oon tässä noin 15-vuotias :D


En nyt haasta ketään, koska olen jo niin monessa blogissa nähnyt saman haasteen, mutta jos haluat tehdä tämän niin linkkaa mulle 



 ♡:Sara



27 kommenttia:

  1. "pitäisi löytää joku keino shoppailun estämiseksi." Anna rahat miule ;)

    Hei sama vika, aikasi nukkumaan ! Ja haluaisin tavata lukijoita, mut kaikki asuu kaukana ;)

    ps. Näin siusta unta viime yönä. Tulin moikkaamaan siuta Lahteen. Tosin, se oli sellanen pikavisiitti vaan, kun siulla oli kiire johonkin tapaamiseen :D Nähtii jonkun kauppakeskuksen pihassa, ja sanoit et voit olla tässä hetken ku pitää rientää vastapäisen kauppakeskuksen yläkertaan (ei mitään hajua onko siellä noin, koskaan vissiin käyny Lahessa :D)
    En ehtiny vissiin ees vastaamaan ku sanoit heippa ja hävisit :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahahahahahaaaa, hauska uni :D

      Kyl oikeesti oisin pidemmän aikaa sun kanssa jos oisit täällä :3

      Poista
  2. Voi, mäkin mielelläni tapaisin, mutta kun tosiaan asut siellä kaukana idässä. 3:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa, aloin nauramaan tota idässä juttua :D Mä ajattelen aina Venäjän rajalla asuvia 'idän-ihmisiksi', mutta nyt kun aloin ajattelemaan, niin oonhan mä idässä verrattuna suhun :D Hauska :3

      Poista
  3. Minäkin annoin sulle tunnustuksen... :/ Nyt mua surettaa yyh! :D
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiiiii, älä sure! Laitoin sulle kaksi sydäntä ;D <3 Anteeksi unohdus! :3

      Poista
    2. Hihiiiiii, hyvä että ilmotit :3

      Poista
  4. mä myös mielelläni näkisin sut joku kerta ,oon itekki ujo =) ja meillä ei nii suuri välimatka sä pääset helposti junalla hesaan =).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä :) Junalla on helppo tulla :) Sitten kun vaan saa enemmän rahaa...

      Poista
  5. Pitäiskö meidän ujojen bloggaajien pistää pystyyn joku oma miitti? :D voidaan vaikka kaikki istuksia paperipussit päässä yhdessä jos ei muuta :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi kuulostais hyvältä!! :DD

      Poista
    2. Hahaaaa :D Tehää niihin pusseihin silmäreiät ja kaikki saa piirtää sellasen suun siihen kun haluaa :3

      Poista
    3. Ilmoittaudun ujojen miittiin. Paperipussi on hyvä ehotus, kannatan. Vaihtoehtoisesti vois laittaa jonkun nätin lahjakassin. ;D

      Poista
  6. Minä olen tosi idän - ihminen :D
    Minnee olen tavannut yhden bloggaajan ihan livenä :3 Oli aika huisia ja silloin tajusi, että ne on oikeita ihmisiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa idän ihminen :D Mäki oon tavannu HANIn tätä kautta :3

      Poista
  7. Mitä, miten ihmeessä saat unta ennen kymmentä ?:D Hyvä jos nukahdan ennen kahtatoista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa! :D Oon kehittäny sellasen rytmin että pakko mennä aikasin nukkumaa :D Silloin ku olin työttömänä nii menin vasta yhen-kolmen aikaa (yöllä) nukkumaa :D

      Poista
  8. Lahti on kiva kaupunki. Tulka kaikki käymään. :)

    VastaaPoista
  9. Olisi kyllä kiva nähdä muita kynsihöperöitä, kun ei kaikki tätä tajua x3 oon kyllä paljon nähnyt/tutustunut ihmisiin netistä, eikä se niin kamalaa ole vaikka itsekkin oon tsoi ujo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin, paperipussia vaan valitsemana valmiiksi, kohta meillä on ujojen miitti koossa... ;D

      Poista
  10. En edes ensin tajunnu, että olit tossa kuvassa :o Ihan erinäköinen. Paperipussimiitti olis hieno, mut mä olen paljastanut jo naamani sulle livenä D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :D

      Voisit paljastella sun naamaa mulle useemmin :3

      Poista

Share some galaxy dust! ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...